Christian-tsx |
18-5-2008 19:57 |
Posts: 856 |
750 euro
tis maar net wat je eraan wilt doen
Dit bericht is gewijzigd door Christian-tsx op 18-5-2008 om 19:57 uur.
|
|
|
|
Frysk |
18-5-2008 19:58 |
Posts: 34930 |
Draaibank, lasserij, flex, dremel, vijlen tot beschikking ?
|
|
giggitybyte |
|
- Han - |
18-5-2008 19:58 |
Posts: 9667 |
als je er niet echt verstand van hebt zou ik zeker geen mt pakken. Daar moet je teveel aan doen om em echt hard te krijgen. Dan is zeker een 110 leuk om snel te maken.
|
|
<10.000 posts |
|
sabar |
18-5-2008 19:59 |
Posts: 320 |
ik zit nu op +/- 1000 euro, (bijna alles nieuw) en dan nog niets getuned of opmaat dus ik denk dat ik als die helemaal af is met opmaat kop/uitlaat/ andere extra dingen in de toekomst wel op 1750/2000 kom te zitten
|
|
|
|
BUURTJE |
18-5-2008 20:00 |
Posts: 762 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Draaibank, lasserij, flex, dremel, vijlen tot beschikking ?
Behalve draaibank tot m'n beschikking, maar daar ga k wel uitkomen.
|
|
Yamaha TZR50 '08 Sports White |
|
Christian-tsx |
18-5-2008 20:03 |
Posts: 856 |
ik zit nu op 500. en moet m'n cilinder + kop nog laten tunen, en een opmaat uitlaat maken.
|
|
|
|
Frysk |
18-5-2008 21:28 |
Posts: 34930 |
Hou motorische kosten ongv op 600 als je meeste zelf doet.
rijwielgedeelte ongv 400
|
|
giggitybyte |
|
THOMASJEUHHH |
18-5-2008 21:38 |
Posts: 4159 |
wil je het goed en professioneel doen, dan kost hij uiteindelijk wel 2/3000 euro.
doe je veel zelf en doe je minder professioneel dan ben je miss wel met 1000/1500 klaar, en reken altijd maar hoger uit,
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
mcdronkz |
18-5-2008 21:41 |
Posts: 32777 |
Wat is er zo bijzonder aan een sprinter ? Vaak rijden ze met originele remmen, originele wielen, origineel frame.
't Enige wat echt geld kost is het blok.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
18-5-2008 21:42 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Wat is er zo bijzonder aan een sprinter ? Vaak rijden ze met originele remmen, originele wielen, origineel frame.
't Enige wat echt geld kost is het blok.
als je het goed doet heb je geen ori wielen, frame en remmen meer
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Sypie_Honda |
18-5-2008 21:56 |
Posts: 13830 |
ligt er aan hoeveel je zelf doet.
1000 euro kom je een eind mee, dat zit er denk ik nu ongeveer ook in mijntes.
veel zelf doen, dat bespaart je een hoop, en is meestal ook het leukste.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
brabantcrosser |
18-5-2008 21:58 |
Posts: 93 |
wat heb je nou aan andere remmen?
ze remmen toch? als ze maar een keer tot stilstand komen is het al goed :P
en een mt5 heeft al goed remmen.
en als je schijfrem wilt moet je er gewoon een mb vork inpleuren.
|
|
|
|
benellifan |
18-5-2008 21:59 |
Posts: 1553 |
misschien om gewewicht te besparen hoe minder het weegt hoe beter de prestaties
|
|
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs |
|
fs180 |
18-5-2008 22:11 |
Posts: 1346 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
als je het goed doet heb je geen ori wielen, frame en remmen meer
neem je mountainbike vork en wiel, heb je ook meteen schijfrem
|
|
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP |
|
Frysk |
18-5-2008 22:21 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Wat is er zo bijzonder aan een sprinter ? Vaak rijden ze met originele remmen, originele wielen, origineel frame.'t Enige wat echt geld kost is het blok.
GOEDE banden, ketting, remblokken, tandwielen, schokbrekers achter, clip ons banden zijn het duurst
|
|
giggitybyte |
|