Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - afstel probleem of iets anders?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1032 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49630 - afstel probleem of iets anders?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Razor 6-5-2008 22:51 Print topicpost

Posts: 1554
ik ben nu beetje aan t afstellen maar 't is een beetje vaag.

met sproeier 130 liep die 't best
en 125 minder goed... leek erop dat dat iets te klein was.
135 net iets te groot
114 liep die helemaal bagger


maar met allemaal krijgt hij soms ineens een bui... dat hij bwuupp doet.. en al rijd je bijv 50... niets en niets meer... en dan als je stilstaat daardoor.. kan je kicken wat je wilt..

maar dan ineens na 2 minuten doet ie het bijv. weer, en soms doet hij het weer prima dan en soms nog steeds vaag

maar als je 50 rijd.. heb je genoeg nog de tijd om hem weer aan te krijgen.. maar dat vertikt ie dan

lijkt wel of ie dan ineens ff geen zin meer heeft

maar dat is zo'n beetje bij alle sproeiers die ik getest heb.

afgezien van dit feit vind ik de rest normaal.. juiste symptonen van grote en te kleine sproeiers.. gewoon afstellings-symptonen

maar dit niet.

Echt raar dat hij soms ineens ineens bwuuup doet... en daarin blijft haken en ik geen enkel plofje meer krijg totdat ik stilsta en weer een aantal keer heb moeten kicken.

Ik kan opzich best 5 of 10 minuten rijden maar elke keer dat gedoe tussendoor..

ik vraag me af of dat aan me afstelling kan liggen of dat het iets anders is..


Iemand idee wat het kan zijn?



setup:

am6
50cc Hebo NG getuned
hebo uitlaat
19mm vlakschuif
blok heb ik opmaat gefreesd op die Hebo 50cc NG
 
blowdown en een powerband te koop!

Red-dragon 6-5-2008 22:54 Print reply

Posts: 1486
Stel je vlotter maar eens goed af.
 
Fly like an Eagle...
Razor 6-5-2008 23:01 Print reply

Posts: 1554
vlotter werkt goed... en wat valt daar aan af te stellen dan?

het enige wat niet versleten moet zijn is dat 'potloodje'
 
blowdown en een powerband te koop!
Red-dragon 7-5-2008 16:00 Print reply

Posts: 1486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
vlotter werkt goed... en wat valt daar aan af te stellen dan?

het enige wat niet versleten moet zijn is dat 'potloodje'

Wat het zou kunnen zijn is namelijk dat je je vlotterbakje leeg rijd, die 5/ 10 minuten. Dan valt ie uit. Dan moet je weer ff flink kicken totdat ie weer een beetje vol zit, kan je even rijden, na 5/ 10 minuten leeg en begin je weer opnieuw. Als ik je goed begrijp?
 
Fly like an Eagle...
henk43 7-5-2008 18:18 Print reply

Posts: 916
maak je tank eens schoon
 
Nobody said it was easy
Stefanrox 14-5-2008 21:36 Print reply
Posts: 115
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Red-dragon
[...]

Wat het zou kunnen zijn is namelijk dat je je vlotterbakje leeg rijd, die 5/ 10 minuten. Dan valt ie uit. Dan moet je weer ff flink kicken totdat ie weer een beetje vol zit, kan je even rijden, na 5/ 10 minuten leeg en begin je weer opnieuw. Als ik je goed begrijp?


5a 10 minuten rijden op 1 vlotterbakje vind ik wel best lang
 
mtx-motard 14-5-2008 21:47 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stefanrox
[...]


5a 10 minuten rijden op 1 vlotterbakje vind ik wel best lang


hij vult gewoon heel langzaam bij, dus kan makkelijk
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami

Dit topic is 587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved