Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Afstellen Derbi full pro race

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1121 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49817 - Afstellen Derbi full pro race
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Roef 18-5-2008 16:20 Print topicpost
Posts: 39
Hallo,

Ik heb laatst dus een nieuwe setup onder mijn gpr gezet en nu heb ik het probleem dat ie niet in zijn toeren wilt komen

Ik heb :
-70cc Pro Race cilinder
-70cc Pro Race uitlaat
-21mm Dell'orto
-MK Schuimfilter
-Doppler Krukas

Nu heb ik sproeier 130 en 120 geprobeerd, 120 ging al een heeeel klein stukje beter, maar hij komt niet verder dan ongeveer 5 a 6000 toeren.. De bougie is heel lichtbruin, donkerbruin en vochtig..
Verder rookt ie heel erg als ie gewoon stationair loopt en warm is.
Waar zou ik aan moeten zitten?

Groeten Roef
 

GJSchoonbeek 18-5-2008 16:21 Print reply
Posts: 356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roef
Hallo,

Ik heb laatst dus een nieuwe setup onder mijn gpr gezet en nu heb ik het probleem dat ie niet in zijn toeren wilt komen

Ik heb :
-70cc Pro Race cilinder
-70cc Pro Race uitlaat
-21mm Dell'orto
-MK Schuimfilter
-Doppler Krukas

Nu heb ik sproeier 130 en 120 geprobeerd, 120 ging al een heeeel klein stukje beter, maar hij komt niet verder dan ongeveer 5 a 6000 toeren.. De bougie is heel lichtbruin, donkerbruin en vochtig..
Verder rookt ie heel erg als ie gewoon stationair loopt en warm is.
Waar zou ik aan moeten zitten?

Groeten Roef


Nog kleiner proberen..?
 
Royal Club 18-5-2008 16:23 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GJSchoonbeek
[...]


Nog kleiner proberen..?



lijkt me zeer onwaarschijnlijk met zon setup.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-Bassie- 18-5-2008 16:38 Print reply

Posts: 6617
is je koppakking niet lek??

welke kleur rookt ie heel erg??

en dat vochtig zijn is dat benzine of koelvloeistof??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
farmer tuning 18-5-2008 16:52 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]



lijkt me zeer onwaarschijnlijk met zon setup.


lijkt mij niet aangezien hij powerfilter heeft. veder denk ik zelf rond de 110 aangezien hij niet getuned is.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
derbi-yzf 18-5-2008 19:49 Print reply

Posts: 524
ik denk eerder dat zijn koppaking lekt.. welke kleur is je rook? blauwachtig of wit?
 
Derbi-yzf
- Han - 18-5-2008 19:52 Print reply

Posts: 9667
130 moet goed zijn lijkt me. Staat je ontsteking niet verkeerd?
 
<10.000 posts
Roef 18-5-2008 21:56 Print reply
Posts: 39
vrij blauw-witte rook komt eruit, ook als ie helemaal warm is, maar onsteking zou misschien verkeerd kunnen staan, want had net het hele motorblok laten reviseren.
Ik rijd nu met sproeier 106 en nauwelijks beter...
 
-Bassie- 18-5-2008 21:58 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roef
vrij blauw-witte rook komt eruit, ook als ie helemaal warm is, maar onsteking zou misschien verkeerd kunnen staan, want had net het hele motorblok laten reviseren.
Ik rijd nu met sproeier 106 en nauwelijks beter...


ga dan maar eens kijken of je koppakking niet lek is.

brommer starten en kijken of je bovenste koelvloeistof slang kei hard is.

normaal staat er z`n 0,8 bar op en nu zou er dan dus meer op staan.

en zakt je koelvloeistof niveau erg??

dan koppakking vevangen
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Roef 18-5-2008 22:43 Print reply
Posts: 39
ik heb dat net gedaan wat jij zei, maar nee de slang is niet hard
ofzo.. maar er komt ook geen lucht of kvs uit koppakking..

groeten
 
Viertakt 18-5-2008 22:53 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]


ga dan maar eens kijken of je koppakking niet lek is.

brommer starten en kijken of je bovenste koelvloeistof slang kei hard is.

normaal staat er z`n 0,8 bar op en nu zou er dan dus meer op staan.

en zakt je koelvloeistof niveau erg??

dan koppakking vevangen


0,8 bar lijkt me sterk, want dan zou er onderdruk moeten zijn. Aangezien 1 bar de druk van de atmosfeer is
 
Viertakt uber alles.
Roef 18-5-2008 22:57 Print reply
Posts: 39
maar daar ligt het niet aan denk ik, ik heb mijn blok laten reviseren door een brommerzaak en daar is me hele onsteking eraf gehaald en er weer opgezet, misschien dat het daar aan ligt, zo ja , hoe stel ik mijn onsteking af dan?

 
corradovr6 18-5-2008 23:01 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
[...]


0,8 bar lijkt me sterk, want dan zou er onderdruk moeten zijn. Aangezien 1 bar de druk van de atmosfeer is


Uhhh nee, 0 bar is de druk van de atmosfeer.
 
Roef 18-5-2008 23:54 Print reply
Posts: 39
....Maarrrr, zou het aan me onsteking liggen?

Groete
 
Oldschool 19-5-2008 0:23 Print reply

Posts: 99
Zal ik het maar even uitleggen?
Je hebt absolute druk, dit wordt vanaf de absolute 0 berekent.
Je hebt atmosferische druk = 1 bar absoluut.
En er was nog 1 geloof ik maar zo goed ben ik nu even niet in uitleggen
Wat het probleem van de topicstarter kan zijn?
Is zo'n ding niet cdi begrenst?
Anders denk ik idd dat het de ontsteking is. Probeer hem anders even wat vroeger te zetten.
 
Op de fiets vond ik niets, daarom kocht ik een brommer bij de lommer
patrick tzr rijder 19-5-2008 12:20 Print reply
Posts: 273
als je denk dat het je sproeier is trek je gewoon je luchtfilter eraf houd je lichjes je hand voor de lucht inlaat begint die beter te lopen dan weet je dat die goed is zo niet dan kleiner,

lijk mij zelf dat er wel kleiner in moet!!
 
mien vrouw zei die brommers de deur uit of ik. soms mis ik haar.

Dit topic is 4550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved