Frank-SMX |
24-4-2008 18:54 |
Posts: 362 |
budget?
|
|
[] Rieju SMX [] |
|
Elco |
24-4-2008 18:54 |
|
Thijz |
24-4-2008 18:54 |
Posts: 1176 |
een v6 heb lekker veel koppel. ik rij nu met een gianelli maar die doet het onderin niet onwijs. alleen op zn top gaat hij lekker door.
|
|
Al is een scooter nog zo duur,'t mooiste is ie op het kampvuur ! |
|
Erik 39 |
24-4-2008 19:31 |
Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
leovince v6, kost 180 euro,
www.opvoeren.nl
Bestel heb niet daar iig, **Tent.
Nou ik niet, weet niet wat zij onder het woord service verstaan, dat is iig 0%. Wat een lui daar, tjongejonge.
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 24-4-2008 om 19:35 uur.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Ice Ap rs50 |
24-4-2008 19:32 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
Bestel heb niet daar iig, **Tent.
ik heb er anders alleen positieve ervaringen mee
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
johankreidlerman |
24-4-2008 19:36 |
Posts: 3693 |
|
|
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P |
|
Timon88 |
24-4-2008 19:41 |
Posts: 1477 |
is een prima zaak hoor. Geen problemen. Die malossi uitlaat voor gpr is ook wel nice. Maar die heeft weinig koppel onderin.
|
|
Holland-Meeting |
|
Erik 39 |
24-4-2008 20:28 |
Posts: 15088 |
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
johankreidlerman |
24-4-2008 21:27 |
Posts: 3693 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
Beter fiets je er voor mij even langs met een stuk hout en vraag je waar mn tailpipe blijft?
oke
|
|
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P |
|
-simon- |
24-4-2008 21:39 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
Beter fiets je er voor mij even langs met een stuk hout en vraag je waar mn tailpipe blijft?
je moet daar bijna met je bestelling mee een paar mailtjes sturen waar het blijft en dan gaat het opzich wel.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
b e r t |
24-4-2008 21:51 |
Posts: 1855 |
Ik denk dat je ori uitlaat wel een goede koppeluitlaat is. Was bij mijn brommer wel het geval. Mooi middentoeren gebied.
Voor wat meer koppel moet je een groter cilindertje hebben.
|
|
|
|
jeromexl |
25-4-2008 12:30 |
Posts: 32 |
maar wat is dan de beste uitlaat van alle die gewoon echt het snelst is
|
|
|
|
robinderbigpr |
25-4-2008 18:46 |
Posts: 116 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timon88
is een prima zaak hoor. Geen problemen. Die malossi uitlaat voor gpr is ook wel nice. Maar die heeft weinig koppel onderin.
nou ik heb die pijp besteld bij scootparts voor 200 euri ofso
en de gianelli precies hetzelfde als de malossi
en de V6 is langzamer als de gian en malossi
dan heb je de metra kit nog die heeft Keesie
ik vin hem een mooi geluid geven en hijs nog snel ook
of die sneller is dan de gian en malossi dat zulle we over 2 weken weten
|
|
|
|
Torque |
25-4-2008 18:53 |
Posts: 736 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeromexl
maar wat is dan de beste uitlaat van alle die gewoon echt het snelst is
gianelli !
|
|
gaat ie dat zeggen |
|
b e r t |
25-4-2008 19:07 |
Posts: 1855 |
Ja, inderdaad. Op een gilardoni II is die gianelli wel een van de snelste. Komt door de gigantisch hoge powerband in combinatie met deze cilinder. Ik heb zelf ook een gianelli maar had achteraf een yasuni hm willen hebben aangezien ik nu een 74cc cilinder heb.
Houdt ook goed in de gaten. Voor een beetje uitlaat betaal je 200 euro. Je gaat iets harder maar een hele vooruitgang vind ik het niet. Ik vind het die 200 euro niet waard.
Ga gewoon is kijken naar een andere cilinder en houdt je originele uitlaat. Voor 200 euro heb je een mooie cilinder en het verschil merk je tenminste goed. Zelf ben ik weer overgestapt naar m'n orginele uitlaat. Ik vind weinig uitlaten zo lekker rijden als de originele uitlaat. Lekker middentoeren gebied en bovenin is het ook niet meteen afgelopen. En onderin heeft die ook wel kracht om gewoon rustig weg te rijden. (Het blijft natuurlijk wel tweetakt)
Edit: ik praat hier over am6. Ik lees nu dat het om derbi gaat.
Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 25-4-2008 om 19:09 uur.
|
|
|
|