Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - spr3 vs cross hm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1049 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50021 - spr3 vs cross hm
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

john deere powerrr 27-5-2008 19:17 Print topicpost
Posts: 1211
hallo,

wat is sneller op een polini 80cc
deze dus

http://www.josdijkma...d&productId=4806

een yasuni spr3 deze dus

http://www.josdijkma...od&productId=478

of een yasuni cross hm deze dus

http://www.josdijkma...od&productId=476


 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189

Niek de Wildt 27-5-2008 19:24 Print reply
Posts: 7168
spr 3
 
Royal Club 27-5-2008 19:27 Print reply

Posts: 60390
spr3 is een 50 pijp?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
john deere powerrr 27-5-2008 19:31 Print reply
Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
spr3 is een 50 pijp?



haha weer wat geleerd. dan word het dus een r3 oid
 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189
harm0ss 27-5-2008 19:32 Print reply

Posts: 1247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
spr3 is een 50 pijp?


idd spr3 is 50cc pijp, die cross HM zal het wel goed doen op je cilinder!
 
Derbi Joris 27-5-2008 19:34 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: harm0ss
[...]


idd spr3 is 50cc pijp, die cross HM zal het wel goed doen op je cilinder!

Volgens mij was een SPR/3 identiek aan een Handmade... En dus een 70cc pijp. En natuurlijk moet je een R3 pakken is beter geschikt voor een 80cc dan de meeste andere uitlaten...
 
john deere powerrr 27-5-2008 19:39 Print reply
Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: harm0ss
[...]


idd spr3 is 50cc pijp, die cross HM zal het wel goed doen op je cilinder!



ja die heb ik nu maar wil wat sneller en denk dat me uitlaat hem een beetje afremt
 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189
harm0ss 27-5-2008 19:40 Print reply

Posts: 1247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: giel buijs
[...]



ja die heb ik nu maar wil wat sneller en denk dat me uitlaat hem een beetje afremt


dan zou ik voor de R3 gaan, heb hem ook onder me 80cc airsal loopt gewoon goed,
 
ktmstyled 27-5-2008 19:44 Print reply
Posts: 1806
r2 is goed zat voor op die cil van jou giel r3 zou ik tog egt nemen voor de extremere setups ( t zal wel lopen hoor daar niet van maar voor t prijsverschil zou ik tog voor een r2 gaan)
 
going sideways!
john deere powerrr 27-5-2008 19:46 Print reply
Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
r2 is goed zat voor op die cil van jou giel r3 zou ik tog egt nemen voor de extremere setups ( t zal wel lopen hoor daar niet van maar voor t prijsverschil zou ik tog voor een r2 gaan)




kweet een goedkope r3 te staan


maar kweet ook een goedkope r2 te staan wat zalk doen?
 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189
Banaan 27-5-2008 19:56 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: giel buijs
[...]




kweet een goedkope r3 te staan


maar kweet ook een goedkope r2 te staan wat zalk doen?


zelf die goedkope r3 kopen, en mij doorgeven waar ik die goedkope r2 kan halen
 
john deere powerrr 27-5-2008 19:57 Print reply
Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


zelf die goedkope r3 kopen, en mij doorgeven waar ik die goedkope r2 kan halen



ik koop die r2 sowiezo. is best wel heel goedkoop dan zie ik wel wat ik ermee doe.
 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189
Razor 27-5-2008 21:30 Print reply

Posts: 1554
volgensmij he.. is hmr2 zo'n beetje een algemene uitlaat, die (zeer) goed presteerd op 70cc'tjes maar ook op snellere 50cc's het goed doet.

Zelfs op 50cc standaard vond ik hem behoorlijk goed lopen.


Op supermotards en crossers paste die uitlaat niet goed dus hebben ze hem verbogen en noemden ze hem vervolgens toch SPR3?


En Yasuni Cross HM = HMR2 volgensmij..


dus SP3 = HMR2 = Cross HM


R1, R2, R3 zijn denk ik echt meer specifieke uitlaten. meer gericht op een bepaalde setup en aantal cc's



Graag commentaar hierop of mijn vermoedens, ervaringen juist zijn

Deze vraag speelt bij mij namelijk ook al tijdje rond
 
blowdown en een powerband te koop!
Gijzer 27-5-2008 21:50 Print reply

Posts: 484
hmr/2 en spr/3 en cross hm zijn alledrie 50/70/80cc uitlaten.
r3 moet je pakken als je ervan houd om hoogtoerig te rijden want onderin zul je dan niet veel power hebben
 
yamaha dt 50 sm
Mikf 27-5-2008 21:51 Print reply

Posts: 1295
Heeft de Cross HM wel een beetje power onderin?
 
john deere powerrr 28-5-2008 9:04 Print reply
Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Heeft de Cross HM wel een beetje power onderin?




gaat wel iig meer als de r3 neem ik aan



maar welke zou het dan het beste doen op mijn polini 80cc

ik ga ervanuit dat ik binnekort toch een andere cilinder ga kopen een wat snellere
 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189

Dit topic is 917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved