HELP: mijn vlotterbakje van m'n 24 mm mikuni blijft steeds overstromen; heb nu dat ding al wel 3 á 4 keer uitelkaar gehad. iemand een oplossing?
en het volgende: ik ben van plan om een 18 mm dellortho spaco te gaan kopen, heeft iemand hier ervaring mee? deze carburateur heeft namelijk een doorlaat van 18 mm maar een opschuifdiameter van 23/24 mm (wat ik nodig heb voor mijn dt spruitstukje.
iemand ook een idee wat voor sproeier er dan in zou moeten?
50 cc yamaha blokje,
4 versnellingen,
homoet uitlaat,
(dan dus 18 mm dellortho)
met 350 kilo 65 km/h.... 60cc en een 4bak for life:D
ja, ik heb alles nagekeken, gaat allemaal goed, netjes uitgeblazen met compressor. alles schoon en soepel, dus ik begrijp ook niet dat hij steeds blijft overstromen.
vlotter is gewoon heel (blijft drijven in benzine, dus niet lek)
met 350 kilo 65 km/h.... 60cc en een 4bak for life:D
Quote:Oorspronkelijk gepost door: DTbakbrommer
dan moet ik em dus (als ik de carburateur recht houd) de vlotter iets naar beneden buigen?, dan zou er namelijk minder benzine in komen?
nog iemand een ideetje voor die dellortho?
ja dat ie dus sneller hem dichtgooit. naarmate de drijvers hoger komme.
Betreft dellortho die spaco schijnt slecht af te stellen te zijn maja mikuni is ook moeilijk. Ik zou tog die mikuni proberen te fixen
dat ie doorloopt is wat dat betreft nog niet zo'n groot probleem, wat ik veel erger vind is dat m;n bak gewoon maar 1 op 10 loop ofzo met die 24 mm mikuni erachter...(hij loopt dan ook wel 60, en dat voor een totaalgewicht van 230 kg)
met 350 kilo 65 km/h.... 60cc en een 4bak for life:D
Quote:Oorspronkelijk gepost door: DTbakbrommer
dat ie doorloopt is wat dat betreft nog niet zo'n groot probleem, wat ik veel erger vind is dat m;n bak gewoon maar 1 op 10 loop ofzo met die 24 mm mikuni erachter...(hij loopt dan ook wel 60, en dat voor een totaalgewicht van 230 kg)
nja vink nog wel mee vallen wat voor setup voor de rest?