Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX SH Blok op Senda SM

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49632 - MTX SH Blok op Senda SM
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7363 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MichiMess 9-5-2008 0:53 Print reply

Posts: 1348
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
geen MTX-sh blok, NSR50 blok (zelfde alleen LC) is wat toffer voor onder een senda, direkt ook zadel ff opnieuw be'schuimen'


Ik heb een honda blok, mallossie 110cc LC.
Past onder mtx & nsr.


Ik denk p.s. dat ik ook met de uitlaat in de knoei ga zitten.
dat is niet zo makkelijk de lassen of iets.
 
ikkejw 9-5-2008 0:54 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
[...]


Ik heb een honda blok, mallossie 110cc LC.
Past onder mtx & nsr.


Ik denk p.s. dat ik ook met de uitlaat in de knoei ga zitten.
dat is niet zo makkelijk de lassen of iets.



opmaat uitlaat?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 9-5-2008 9:16 Print reply

Posts: 34928
Crossmotor pijp verlassen, lassen met electrodes kan moeilijk worden maar met co2 bakken is goed te doen
 
giggitybyte
mtx-motard 9-5-2008 12:25 Print reply

Posts: 14947
een mt8 blok past niet, erik39 had daar een foto van meende ik.

een nsr blok past wel, stond laatst ook een senda die was omgebouwd met een nsr blok op marktplaats.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Elco 9-5-2008 13:20 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
een mt8 blok past niet, erik39 had daar een foto van meende ik.

een nsr blok past wel, stond laatst ook een senda die was omgebouwd met een nsr blok op marktplaats.



Nee,

han heeft dat geprobeerd, past van geen kant, zon lc blok is kleiner en past wel
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 9-5-2008 17:19 Print reply

Posts: 10835
misschien kun je het blok er in maken door alleen beugeltjes te gebruiken en niet aan het frame te lassen.
Zo heb ik een tijdje met een dt blok in een mt gereden.

Blijft het frame heel, altijd makkelijk als je weer derbi blok wil of met verkoop e.d.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
RowdyCross 9-5-2008 17:22 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
[...]



Ik heb 2,5 een honda mt gehad met 125cc athena.
NOOIT problemen gehad met het blok...
VEEL problemen met de andere sjit... frame, ketting, remmerij,blabla.

Ik heb nu 2,5 jaar een Derbi senda 2001.

Eerst een 70cc Hebo..
toen een 70 Athena..
Nu met een 80 Mallossie MHR team..
Lagers/keringen/krukassen heb ik al 1000 moeten keer vervangen, en zoals je ziet, de cilnder ook een paar keer...

Derbi senda frame, enzo is goed, maar motorblok niet...
En bij een mt is het blok goed, maar het frame niet...

Honda is veel bertouwbaarder Qua blokken.

snappie?


had je wel flink pech met je blok dan, aangezien die zo vaak naar de kut ging, nieuwste Derbi blok is ook flink te vertrouwen

 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
Frysk 9-5-2008 17:25 Print reply

Posts: 34928
Honda, derbi, am6, zundapp, kreidler, puch etc is allemaal onbetrouwbaar

ligt gewoon aan setup en afstelkunsten... hoogtoerigheid etc etc... allemaal factoren..

am6 heeft versnellingsbak kwaaltje, Honda heeft lagerhuizen die uitslijten, puch heeft contactpunten, am6 en derbi hebben magere baby krukasjes en ga zo maar door..
 
giggitybyte
MichiMess 9-5-2008 19:15 Print reply

Posts: 1348
daar zit wat in allemaal!

Maar waar ik dus echt naar toe wil is, gewoon lekker echte power onder je reet.
Veel kracht onderin, zware vertanding, weinig toeren.
Derbi gaat maar tot 80cc, en pas bovenin, heeftie z'n powerband.
Honda 125cc, lekker veel kracht onderin, ik heb er 2,5 jaar mee rond gereden, TE geil gewoon

Ik ben, en blijf nog steeds honda freak!

Waarom ik geen mt meer neem, vanwege uiterlijk, slap frame, trommelremmetjes, oude electra, enz.
Ik weet dat je alles kan verbouwen, (chek me profiel) maar geen zin meer in.

Ik wil gewoon een geile derbi, met een geile blok
Ik ga ergens volgende week het blok erin hangen.(MTX-SH 110CC MALOSSIE LC)
Mocht het iets worden, maak ik er een project van, en hou jullie op de hoogte.
Word het niks, dan ga ik verder kijken welke (goeie) blokken er nog meer onder passen.

Ik laat het wel ff weten!

Dit bericht is gewijzigd door MichiMess op 9-5-2008 om 19:22 uur.
 
johankreidlerman 9-5-2008 19:18 Print reply

Posts: 3693
ik heb een keer een ss50 onder een derbi gezien
 
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P
MichiMess 9-5-2008 19:22 Print reply

Posts: 1348
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: johankreidlerman
ik heb een keer een ss50 onder een derbi gezien


Ook wel gruwlijk! 4takt!
Weet iemand tot hoeveel CC die SS blokkies gaan?
 
Joel_koningslust 9-5-2008 19:24 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
[...]


Ook wel gruwlijk! 4takt!
Weet iemand tot hoeveel CC die SS blokkies gaan?


140

maar dan kun je beter een cb50/cb100 blokje zoeken. een opstaande cilinder is veel mooier. of een of ander imi blok net al mij ( check mn project maar ff )
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
farmer tuning 9-5-2008 21:41 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


140

maar dan kun je beter een cb50/cb100 blokje zoeken. een opstaande cilinder is veel mooier. of een of ander imi blok net al mij ( check mn project maar ff )


dat is beun en klote kwaliteit. niet aan 4takt beginnen.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Viertakt 9-5-2008 22:23 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: farmer tuning
[...]


dat is beun en klote kwaliteit. niet aan 4takt beginnen.


De CB blokken klote kwaliteit? Honda CB's zijn één van de meest betrouwbare motoren die er zijn.
 
Viertakt uber alles.
farmer tuning 9-5-2008 22:26 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
[...]


De CB blokken klote kwaliteit? Honda CB's zijn één van de meest betrouwbare motoren die er zijn.


heb het over dat blok van joel. met honda is niks mis maar die china zooi afschieten.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Dit topic is 7363 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved