Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - blijft lopen met contact uit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1050 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49356 - blijft lopen met contact uit
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 860 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

henk43 22-4-2008 18:44 Print topicpost

Posts: 916
Ik heb een raar probleem, ik heb net een tijdje gereden en toen stond ik stil, mijn mt schoot in toeren en ik wou me contact uit doen maar hij bleef lopen met contact uit. Hoe kan dit, want ik weet cker dat mijn contact goed is.
 
Nobody said it was easy

Djeep 22-4-2008 18:45 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
Ik heb een raar probleem, ik heb net een tijdje gereden en toen stond ik stil, mijn mt schoot in toeren en ik wou me contact uit doen maar hij bleef lopen met contact uit. Hoe kan dit, want ik weet cker dat mijn contact goed is.

ik weet zeker dat je contact niet goed is.

 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Leen 22-4-2008 18:45 Print reply

Posts: 26877
Pingelen?
 
rik hulkenberg 22-4-2008 18:47 Print reply

Posts: 10029
denk dat je een breuk in de zwart witte hebt moet je die eens door meten
 
henk43 22-4-2008 18:49 Print reply

Posts: 916
nee, want hij schoot in toeren, toen deed ik me contact uit, bleef lopen.

Toen deed ik hem weer aan en toen ging hij beetje rustig lopen en ging hij wel gewoon uit met contact.

En wat is pingelen?

En ik had ook na een stukje rijden (1 kilometer ongeveer) met 2/3 gas erop, toen hield ik hem van het gas af en viel hij uit.

Dit bericht is gewijzigd door henk43 op 22-4-2008 om 18:50 uur.
 
Nobody said it was easy
spike76 22-4-2008 18:59 Print reply
Posts: 183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
nee, want hij schoot in toeren, toen deed ik me contact uit, bleef lopen.

Toen deed ik hem weer aan en toen ging hij beetje rustig lopen en ging hij wel gewoon uit met contact.

En wat is pingelen?

En ik had ook na een stukje rijden (1 kilometer ongeveer) met 2/3 gas erop, toen hield ik hem van het gas af en viel hij uit.

Dit bericht is gewijzigd door henk43 op 22-4-2008 om 18:50 uur.


eerst effe dat contact door mete
daar komt het probleem van

 
henk43 22-4-2008 19:02 Print reply

Posts: 916
want ik heb weleens gehoord dat het komt door je afstelling, dat je cilinder zo heetword dat je kooldeeltjes blijven vonken, maar weet niet of het nou met te kleine of met te grote sproeier was.
 
Nobody said it was easy
thunderbird - Forum en Sales Moderator 22-4-2008 19:18 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
Pingelen?

dat denk ik ook.

ik denk dat je hier wel wat wijzer van zult worden: http://www.google.nl...m.nl&q=detoneren
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
henk43 22-4-2008 19:29 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

dat denk ik ook.

ik denk dat je hier wel wat wijzer van zult worden: http://www.google.nl...m.nl&q=detoneren


Maar eerst begon hij dat je dan euro 98 moet gaan tanken, en later zegt hij dat het onzin is. Of lees ik dat verkeerd

en hij zegt 3 dingen, teminste dat begrijp ik hieruit:
euro 98 tanken
koudere bougie, dus 9 inplaats van 8 tog?
ontsteking vroeger zetten.
 
Nobody said it was easy
Jheronimus 23-4-2008 10:36 Print reply

Posts: 33
En je verbrandingsruimte ontkolen.
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 23-4-2008 12:23 Print reply

Posts: 8591
Zelfontbranden krijg je ook als je motor heet loopt omdat hij veel te arm staat (snijbrandereffect)
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
rik hulkenberg 23-4-2008 13:06 Print reply

Posts: 10029
hall de bogie er eens uit en kijk eens naar de kleur wat van kleur is ie
 
henk43 25-4-2008 15:51 Print reply

Posts: 916
afstelling is goed, ik heb er nu sproeier 135 in en met 140 loopt hij heel erg broerd, 135 is eigenlijk 2 maten te groot, maar dat is beter dan te klein, en hij blijft bij warme motor nog steeds in toeren schieten als ik de koppeling in doe.

Hij rijdt echt perfect, kleur van bougie is goed, alles is schoon daarbinnen.
 
Nobody said it was easy

Dit topic is 860 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved