Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vespa LX 4 Takt CDI & Varioring vraag (opvoerkwestie)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1085 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49587 - Vespa LX 4 Takt CDI & Varioring vra...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 5282 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Raze 4-5-2008 22:32 Print topicpost

Posts: 461
Dag, een kennis van mij heeft de ontzettend lelijke vespa LX gekocht > Echter hij is helemaal standaard. Dus er moet wat snelheid bovenop zodat je een beetje mee kan rijden.

Mijn vraag is, heeft iemand een duidelijke beschrijving met betrekking tot het doorzagen van de CDI unit. Er zit een draad in en die moet doorgezaagd worden.

En de Varioring, welke maat blokeersleutel heb ik ervoor nodig?

(weet iemand of 4 takt ook een prop in de uitlaat heeft?)

Groeten tom!
 
GEZOCHT: Tsx 80cc spul

-simon- 4-5-2008 23:15 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raze
Dag, een kennis van mij heeft de ontzettend lelijke vespa LX gekocht > Echter hij is helemaal standaard. Dus er moet wat snelheid bovenop zodat je een beetje mee kan rijden.

Mijn vraag is, heeft iemand een duidelijke beschrijving met betrekking tot het doorzagen van de CDI unit. Er zit een draad in en die moet doorgezaagd worden.

En de Varioring, welke maat blokeersleutel heb ik ervoor nodig?

(weet iemand of 4 takt ook een prop in de uitlaat heeft?)

Groeten tom!


hier rijd een jonge rond met een immi snor scooter en daar hadden ze alleen een draadje los gehaalt en toen liep die al veel harder. ma weet verder ook niet welk kabeltje enzo.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
kees2501 4-5-2008 23:16 Print reply

Posts: 522
van cdi weet ik niet...


maar varioring heb je geen blokkeersleutel bij nodig denk ik...
kun je gewoon zuigerstop ofzo voor gebruiken dacht ik...

of beune en gewoon zuiger laagste stand doek in cilinder proppe via bougiegat en dan zuiger omhoog draaie tot ie blokkeerd


oh laat maar zuigerstop gaat bij 4takt nie goed denk ik

Dit bericht is gewijzigd door kees2501 op 4-5-2008 om 23:20 uur.
 
MarTijn tzr 4-5-2008 23:24 Print reply

Posts: 6970
Als je vriend een snorscooter heeft, kan hij ook nog een brommercdi kopen gaat hij ook al wat harder.
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Uncle BLAM 5-5-2008 13:20 Print reply

Posts: 1025
een vervroegende cdi is helemaal mooi natuurlijk, dat werkt beter dan gewone cdi want die zijn begrensd op een bepaald toerental, een onbegrensde heb je ook maar met een vervroegende haal je meer vermogen uit de motor

in de oude honda's zat er ook een soort prop in de uitlaat, vaak een dun begrenzings buisje
 
een BF teller is sneller
Makrolon 5-5-2008 13:41 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kees2501
van cdi weet ik niet...


maar varioring heb je geen blokkeersleutel bij nodig denk ik...
kun je gewoon zuigerstop ofzo voor gebruiken dacht ik...

of beune en gewoon zuiger laagste stand doek in cilinder proppe via bougiegat en dan zuiger omhoog draaie tot ie blokkeerd


oh laat maar zuigerstop gaat bij 4takt nie goed denk ik

Dit bericht is gewijzigd door kees2501 op 4-5-2008 om 23:20 uur.

dat is wel de meest beun manier die k ooit heb gehoort, doek in je cylinder stoppen die komt dat tussen je zuiger en je wand klem te zitten lijkt me.
 
KTM 525 EXC Supermoto

Dit topic is 5282 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved