Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda mb 125cc op roller.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1046 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49730 - honda mb 125cc op roller.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8691 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Raze 13-5-2008 20:01 Print reply

Posts: 461
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobkroon
ik zou gewoon je cilinder eraf halen een stuk karton pakken en dan net zo lang er karton in blijven lijmen tot je op 49,9cm3 zit en dan nog ff je zuiger er af halen en die wat smaller veilen


...
 
GEZOCHT: Tsx 80cc spul
schimmel_injectie 13-5-2008 20:03 Print reply

Posts: 896
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobkroon
ik zou gewoon je cilinder eraf halen een stuk karton pakken en dan net zo lang er karton in blijven lijmen tot je op 49,9cm3 zit en dan nog ff je zuiger er af halen en die wat smaller veilen


he best slim idee. heb je hier ook foto's van?
 
Er gaat niets boven Groningen . Fryslân ook niet
falco 13-5-2008 20:04 Print reply

Posts: 3724
gwoon lekkere dikke prop dr in douwe
 
mblover 13-5-2008 20:08 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
Wtf...? Eurobegrenzer?? En ze kijken echt niet naar je blok vriend...

Haal gewoon eurobegrenzer, en klaar is kees, niet zo moeilijk doen..


Dan heb je een aantal opties:

- Je brommer stottert zo dat niemand gelooft dat je hem niet begrenst hebt,
- Hij stottert niet en loopt nog steeds 90...
 
Royal Club 13-5-2008 22:52 Print reply

Posts: 60390
gas schuif begrenzer.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Uncle BLAM 14-5-2008 1:22 Print reply

Posts: 1025
Er is maar één overtuigende manier en dat is een ori blok er onder

Als er een agent is die weet of kan zien dat het blok er niet onder hoort loop je de kans dat je je brommer kwijt bent of dat je naar de RDW moet om je brommer weer op kenteken te krijgen
( als ze er zin in hebben meten ze gewoon ff de cilinder inhoud op zoals ze vroeger deden )

MB is oud en daar weten de agenten van tegenwoordig meer van dan van de techniek van de scooters die ze vandaag de dag aanhouden

Maar mss zijn ze lui vandaag de dag, ben iig benieuwd hoe het afloopt ..
 
een BF teller is sneller
Onevia 14-5-2008 12:55 Print reply

Posts: 153
Stuk uit de uitlaat (in tailpipe) zagen en daar een ''halve slag'' kraantje tusse maken. Werkt perfect , valt niet heel erg op als je het hendeltje eraf haalt en hem achter een kap hebt doorlope..


 
rik hulkenberg 14-5-2008 13:09 Print reply

Posts: 10029
beste is gewoon een 50blok wat zoveel word gezegt
een beetje agent ziet dat het geen 50cc is
ook het geluid etc.

Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 14-5-2008 om 13:10 uur.
 
jellerrr 14-5-2008 13:30 Print reply

Posts: 572
Sorry verkeerde topic..

Dit bericht is gewijzigd door jellerrr op 14-5-2008 om 13:31 uur.
 
erwin fs1 14-5-2008 14:15 Print reply

Posts: 897
ring in de uitlaat en een ring tussen carb en spruitstuk
 
vake bej te bange....
ricardo 14-5-2008 14:23 Print reply
Posts: 605
wat er al gezegt werd is best slim , als je nou gewoon een extra paar koppakkingen erin gooit ? minder compressie -> minder vermogen toch? en je hoeft alleen je kop er af te halen



en btw 70 cc mag gewoon ( althans hier in almere) als je maar niet te hard rijd , als je bromfiets niet harder dan 55 "kan"in de staat zoals hij is is er niets aan de hand tenzij jij een begrenzer hebt die je in en uit kunt schakelen tijdens het rijden

Dit bericht is gewijzigd door ricardo op 14-5-2008 om 14:28 uur.
 
bleehhhh 150 cc tuinploeg blok op je brommer
Djeep 14-5-2008 14:24 Print reply

Posts: 8621
Ik had me 70cc begrends, door en ring in uitlaat te lassen, (binnen diameter 10mm), en ringetjes tussen de veer van me carb doen, zodat ik maar 1/2 gas kon geven. hiermee liep ie 36

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ricardo
wat er al gezegt werd is best slim , als je nou gewoon een extra paar koppakkingen erin gooit ? minder compressie -> minder vermogen toch? en je hoeft alleen je kop er af te halen


Ja, gooi jij maar ff 4 koppakingen in je brommer, denk niet dat het uberhaupt zal lopen...

Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 14-5-2008 om 14:26 uur.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
De Schout 14-5-2008 14:31 Print reply
Posts: 5326
zou er toch maar een 50 blokje onder hangen tijdelijk.. valt wel heel erg op he dat je cilinder te hoog is..
 
tune tweak fiddle bang bummer
Djeep 14-5-2008 14:34 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ricardo
wat er al gezegt werd is best slim , als je nou gewoon een extra paar koppakkingen erin gooit ? minder compressie -> minder vermogen toch? en je hoeft alleen je kop er af te halen



en btw 70 cc mag gewoon ( althans hier in almere) als je maar niet te hard rijd , als je bromfiets niet harder dan 55 "kan"in de staat zoals hij is is er niets aan de hand tenzij jij een begrenzer hebt die je in en uit kunt schakelen tijdens het rijden

Dit bericht is gewijzigd door ricardo op 14-5-2008 om 14:28 uur.


Het word gedoogd, maar is niet toegestaan, 2 hele andere dingen.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
nielskempen 14-5-2008 14:58 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Mensen,

Ik ben op rollerbank geweest met me honda mb.
En ik heb gelukt , want ik heb me koppeling laten slippe( strak aangedraait) en me lucht die dicht gedraait was.

Ding ging alsnog 98 met correctie eral af op de rollerbank.
Maar nu moet ik hem standraard laten zien, dus dat die netjes 45/50 loopt.

Hoe doe ik dat met deze setup:

125 cc eurocilinder
28mm koso
twin air
hpi 06
proma uitlaat.

Prop zal niet genoeg zijn denk ik ?

Mvg


haha nou een andere mb lenen en je kenteken er op schroeven :P

 

Dit topic is 8691 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved