Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Opvoeren citta

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 952 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4995 - Opvoeren citta
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 18598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ierieq 9-8-2002?15:52 Print reply
Posts: 17
Quote:
Originally posted by: DaveTSX?

14mm???? Dan zit je buiten je spruitstuk! maak er 12 tot 13mm van en tune je carter nog in de lengte, zoeen 1mm van alle randjes af. In de hoogte zou ik weinig tot niets doen (omdat je dat snel verneukt).
En dan heeft je 13/13 carb ook zin. Dan die 60 sproeier er in flikkeren, en je blaast tering hard op je stuk ijzer

BTW, ik heb een polini speedengine carter, die heeft de inlaat groter als het plaatje in een ori carter!!!
Het plaatje van de speedengine is groter, en die inlaat is MOOOOI

En 2 extra spoelkanalen, en de andere 2 spoelkanalen zijn ook veel groter. Dat rijd hard als je ook een cillinder hebt die er gebruikt van maakt (polini met w-poort).

[This message is edited by DaveTSX on 9-8-2002 03:14]


Wat bedoel je precies met het tunen van de carter.
Waar moet ik die 1mm afhalen?
En die polini carter ... die houd ik in de gaten..

Eric
 
Jan van Elderen 9-8-2002?16:31 Print reply

Posts: 555
Check je bougie ff na een stuk op top te hebben gereden.
laat hem afslaan, en gelijk de bougie eruit.
Zwart --> kleinere sproeier nodig
Bruin (koffie) --> goede maart sproeier
Wit --> grotere sproeier is nodig
 
*blurk*

Dit topic is 18598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved