Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Derbi senda 70cc (mischien:P)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1180 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #49334 - Derbi senda 70cc (mischien:P)
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8864 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

farmer tuning 22-4-2008 15:29 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFtW
[...]


kheb een derbi senda r 2001, uhms ja std cilinder kweet niet of dat gietijzer of alu is. majah vriend zei tege me dat ik dat beter wel kon doen ( dat honen ) majah zuiger wou ik ook vervangen maar was dat vergeten te typen


mmm uit mijn hoofd dacht ik dat derbi alu is maar weet dat niet zeker is voor een 2001 type.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
DerbiFtW 22-4-2008 15:31 Print reply
Posts: 211
ok ik zal we ff wat reseach doen op het i-net.

mmh ik vind nie echt veel zal straks wel ff op msn vragen aan paar mensen met derbis.

trouwens zouden 50cc snel ( beetje goedkope ) cillinders veel verschil make met std cillinder?

Dit bericht is gewijzigd door DerbiFtW op 22-4-2008 om 15:39 uur.
 
farmer tuning 22-4-2008 15:44 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFtW
ok ik zal we ff wat reseach doen op het i-net.

mmh ik vind nie echt veel zal straks wel ff op msn vragen aan paar mensen met derbis.

trouwens zouden 50cc snel ( beetje goedkope ) cillinders veel verschil make met std cillinder?

Dit bericht is gewijzigd door DerbiFtW op 22-4-2008 om 15:39 uur.


ja ligt eraan. als je de std kan honen en tunen niet maar als dat niet kan wel. ik zelf denk dat ie alu is heb zelf ook een gelira met derbi blok uit 2003 en die is alu
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
DerbiFtW 22-4-2008 15:47 Print reply
Posts: 211
ok mocht me cillinder er te ongezond uitziet koop ik me wel een 70cc anders denk ik tog nog ff met originele.
 
farmer tuning 22-4-2008 15:47 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFtW
ok mocht me cillinder er te ongezond uitziet koop ik me wel een 70cc anders denk ik tog nog ff met originele.

waarom 70cc das toch niet leuk als je ori nog een beetje gaaf is tune je hem zelf beetje proberen is leuk toch.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
MarTijn tzr 22-4-2008 15:48 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFtW
ok mocht me cillinder er te ongezond uitziet koop ik me wel een 70cc anders denk ik tog nog ff met originele.


tjek ff met een magneet of hij aan de cilinder plakt. dan ist gietijzer zoniet dan ist alu
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
DerbiFtW 22-4-2008 15:49 Print reply
Posts: 211
ok handig xD moet ik wel eerst een magneet bij de hand hebben.
 
MarTijn tzr 22-4-2008 15:54 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFtW
ok handig xD moet ik wel eerst een magneet bij de hand hebben.


heb je geen kapotte oordopjes van je mp3? die nog verder kapot slaan en de magneet eruit halen
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
DerbiFtW 22-4-2008 15:56 Print reply
Posts: 211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt tuner
[...]


heb je geen kapotte oordopjes van je mp3? die nog verder kapot slaan en de magneet eruit halen


nope wel van paar headsets is tog zelfde
ga ik nu ff doen btw:P

Dit bericht is gewijzigd door DerbiFtW op 22-4-2008 om 15:56 uur.
 
MarTijn tzr 22-4-2008 15:56 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFtW
[...]


nope wel van paar headsets is tog zelfde


ja, als ze toch al kapot zijn
btw beunen is tof

Dit bericht is gewijzigd door honda mt tuner op 22-4-2008 om 15:56 uur.
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
DerbiFtW 22-4-2008 16:01 Print reply
Posts: 211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt tuner
[...]


ja, als ze toch al kapot zijn
btw beunen is tof

Dit bericht is gewijzigd door honda mt tuner op 22-4-2008 om 15:56 uur.


ja klopt:p maaruh kheb nu dus het eindresultaat.. cillinder is van alu. aangezien de magneet alleen blijft plakken(zachtjes) op de gedeeltes waar bouten in zitten
 
farmer tuning 22-4-2008 16:03 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFtW
[...]


ja klopt:p maaruh kheb nu dus het eindresultaat.. cillinder is van alu. aangezien de magneet alleen blijft plakken(zachtjes) op de gedeeltes waar bouten in zitten


je kan hem dus niet honen maar wel nieuw sealen maar dat kost iets van 150 euries ofzo
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
DerbiFtW 22-4-2008 16:03 Print reply
Posts: 211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: farmer tuning
[...]


je kan hem dus niet honen maar wel nieuw sealen maar dat kost iets van 150 euries ofzo


haha lijk wel gek kan ik beter meteen andere cillinder kopen:P
majah eerst maar is eem kijken in de vakantie hoe alles ervoor staat.

Dit bericht is gewijzigd door DerbiFtW op 22-4-2008 om 16:04 uur.
 
farmer tuning 22-4-2008 16:04 Print reply

Posts: 703
ja klopt wel. maar toch je weet pas hoe je cil er aan toe is als je hem eraf heb.
 
alle foute antwoorden in dit forum sta ik volkomen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!1
MarTijn tzr 22-4-2008 16:04 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFtW
[...]


ja klopt:p maaruh kheb nu dus het eindresultaat.. cillinder is van alu. aangezien de magneet alleen blijft plakken(zachtjes) op de gedeeltes waar bouten in zitten


haha, ik had niet verwacht dat je het echt zou doen
maar je kan dus beter een nieuwe cilinder kopen. honen kun je niet met alu cilinder
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!

Dit topic is 8864 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved