Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tzr setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1081 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49343 - Tzr setup
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 622 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Coon 22-4-2008 10:01 Print topicpost

Posts: 142
Hallo,
ik heb nu een Tzr met een yasuni r1 uitlaat en een 17,5 mm ( derbi carb).
Ik wil hem sneller laten lopen. Omdat ik deze uitlaat al heb, die voor 50cc is, is het beetje zonde misschien om 70/80cc aan te schaffen. Heeft een andere 50cc cilinder veel effect? En wat is einglk de chillste tandwielverhouding? 12-47?
Alvast bedankt

 

Bonomel 22-4-2008 14:00 Print reply

Posts: 1363
ik zou toch eerder voor een 70cc gaan
heeft ook meer effect met deze uitlaat hoor
 
BMW
farmer tuning 22-4-2008 14:42 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Coon
Hallo,
ik heb nu een Tzr met een yasuni r1 uitlaat en een 17,5 mm ( derbi carb).
Ik wil hem sneller laten lopen. Omdat ik deze uitlaat al heb, die voor 50cc is, is het beetje zonde misschien om 70/80cc aan te schaffen. Heeft een andere 50cc cilinder veel effect? En wat is einglk de chillste tandwielverhouding? 12-47?
Alvast bedankt



waarom een nieuwe cilinder als deze nog genoeg potentie heeft. beetje tunen en beter als een nieuwe. maar nog even je twv moet je proberen wat jij het lekkerste vind rijden.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
MarTijn tzr 22-4-2008 15:07 Print reply

Posts: 6970
op tzr zit al een 50cc snel dus je hoeft geen andere cilinder. laat deze cilinder gewoon een beetje kietelen moet ook goede prestaties hebben. iemand van het forum had uit de ori cilinder 8.8 pk. dat is denk ik wel goed geneog
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
farmer tuning 22-4-2008 15:09 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt tuner
op tzr zit al een 50cc snel dus je hoeft geen andere cilinder. laat deze cilinder gewoon een beetje kietelen moet ook goede prestaties hebben. iemand van het forum had uit de ori cilinder 8.8 pk. dat is denk ik wel goed geneog


er was zelf een keer iemand bij de 50cc cros met 12pk op het achterwiel. het akn makkelijk als je maar wil. laat hem wat tunen en je gaat al weer wat harder en goedkoper als een nieuwe cil
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jelmer MX 22-4-2008 15:33 Print reply

Posts: 13514
goedkoper - nee
harder - ook niet
 
farmer tuning 22-4-2008 15:34 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
goedkoper - nee
harder - ook niet


wat bedoel je daarmee. een 50cc tunen is egt wel goedkoper als een nieuwe. en harder ga ej zkkr als een nieuwe
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jelmer MX 22-4-2008 16:13 Print reply

Posts: 13514
sneller kan mss wel..
maar niet iedereen kan tunen.. laten tunen kost geld..
en wil je hard gaan, word cilinder onbetrouwbaar..
kan je dus beter 70/80cc kopen
 
farmer tuning 22-4-2008 16:24 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
sneller kan mss wel..
maar niet iedereen kan tunen.. laten tunen kost geld..
en wil je hard gaan, word cilinder onbetrouwbaar..
kan je dus beter 70/80cc kopen


niet mee eens totaal niet zelfs. tunen verbetert de cil alleen maar. waardoor word die door tunen minder betrouwbaar. kijk als je tot eht randje gaat oke maar ervoor niet maak je hem alleen maar beter mee. als ej hem goed afwerkt en de tijd ervoor neemt word ie alleen maar beter
onderbouw je antwoorden eens

Dit bericht is gewijzigd door farmer tuning op 22-4-2008 om 16:30 uur.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Dit topic is 622 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved