Forums
Afdelingen
Zoek
Personal
Je bent niet ingelogd.
Technical Forum - Probleem Aprilia RS 50
Log in
Registreer
Donderdag 9 januari 2025
Topics
MF
-
TF
-
EF
-
UF
MeF
-
PF
-
BeF
-
CF
Sales
Brommers
-
Blok
-
Cilinder
Overige Updates
FAQ
-
KB
-
Nieuws
-
Gallery
Links
-
Projecten
Online Users
Er zijn 1019 users online.
Brommerforum.nl wordt gehost door:
Topic:
Print topic
Zoek topic
Terug naar TF
Technical Forum - Topic #49685 - Probleem Aprilia RS 50
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina:
1
,
2
,
3
,
4
<
Vorige pagina
|
Volgende pagina
>
Dit topic is 3947 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Tombrom
11-5-2008 21:10
Posts: 15925
ok heb zuiger cyl en kop naast me liggen ziet er goed uit.
heb met iemand over gehad en hij rookt best wel en ik kijk nu de rubber van me koppakking is helemaal plat
dus ik denk dat hij kvs lekt
vdw ff pakkingen bestellen/ halen
master3rnie
11-5-2008 21:19
Posts: 601
dan zou hij niet heel de tijd bij de 5k moeten blijven hangen
wat voor filter heb je ??
hoe staat je gasnaald??
je lucht stel schroef??
wilt hij in zijn vrij wel maximaal draaien??
Dit bericht is gewijzigd door master3rnie op 11-5-2008 om 21:21 uur.
Tombrom
11-5-2008 21:31
Posts: 15925
vrij ook niet voorbij de 5k
gasnaald midden
luchtschroef 1.5 slag open en dan kutten tot ie max toeren draait...
statio weet ik niet
maar zit net poortmap te maken en zie ik dat uitlaat poort ongelijk is...
dacht ik maak een foutje maar als ik in me cyl kijk is die ongelijk...
master3rnie
11-5-2008 21:33
Posts: 601
hoe bedoel je ongelijk??
ovaal ?
Tombrom
11-5-2008 21:37
Posts: 15925
vlinder...
bij 1je zit zegmaar een hapje omhoog en aan andere kant niet.
ene kant zegma paddestoel vorm andere gewoon recht
ruikt nu wel lekker naar benzine in de woonkamer
master3rnie
11-5-2008 21:39
Posts: 601
lijkt mij niet een probleem te zijn..
maar je hebt denk ik een power filter??
en zit je keerring nog wel goed aan de kant van je ontsteking??
Tombrom
11-5-2008 21:41
Posts: 15925
ontsteking kant nog niet gesjekt krijg wss vdw ff een vliegwiel trekker te leen en dan kijk ik heel het ontstekings gebeure na!
bartyamahadt50mx
11-5-2008 23:23
Posts: 115
zit er nergens een bergrenser op dat ie um gewoon begrenst op 5k toere?
kijk je kabelboom na of er nergens drade apart zitten aangeslote
Tombrom
12-5-2008 0:39
Posts: 15925
Wat gedaan.
Sproeier 88-102 geprobeert (en 108 en 125 maar dan liep die nog kutten).
Meerdere bougi`s geprobert.
Twee bobines geprobeert.
Rode en witte draad na gekeken of er geen begrenzer op zat. Zit er dus niet op.
Gecheckt op valselucht.
Henk-88
12-5-2008 0:40
Posts: 26703
Vervang zowiezo je spietje ff
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
MichiMess
12-5-2008 2:46
Posts: 1348
het lijkt me je timing van je onsteking.
probeer daar is mee te spelen?
Hoeveelcompressie?
Tombrom
23-6-2008 14:13
Posts: 15925
ok blijf het probleem houden.
nieuwe pakkingen van cylinder en carb
hoop sproeiers geprobeert helpt ook geen fuck.
ben beetje radeloos nu.
mensen nog ideeën? ga vdw wel ff een vliegwiel trekker fixen kijken of daar alles goed is
Sj_dt
23-6-2008 15:19
Posts: 886
uitlaat dichtgekoold?
Viertakt
23-6-2008 15:20
Posts: 3586
Krukaskering lek?
Viertakt uber alles.
Tombrom
23-6-2008 15:22
Posts: 15925
hoezo keering lek?
nog ff zeggen met sproeier100+ rookt ie als een mtf 94- rookt ie normaal.
en uitlaat zal ik nog een keer checken.
mocht tog niet in de fik?
Dit topic is 3947 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina:
1
,
2
,
3
,
4
<
Vorige pagina
|
Volgende pagina
>
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved