Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Toeren happering

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 411 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50009 - Toeren happering
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1459 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

farmer tuning 27-5-2008 21:54 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: racing_brillie
valse lucht zou kunnen inderdaad wat betreft het stationair lopen.
Dat haperen heeft daar niets mee te maken volgens mij.

Of het de zuiger is betwijvel ik ook, zou iig niet weten waarom de brommer hierdoor zou moeten haperen.

Misschien is het iets electrisch, onregelmatig vonken.
Al is een andere hittegraad bougie geprobeerd??


nou als de brommer niet genoeg compressie heeft door versleten veren of zuiger loopt deze onregelmatig. het is een schating weet niet zkkr of dat het is
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
racing_brillie 27-5-2008 21:56 Print reply
Posts: 64
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


valse lucht betekent teveel lucht.. meer lucht betekent grotere sproeier, en aangezien ts geen grotere sproeier heeft gaattie stotteren aan t begin van de powerband




als hij te arm loopt gaat hij niet stotteren, dan gaat hij inhouden.
wel een verschil
 
Banaan 27-5-2008 21:59 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: racing_brillie
[...]



als hij te arm loopt gaat hij niet stotteren, dan gaat hij inhouden.
wel een verschil


je hebt gelijk, ik was ff in de war!
 
Lukoo 28-5-2008 9:43 Print reply

Posts: 171
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: racing_brillie
[...]



als hij te arm loopt gaat hij niet stotteren, dan gaat hij inhouden.
wel een verschil


dus als de brommer zich inhoud is de toevoer te weinig?
en als hij stottert in de toeren is het teveel?

+ de eerste reactie ging over de gasnaald, is er niemand die deze tip bevestigt of dit een optie is om het op te losse?

Dit bericht is gewijzigd door Lukoo op 28-5-2008 om 9:45 uur.
 
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn.
Banaan 28-5-2008 9:54 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lukoo
[...]


dus als de brommer zich inhoud is de benzinetoevoer in verhouding tot de luchttoevoer te weinig
en als hij stottert in de toeren is de benzine toevoer in verhouding tot de luchttoevoer teveel

+ de eerste reactie ging over de gasnaald, is er niemand die deze tip bevestigt of dit een optie is om het op te losse?

Dit bericht is gewijzigd door Lukoo op 28-5-2008 om 9:45 uur.


je kan je gasnaald idd ff laten zakken(clipje omhoog dus)en kijken wattie dan doet.
 
Lukoo 28-5-2008 9:57 Print reply

Posts: 171
ik neem aan dat je dat ringetje bedoelt? die heeft toch 3 standen?
 
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn.
Banaan 28-5-2008 9:59 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lukoo
ik neem aan dat je dat ringetje bedoelt? die heeft toch 3 standen?


ja, dat clipje/ringetje moet je ff 1 standje omhoog doen. Meeste gasnaalden hebben 5 gleufjes, dus standen volgen mij.

 
Lukoo 28-5-2008 10:32 Print reply

Posts: 171
oke stel dat hij in het midde staat... moet dan met de klok mee of tege? vanaf het punt gezien dat de naald van je af wijst
 
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn.
Banaan 28-5-2008 10:41 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lukoo
oke stel dat hij in het midde staat... moet dan met de klok mee of tege? vanaf het punt gezien dat de naald van je af wijst


de naald moet zakken, dit zorgt voor minder benzine.

door het clipje één gleufje omhoog te doen, zakt de gasnaald.

dus alstie in t midden staat moet je het clipje in het gleufje daarboven zetten.

 

Dit topic is 1459 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved