Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vermogen/snelheids winst

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 696 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49381 - Vermogen/snelheids winst
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 500 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

fordescortracing 23-4-2008 19:15 Print topicpost

Posts: 620
Het gaat om een aerox 2005 model
Hoeveel snelheid/vermogen zou ik winnen als ik de 2 pijpjes van de uitlaat erafslijp en dicht las?
Ik snap dat het niet veel is maar iemand ervaringen hiermee en moet er dan ook een andere sproeier in?
 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!

Niek de Wildt 23-4-2008 19:24 Print reply
Posts: 7168
geen nut, alleen mileu verkrachting

edit: dus ook geen andere sproeier, die pijpjes zijn de kat's

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 23-4-2008 om 19:25 uur.
 
2tall4race 23-4-2008 19:27 Print reply

Posts: 64
bullshit die pijpjes zijn gwoon begrenzingen en als je die er af slijpt en dichtlast gaat je scooter idd harder.
hoeveel is nooit exact te zeggen maar 75 is best te halen.

edit: je moet nu ook een andere sproeier nemen want anders loopt ie of kut of in mekaar

Dit bericht is gewijzigd door 2tall4race op 23-4-2008 om 19:28 uur.
 
Niek de Wildt 23-4-2008 19:30 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2tall4race
bullshit die pijpjes zijn gwoon begrenzingen en als je die er af slijpt en dichtlast gaat je scooter idd harder.
hoeveel is nooit exact te zeggen maar 75 is best te halen.

edit: je moet nu ook een andere sproeier nemen want anders loopt ie of kut of in mekaar

Dit bericht is gewijzigd door 2tall4race op 23-4-2008 om 19:28 uur.


zijn katalysatoren.

er zit gwn een prop in als begrenzer
 

Dit topic is 500 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved