Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - suzuki tsx vervolg

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 985 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #49593 - suzuki tsx vervolg
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 681 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

blackwct 5-5-2008 15:27 Print topicpost
Posts: 5
eerder heb ik een post geplaatst over mijn suzuki en dat heeft geholpen alles was van binnen kapot ik heb nu dus een nieuw blok er onder hangen maar nu komt hij niet boven de 5000 toeren weet iemand waar dat aan kan liggen en hoe ik zoiets redelijk snel kan oplossen?
 

Henk-88 5-5-2008 15:29 Print reply

Posts: 26703
Wat voor cilinder / carb / uitlaat en luchtfilter gebruik je?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mcdronkz 5-5-2008 15:29 Print reply

Posts: 32777
Meestal ligt zoiets aan je onsteking of je carburateur.

Stel je ontsteking af, nieuwe bougie erin, stel daarna je carburateur af en rijden maar.
 
rik hulkenberg 5-5-2008 15:52 Print reply

Posts: 10029
wat is idd je setup
rijd ie voor de rest wel goed ?
als ie orgineel is haalt ie ook helemaal niet veel toeren
mijn mb is helemaal orgineel en moet nu ook bij de 5000 toeren schakelen
 
blackwct 5-5-2008 18:43 Print reply
Posts: 5
alles is helemaal origineel standaard 12 mm carb. 50 cc cilinder (nieuw) ook de standaard uitlaat en een power filter het enige wat ik op dat blok moest zetten was de ontsteking, die heb ik over gezet en precies zo afgesteld als het andere blok en dit is nu mijn probleem, hij kan niet boven de 5000 uit komen zelfs niet als ik in de eerste versnelling blijf rijden

 
-Bassie- 5-5-2008 18:47 Print reply

Posts: 6617
gefeliciteert u heeft een standaart tsx
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Puchzip 5-5-2008 19:28 Print reply
Posts: 58
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
gefeliciteert u heeft een standaart tsx


lekker flauw.. die jongen heeft een probleem en jij probeert de clown uit te hangen..
 
rik hulkenberg 5-5-2008 19:33 Print reply

Posts: 10029
maar rijd ie wel normaal ?
als je bij de 5000 toeren overschakeld naar de 2 rijd ie dan weer gewoon weer tot de 5000 toeren

mijn mb komt ook niet echt boven de 5000 toeren
maar dat hoort zo orgineel maken die dingen niet zoveel toeren
waardoor ze betrouwbaarder zijn

Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 5-5-2008 om 19:34 uur.
 
Henk-88 5-5-2008 23:37 Print reply

Posts: 26703
Hmm, het is nog maar de vraag of een standaard cilinder nieuw te koop is..
Heb je de cilinder er zelf op gezet? Zit er een membraan op? Zo ja, dan is het een snelle cilinder.

Op zich kan een standaard cilinder wel 7.500 rpm aan, dus zowiezo zit er meer in dan de 5.000 rpm die je nu haalt.

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 5-5-2008 om 23:38 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Uncle BLAM 6-5-2008 2:20 Print reply

Posts: 1025
als je geen membraan hebt, dus een gladde cilinder van onderen met twee kleine bout gaatjes en een uitsparing in de carter voor een membraan kun je daar een opvul blokje plaatsen ( schroef je aan de cilinder en vult de carter uitsparing op ) hiermee heb je een hogere carterdruk en daardoor ook iets meer vermogen

( Henk-88 heeft er nog één of twee liggen )
 
een BF teller is sneller
ricardo 6-5-2008 2:30 Print reply
Posts: 605
heb je hem wel afgesteld, zo te horen licht het aan je powerfilter , trek die er is af en hou je hand op de carb en kijk dan is hoeveel toeren hij maakt
 
bleehhhh 150 cc tuinploeg blok op je brommer

Dit topic is 681 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved