Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Kawasaki AR/AE

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #49331 - Kawasaki AR/AE
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 410 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kawasaa 21-4-2008 18:48 Print topicpost

Posts: 778
Sinds een tijdje heb ik het idee met te gaan doen met de brommercross. Het is nu zo dat financieel met een beperkt budget aan de gang willen.
Wil het zo dat ik nog een redelijke Kawasaki AR heb staan waar ik toch niks mee doe. Mijn vraag is wat moet ik doen om hem geschikt te maken voor de cross??

Het frame en blok is hetzelfde als dat van de Kawasaki AE (cross type)

-Wat zijn de mogelijkheden mbt voorvork?
-Achterophanging?
-Afstand zadel ten opzichte van stuur?

Of kan ik beter het hele idee in de prullenbak gooien?

Er is eventueel beschikking over aardig wat kennis/gereedschap op het gebied van constructielassen,draaien, frezen
 

zwarte-beuner 21-4-2008 18:51 Print reply

Posts: 2651
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa
Sinds een tijdje heb ik het idee met te gaan doen met de brommercross. Het is nu zo dat financieel met een beperkt budget aan de gang willen.
Wil het zo dat ik nog een redelijke Kawasaki AR heb staan waar ik toch niks mee doe. Mijn vraag is wat moet ik doen om hem geschikt te maken voor de cross??

Het frame en blok is hetzelfde als dat van de Kawasaki AE (cross type)

-Wat zijn de mogelijkheden mbt voorvork?
-Achterophanging?
-Afstand zadel ten opzichte van stuur?

Of kan ik beter het hele idee in de prullenbak gooien?

Er is eventueel beschikking over aardig wat kennis/gereedschap op het gebied van constructielassen,draaien, frezen



beter probeer je die kawa te ruilen tegen een mt of dt of iets dergelijks.
scheelt je een hoop werk

 
brommerloos
Arjan 2-Stroke 21-4-2008 18:54 Print reply

Posts: 595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa
Sinds een tijdje heb ik het idee met te gaan doen met de brommercross. Het is nu zo dat financieel met een beperkt budget aan de gang willen.
Wil het zo dat ik nog een redelijke Kawasaki AR heb staan waar ik toch niks mee doe. Mijn vraag is wat moet ik doen om hem geschikt te maken voor de cross??

Het frame en blok is hetzelfde als dat van de Kawasaki AE (cross type)

-Wat zijn de mogelijkheden mbt voorvork?
-Achterophanging?
-Afstand zadel ten opzichte van stuur?

Of kan ik beter het hele idee in de prullenbak gooien?

Er is eventueel beschikking over aardig wat kennis/gereedschap op het gebied van constructielassen,draaien, frezen


ik zou gaan zorgen alles zo te krijgen als die AE kun je mooi zelf lassen(namaken). want met deze brommer kun je nooit mee doen aan de cross.
veel suc6

 
Trekhaak FM 106.0MHz
KaWaReZ 21-4-2008 19:17 Print reply

Posts: 20582
AR ophogen doet al wonderen
je zult wel ff eea eraf moeten slopen voor je grondspeling enzo.
Vork is even dik als mt/b

voorderest.. tsjah... veel plezier?:P
AE zal het nooit worden, ook omdat je wat met je uitlaat moet doen die nu onderlangs loopt
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges

Dit topic is 410 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved