Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr125

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1283 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4964 - nsr125
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 805 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wesley 4-8-2002?21:46 Print topicpost
Posts: 9
weet iemand of het blok van en nsr125 veel breder is want ik wil het nml wel eens proberen om het onder m`n nsr50 te plakken !!
 

SIWWN 4-8-2002?21:53 Print reply
Posts: 7079
Symen weet dat denk ik wel
 
Blorn 4-8-2002?22:03 Print reply

Posts: 13825
Quote:
weet iemand of het blok van en nsr125 veel breder is want ik wil het nml wel eens proberen om het onder m`n nsr50 te plakken !!
vent doe aub niet zo stom en koop een motor als je zo hard wilt gaan.. of wil je alleen maar stoer doen??
 
wesley 4-8-2002?22:07 Print reply
Posts: 9
neu ik wil het gewoon eens proberen
vind ik leuk
 
Blorn 4-8-2002?22:10 Print reply

Posts: 13825
dan vind ik je nog steeds dom
 
wesley 4-8-2002?22:11 Print reply
Posts: 9
is toch leuk vanaales proberen
heb ook een mt blok onder een puch gezet
was ook wel lachuu maja je licht zo snel achterover

 
B3AST 4-8-2002?22:16 Print reply
Posts: 2469
ik denk niet dat dat zomaar 123 past, zeker niet, ook niet met de tandwielbreedtes etc. voor de ketting (die van dat blok is veel dikker van jou brommer en welke maat ketting neem je dan?) symen heeft ook een CR 125 blok in een NSR gestopt maar daar horen we ook niks meer van
 
- insane in the brain -
barry 4-8-2002?22:45 Print reply

Posts: 7387
komt omdat die van symen nog niet loopt dacht ik, hij is nog steeds bezig beweert ie
 
He?
wesley 4-8-2002?22:57 Print reply
Posts: 9
hmm ja dat wil ik dus ff weten of het een erg groot verschil is met al die tandwiel troep
 
Rudy 5-8-2002?00:24 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: B3AST?

ik denk niet dat dat zomaar 123 past, zeker niet, ook niet met de tandwielbreedtes etc. voor de ketting (die van dat blok is veel dikker van jou brommer en welke maat ketting neem je dan?) symen heeft ook een CR 125 blok in een NSR gestopt maar daar horen we ook niks meer van

did 520 v6 (dacht ik)
moet je een staandaart tandwiel kopen en daar gaten in boren zodat hij op een nsr past
of tandwielen van een 125 nsr nemen
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
ardan 5-8-2002?11:19 Print reply
Posts: 595
jippie,weer een doodrijder,werk je projectje uit
en 2 weken erna schrapen ze je van het asfalt

is altijd leuk om eens te proberen,maar dit is weer zoiets dat nooit goed afloopt ken 2 mensen die het geprobeert hebben,allebei dood :a dus pas maar op wat je doet
 
have a blast,go fast
verwijderd 5-8-2002?11:34 Print reply
Posts: 4082
het blok eronder bouwen is echt niet gemakkelijk hoor, eerder super moeilijk, je zit met allemaal problemen, waar je gewoon koppijn van krijgt, die tandwielen zijn bijna niet te bewerken (kun je niet snijden) is gehard staal..

ja, nsr-cr project staat ff stil vanwege geld gebrek, want er moet nog een ontsteking komen $$$
en nog cil gehoond worden en nieuwe zuiger$$
en waterpomp huis moet nog gefixed worden, radiateurs moeten nog opgehangen worden enz

[This message is edited by symen kalsbeek on 5-8-2002 11:36]
 
frankarnhe 5-8-2002?18:14 Print reply
Posts: 1213
Tandwielen moet je wegbrengen naar een metaalbewerkingsbedrijf, daar maken ze het voor 20 eppo op maat.
Ander probleem is dat het voortandwiel en achtertandwiel niet precies op 1lijn achter elkaar zouden kunnen zitten, dat had ik eerst bij me MT.
 
wesley 5-8-2002?19:10 Print reply
Posts: 9
hmm ja dat was dus eigenlijk een beetje m`n vraag, of dus die tandielen wel tegenover elkaar komen voor,achter want de rest ik wel op maat te maken....
 
User 927 5-8-2002?19:26 Print reply

Posts: 6405
Maar das niet zo moeilijk...

Dan moet je het achetrtandwiel een beetje bijwerken, en em iets verder van het wiel afzetten, en nee ik heb geen idee hoe...
 
verwijderd 5-8-2002?23:29 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Razadull?

Maar das niet zo moeilijk...

Dan moet je het achetrtandwiel een beetje bijwerken, en em iets verder van het wiel afzetten, en nee ik heb geen idee hoe...


ja, maar ik denk dat je dan het tandwiel in de achterbrug moet zette
 

Dit topic is 805 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved