Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Uitlaat Derbi Senda DRD Limited Edition.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 924 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49852 - Uitlaat Derbi Senda DRD Limited Edi...
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 13059 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Fusion90 19-5-2008 22:30 Print topicpost
Posts: 21
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitlaat voor mijn Derbi.
Qua prijs maakt het me eigenlijk niet zoveel uit. Alleen 500 euro is nogal voor een uitlaat vind ik zelf. zo maximaal rond de 300-350.
Ik wil hem graag zo rond de 90 laten rijden en lekker optrekken.
De brommer is verder helemaal origineel tot nu toe.
Het maakt me eigenlijk niet veel uit of hij hoog of laagtoerig is. Ik kick eigenlijk wel op hoge toeren maar dan is hij weer heel onzuinig volgens mij. Ik hoorde wat over de Conti uitlaat en de Yasuni R3. Ik ben niet zo'n fan van een onderlangse uitlaat. (Tenminste die Yasuni's vind ik persoonlijk niet zo mooi.) Iemand een idee welke uitlaat ik het beste kan nemen?
 

stephan777 19-5-2008 22:32 Print reply

Posts: 7259
yasuni cross is een leuk uitlaatje voor je
 
Riejurat 19-5-2008 22:34 Print reply

Posts: 302
Volgens mij zoek jij een gia conti met carbon demper (omdat t gewoon mooi is )
 
-simon- 19-5-2008 22:34 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fusion90
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitlaat voor mijn Derbi.
Qua prijs maakt het me eigenlijk niet zoveel uit. Alleen 500 euro is nogal voor een uitlaat vind ik zelf. zo maximaal rond de 300-350.
Ik wil hem graag zo rond de 90 laten rijden en lekker optrekken.
De brommer is verder helemaal origineel tot nu toe.
Het maakt me eigenlijk niet veel uit of hij hoog of laagtoerig is. Ik kick eigenlijk wel op hoge toeren maar dan is hij weer heel onzuinig volgens mij. Ik hoorde wat over de Conti uitlaat en de Yasuni R3. Ik ben niet zo'n fan van een onderlangse uitlaat. (Tenminste die Yasuni's vind ik persoonlijk niet zo mooi.) Iemand een idee welke uitlaat ik het beste kan nemen?


kies een leuke uit als je er tot 350 voor uit wil geven.
voor 160 ofzo heb je de gianelli die gaat opzich wel hard op std setup. maar je moet het willen zo hoogtoerig.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Fusion90 19-5-2008 22:38 Print reply
Posts: 21
Die Gianelli Conti is idd wel mooi. Is die met de Carbon demper sneller dan met de chrome?
En die is hoogtoerig? Hoeveel kilometer zal die dan rijden per liter denk je?

Dit bericht is gewijzigd door Fusion90 op 19-5-2008 om 22:38 uur.
 
Convergence 19-5-2008 22:41 Print reply

Posts: 2192
Ik heb ook een conti eronder. carbon of chroom maakt niet uit kwa snelheid alleen kwa dempen. ik heb carbon. me brommer reed 1/12 met 96 sproei en ori cili. En ja hijs heel erg hoogtoerig
 
Project 2010 zie project Snowhite
crossgek - Forum en Sales Moderator 19-5-2008 22:41 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Ik heb ook een conti eronder. carbon of chroom maakt niet uit kwa snelheid alleen kwa dempen. ik heb carbon. me brommer reed 1/12 met 96 sproei en ori cili. En ja hijs heel erg hoogtoerig


alleen voor de sier bedoel je ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Convergence 19-5-2008 22:45 Print reply

Posts: 2192
Heb van meerdere mensen gehoort dat carbon beter dempt. maar ja als jij et zegt ik zou het niet weten het ziet er in ieder geval wel mooi uit. Daarom heb ik em gekocht. en de gianelli is gewoon een top uitlaat.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


alleen voor de sier bedoel je ?


 
Project 2010 zie project Snowhite
Fusion90 19-5-2008 22:45 Print reply
Posts: 21
Die conti is ook een beetje onderlangs toch?
 
Convergence 19-5-2008 22:46 Print reply

Posts: 2192
nee

http://www.opvoeren....laatjes/Enduro2T.jpg

dat is em

Dit bericht is gewijzigd door Convergence op 19-5-2008 om 22:47 uur.
 
Project 2010 zie project Snowhite
-simon- 19-5-2008 22:46 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fusion90
Die Gianelli Conti is idd wel mooi. Is die met de Carbon demper sneller dan met de chrome?
En die is hoogtoerig? Hoeveel kilometer zal die dan rijden per liter denk je?

Dit bericht is gewijzigd door Fusion90 op 19-5-2008 om 22:38 uur.


ja is heel hoogtoerig. je moet het willen wat anders vind je het niks en ga je het wss ook niks vinden.
een metrakit,yasuni cross en leovince v6 beginnen al wat eerder te trekken wat wel fijn is.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Convergence 19-5-2008 22:47 Print reply

Posts: 2192
Eerder trekken? gewoon altijd gas vol open en dan trekt de conti keihard. Alleen je cilinder slijt mischien wat sneller.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


ja is heel hoogtoerig. je moet het willen wat anders vind je het niks en ga je het wss ook niks vinden.
een metrakit,yasuni cross en leovince v6 beginnen al wat eerder te trekken wat wel fijn is.


 
Project 2010 zie project Snowhite
farmer tuning 19-5-2008 22:48 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Heb van meerdere mensen gehoort dat carbon beter dempt. maar ja als jij et zegt ik zou het niet weten het ziet er in ieder geval wel mooi uit. Daarom heb ik em gekocht. en de gianelli is gewoon een top uitlaat.

[...]




carbon dempt inderdaat beter. omdat in metaal het geluid sneller gaat en daarom ook harder te horen is. carbon is daarintegen een minder geleidende stof en geeft daarom de trillingen minder af aan de buiten lucht.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Convergence 19-5-2008 22:50 Print reply

Posts: 2192
Oke cool eindelijk een keer dat crossgek het niet beterweek dan mij ^^

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: farmer tuning
[...]


carbon dempt inderdaat beter. omdat in metaal het geluid sneller gaat en daarom ook harder te horen is. carbon is daarintegen een minder geleidende stof en geeft daarom de trillingen minder af aan de buiten lucht.


 
Project 2010 zie project Snowhite
-simon- 19-5-2008 22:51 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Eerder trekken? gewoon altijd gas vol open en dan trekt de conti keihard. Alleen je cilinder slijt mischien wat sneller.

[...]




ja de conti begin bijvoorbeeld bij 9k rpm ofzo te trekken en die andere al bij 7,5k rpm ofzo. dan kun je daar ook fijner rustig mee rijden als met een conti. maar je moet het gewoon willen zoon conti hoe hij daarmee rijd, dan is het een geweldige pijp. maar ik zou hem er echt nie onder willen. rijd nou al dik een jaar met 70cc en zou echt niet meer anders willen. veel meer koppel en het loopt wat soepeler. maja iedereen wil wat anders he.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Fusion90 19-5-2008 22:54 Print reply
Posts: 21
Er is een Gianelli Conti onderlangs en een die bovenlangs is? Bij opvoeren.nl zie ik 2x een Gianelli uitlaat. Een bovenlangs en een normale. Is die onderlangs sneller of maakt het geen verschil?
 

Dit topic is 13059 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved