Quote:Oorspronkelijk gepost door: rabarber
ikzelf heb een 50cc parmakit onder mijn straatmt liggen en een 70cc zeta onder mijn crosser.
mijn ervaringen zijn met de 70cc zeer goed lekker snel enzo overigens wel een keer vastgelopen maar hij loopt inmiddels wel weer.
de 50cc vind ik niet zon fijn cilindertje optrekken doet hij bij mij totaal niet zakt ver weg in toeren en dan komt hij weer terug. powerband is wel wat beter en topsnelheid rond de 70. dit ligt mischien wel an de uitlaat een bullit uitlaat en een ori filter. binnekort ff schuim halen en homoet kijken wat hij dandoet.ik rijdt overigens met een 16mm mikuni
Dit bericht is gewijzigd door rabarber op 28-5-2008 om 22:25 uur.
top rond de 70 kan veel harder,,, dan ligt het zeker aan die bullit uitlaat.. (terwijl ik wel goeie dinge gehoord heb van die bullit uitlaatjes..)
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
van MT weet ik niet zo veel, maar parmakit = zeta... toch?
maar die vraag over eurobegrenzer, waar moet hij nou aan bij de bobine?
vorige post van mij zie je wel plaatje, hoe zo'n bobine ik heb....
als ik me niet vergis op de beide aansluitingen op de zijkant heb zelf nieuwe type bobine maar voor meer info over eurobegrenzer ff google kun je zo handleidingen enzo vinden..
wil je deze eurobegreser gebruiken om te begresen als hij op de rollerbank moet? of doe je het om altijd aan te zetten om zoals je al zij 70-75 te rijden?
want constand met zo'n ding aan rijden is niet goed dacht ik?
Ik heb een Honda MB met 70cc Malossi,
20mm Mikuni externe sproeier,
Orgineel luchtfilter en Homoet70 uitlaat eronder.
Bij lage toeren heeft ie weinig kracht en hij loopt niet harder dan 85.
Iemand mischien een tip?? Mischien ander luchtfilter of uitlaat??