wat gebeurt er als hij aan die 5000 toeren zit? is hij opeens weg? dus accelereert vlot door tot de 5k, en dan pats boem niet verder, stottert ie bij die 5k? valt ie dood bij die 5k?
stottert helemaal niets nada? dan is het zo goed als zeker je ontsteking. kan je misschien een cdi van een vriend ofzo lenen? heb je de ontsteking wel op tijd staan?
Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 10-5-2008 om 22:14 uur.
Damm dat is wel heel erg vaag tom.
Setup is btw: 70cc airsal 21mm do en hmr2
De enige oplossing die ik kan bedenken is dat het je cilinder/zuiger is. Slijtage, of mischien iets niet helemaal goed gemonteerd? (andere zuigerveren idn )
en wat als je volgas gaat rijden, in z'n 6 en dan terug gaat schakelen, wat gebeurt er dan? gaat hij dan langzaam terug naar de 5k toeren, of is het net als bij een begrenzer dat hij dan heel erg stotterd en gelijk terug zakt?