heb je wel een temp sensor in je blok die bij de meter in je cockpit hoort? t kan zijn dat de sensor in je blok met andere waarden werkt. daarom gaat ie als je motor nog koud is ook al naar het midden wss.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
heb je wel een temp sensor in je blok die bij de meter in je cockpit hoort? t kan zijn dat de sensor in je blok met andere waarden werkt. daarom gaat ie als je motor nog koud is ook al naar het midden wss.
deze zouden toch alltijd moeten overeenstemmen
mijn blok is wel afkomstig van een Honda NSR en mijn teller van een MTX maar logischerwijs zou dit toch geen probleem mogen opleveren ?
dan zou een mtx blok warmer zijn dan een NSR whhaha nou idd dat is denk ik niet zo
maar ik dek dat je ff nieuwe sensor moet kope maar ken je niet iemand met een honda doe je z`n sensor er toch ff in als die het dan goed doet dan koop je een nieuwe honda onderdelen koste toch niet zoveel?
Dit bericht is gewijzigd door robinderbigpr op 3-5-2008 om 14:44 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: robinderbigpr
dan zou een mtx blok warmer zijn dan een NSR whhaha nou idd dat is denk ik niet zo
maar ik dek dat je ff nieuwe sensor moet kope maar ken je niet iemand met een honda doe je z`n sensor er toch ff in als die het dan goed doet dan koop je een nieuwe honda onderdelen koste toch niet zoveel?
Dit bericht is gewijzigd door robinderbigpr op 3-5-2008 om 14:44 uur.
de sensor in de cilinderkop werkt nog heb ik reeds gecontroleerd via het WPHB ik heb zojuist een andere teller op aangesloten maar die doet totaal niets blijft gewoon staan.
weet er soms iemand hoe je dat tempmetertje kunt testen of controleren en waar de wijzer ong. moet staat bij stationair toerental ?
de sensor in de cilinderkop werkt nog heb ik reeds gecontroleerd via het WPHB ik heb zojuist een andere teller op aangesloten maar die doet totaal niets blijft gewoon staan.
weet er soms iemand hoe je dat tempmetertje kunt testen of controleren en waar de wijzer ong. moet staat bij stationair toerental ?
dat ligt eraan hoe warm je blok is als je er een eindje mee gaat rijden moet die wel warmer worden.
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
dat ligt eraan hoe warm je blok is als je er een eindje mee gaat rijden moet die wel warmer worden.
ja akkoord maar ik heb nu reeds 3 tellers liggen maar ik weet wel niet of ze werken ik heb 2 tellers die bij stationair direct over het rood gaan en 1 teller die bij stationair niet beweegt ?
ja akkoord maar ik heb nu reeds 3 tellers liggen maar ik weet wel niet of ze werken ik heb 2 tellers die bij stationair direct over het rood gaan en 1 teller die bij stationair niet beweegt ?
ga een stukje rijden met diegene die bij stationair niet beweegt, en kijk of die dan wel wat gaat doen