Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Hitte probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 541 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #49800 - Hitte probleem
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1510 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

farmer tuning 17-5-2008 18:32 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
t onderschrift bij je post is nu wel heel toepasselijk.

edit: @ farmer beunhaas

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 17-5-2008 om 18:28 uur.


houd jij je bek ff je weet nie eens wat lc is man. als iets wil zeggen doe het dan normaal.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Saknet 17-5-2008 18:34 Print reply

Posts: 10355
dus volgens jou word elke 110malossi op mbx80 blok te heet zodra je met teveel toeren rijd?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
crossgek - Forum en Sales Moderator 17-5-2008 18:35 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: farmer tuning
[...]


bij ac is zijn het neit de koelribben he die koelen maar het totaal bloogestelde oppervlakte. dit is bijna gelijk scheelt maar iets en lc heeft die oppervlakte wel weer in de slangen en cilinder ed

ik ben het met je eens dat een rad een groter oppervlakte heeft. maar als we in de trand van gietijzer praten wat dus een slome warmte overdracht heeft.
i
n lc is dat dus niet goed er stroomt koud water langs een wand die langzaam warmte afgeeft waardoor het dus resulteert. dat je je water koeling niet volkomen gebruikt. bij ac is gietijzer juist goed omdat je een groter oppervakte langs moet voordat het bij de lucht is.


bulshit. je moet gewoon de warmte zo snel mogelijk afvoeren, en dit kun je beter direct aan vloeistof meegeven en dan via lucht wegvoeren als dat je het aan koelribbenmeegeeft die het via de lucht wegvoeren..


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
De Schout 17-5-2008 18:38 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: farmer tuning
[...]


houd jij je bek ff je weet nie eens wat lc is man. als iets wil zeggen doe het dan normaal.



lol
 
tune tweak fiddle bang bummer
corradovr6 17-5-2008 19:10 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: farmer tuning
[...]


houd jij je bek ff je weet nie eens wat lc is man. als iets wil zeggen doe het dan normaal.


Zei hij het niet normaal dan?
 
Makrolon 18-5-2008 12:32 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: farmer tuning
[...]


bij ac is zijn het neit de koelribben he die koelen maar het totaal bloogestelde oppervlakte. ik ben het met je eens dat een rad een groter oppervlakte heeft. maar als we in de trand van gietijzer praten wat dus een slome warmte overdracht heeft. in lc is dat dus niet goed er stroomt koud water langs een wand die langzaam warmte afgeeft waardoor het dus resulteert. dat je je water koeling niet volkomen gebruikt. bij ac is gietijzer juist goed omdat je een groter oppervakte langs moet voordat het bij de lucht is.

maar vloeistof geleid beter warmte dan lucht, dus die vloeistof die brengt de warmte naar de rad, die een hele grote oppervlakte heeft dus dat koelt gewoon beter.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 18-5-2008 13:21 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: farmer tuning
[...]


bij ac is zijn het neit de koelribben he die koelen maar het totaal bloogestelde oppervlakte. ik ben het met je eens dat een rad een groter oppervlakte heeft. maar als we in de trand van gietijzer praten wat dus een slome warmte overdracht heeft. in lc is dat dus niet goed er stroomt koud water langs een wand die langzaam warmte afgeeft waardoor het dus resulteert. dat je je water koeling niet volkomen gebruikt. bij ac is gietijzer juist goed omdat je een groter oppervakte langs moet voordat het bij de lucht is.



lijkt me verstandig al jij hier niet meer post, want wat je zegt slaat werkelijk nergens op
 

Dit topic is 1510 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved