Quote:Oorspronkelijk gepost door: ricardo
mense hebben nog veel te leren
als je benzine krijgt is je membraam goed hoor , je membraam sluit je carter af waardoor er carterdruk ontstaat en bij het odp perst hij de brandstof via de spoelpoorten boven je zuiger, als je membraam niet goed is is je bouggie droog,
volgende dinge heb je nodig om een motor te laten lopen:
1: vonk
2: brandstof
3: compressie
zonder 1 vand die dinge loopt hij niet en in jou geval denk ik zuigerveren...je kan proberen een eetlepel 2t olie in je kop te gooien , paar keer kicken, bougie droog maken , en weer proberen de olie sluit je zuigerveer iets af maar daarmee kan je wel ff snel zien of het daar aan licht tenzij je veren TEver op zijn..
dan zal ik is wat gaan proberen.
maar hij maakt trouwens ook geen geluid van dat hij wel wil starten. dus je hoort hem niet af en toe een keer pakken ofzo of wat sputteren. alleen net alsof je zonder contact erop duwt.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
hmmzz dan denk ik toch echt je zuigerveren , kan je ook heel gemakkelijk het vliegwiel ronddraaien? en als je blijft proberen te starten gaat hij dan ploffen uit de uitlaat?