hallo ik vin dit een beetje vaag
ik heb een gpr uit 2006
net een nieuwe uitlaat aangeschaft dus ik begonne met afstellen met sproeier 95
nu zit ik op de 88 en stotterd ie nog
en met orginele pijp had ik dat ook sproeier 88
dus ik dorst niet lager te gaan
nu stotterd ie nog bij de 4 tot de 6 diuzend toeren
hij loopt wel gelijk terug in z`n toeren als je de koppeling in knijpt dus dit zijn nog simtonen van een te grote sproeier dus zou ik nog lager moetten
of klopt dr iets niet
ik hoor het graag
robin deelen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: robinderbigpr
k kan hem gwn tot de 10 doortrekken
als je me gasnaald hebt dan zit ie volgens mij aan het 2de strepje
van bovenaf dan he
nou uh, je ziet het bovenstaande schema, veel suc6
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Quote:Oorspronkelijk gepost door: robinderbigpr
nou ik denk dat ik gwn alle standen probeere want ik snap niet zo veel van dat schema:P
maar eerst een grotere sproeier dr in dan rijd ie wat veiliger
als je nu sproeier 88 erin hebt zou ik er geen grotere in doen, eerst maar je gasnaald fixen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: G33RT
En je moet geen vragen stellen over afstellen, dat moet je horen en voelen, het word mooi weer dit weekend dus lekker een weekendje gaan afstellen....
Ja maar met 0 ervaring en geen idee waar je op moet letten kom je niet ver.
ik heb nu sproeier 108 erin zitten en dan loopt ie goed boven de 6 duizend
en me gasnaald staat helemaal naar boven dus hij ghaat het verst de carbrateur in.
maar hij gaat zaterdag op de testbank dus dan word ie afgesteld
maar jullie hadden wel gelijk met de gasnaald
nu zit er nog maar een kleine dip in