Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Scooters rulezz

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 928 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4926 - Scooters rulezz
Pagina 10 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5557 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Zeroed in- 3-8-2002?11:02 Print reply

Posts: 3255
Ik hoor hier nu een aantal gasten flamen dat een scoot fake en alles is, waarom is de EXPI dan trager in de SOBW als de TopScoots??

Waarom is een scoot qua rijwielgedeelte veel beter te fijn tunen dan een stomme schijt MB?

omdat er meer onderdelen voor zijn?

Nu geen flames dat ik geen verstand heb, Rij zelf SOBW NK en Tune.

Scooters zijn zo in omdat het gewoon goed spul is, kijk naar het Frame van een MB en ga dan lachen, kijk naar die brakke blokken en proma uitlaatjes.

scooters zijn in omdat mensen te scheiterig of lui zijn om te schakelen omdat ze het niet kunnen, en omdat scooters bergruimte hebben. dat geef ik wel toe.
en als mb brakke shit is waarom rijden ze na 15 jaar nog? zullen we over 15 jaar eens kijken hoe een scooter eruit ziet?



Oftewel, Elke schakel mag 1 September tegen me komen rijden op HvH meeting.

jij denkt zeker alleen aan oude schakels. heb je wel eens stilgestaan bij nieuwe schakels? als ik een nieuwe gilardoni heb voor me gsm gaan wij racen maat

(Wel 70cc uiteraard, niet aankomen met een 80 of meer )

Niet dat ik dat niet red, maar dan ben je best laf en verlies je al voor het rijden.

waarom? schakels zijn toch kaas? wij waren toch niet snel te krijgen? of toch wel. maakt niet uit hoe het gebeurt. ik zie jou nog niet rijden met 125cc op je plee

Quote:
oei kijk nou heb plee mannetje scheit voor de power van onze 80cc lc rijder wouter HEHE WOUTER KNALLEN MET JE TSX.

en achja eeuuhhmm ik trek jou scootertje der makkelijk en dik vet uit dwaasje want mijn complete blok cyl en uitlaat zijn getuned.

dus je komt maar al zet je er een getoend 70cctje op je komt maar ik lust je rauw ventje maar op et moment dat jij denkt goh ohwja ik mag optrekken bijt je mijn stof al.

try to beat 19 pk uit een 70cc triest mannetje die scooter van jou is niet degelijker dan een mb btw heb je weleens een scooter uit elkaar gehaald en de buizen nagekeken op lasfouten NO WAY DAT JE ER 1 VIND

kijk dan eens naar die zwaar depri spijkerbak van jou das godverdomme maar 1 dun buisje met 3 andere en that's it.


maarja we sporten wel ff je kijkt raar op hoor als ik in me drie naast je rij en ik


yeehaa! go michael

Quote:
Kijk eens op www.scooter-freaks.nl bij Filmpjes Zip vs R1 Yamaha, zeg dan nog eens dat scootjes NIET snel zijn...

Probeer jij een R1 te beaten?

En mijn Frame is iets verstevigd, en ik heb zelf op een schijt MB gereden op me 16, ding ging zo krom als wat.

19 PK?

Das toch wel ruim 3 minder als ik heb
+ nog een mooi feit, je schakelt, dus gaat steeds terug in power, ik zit op een continu Rev van 14.7 K



als jij er geen verstand van heb moet je je smoel houden maat. ik heb ook zip sp's gereden en dat reedt ook schijt, maar dat wil niet zeggen dat alle zip sp's zo rijden, of wel?
lul dan niet dat elke mb schijt rijdt.

Quote:
Ik weet nie of jullie dit verhaal ooit hebben gelezen. Scooter Vs. Kreidler.

Zoveel mogelijk power uit een 50 cc'tje halen vind ik zelf 't mooist, 70cc ga je natuurlijk harder mee, maar dan is 't in principe geen brommer meer.

Verhaal



echt een prachtig gewoon. het feitelijke bewijs dat (oude) schakel altijd zal roeleren over scooters.

enne, waarom denkt iedereen hier alleen maar aan oude schakels.
ik denk dat een ultiem opgefokte derbi sm met 80mhr getuned met alles erop en eraan perfecte shit elke hoe dan ook bruut opgefokte scooter eruit rijdt.

 
de_koen 3-8-2002?11:31 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Originally posted by: Rudy?

Quote:
Originally posted by: kawa-250?

Ik had een KLX, 4-takt dus, 30 pk ofzo,maar ik reed in 2 de aan 2000 toeren ofzo dus duurde even voor hij echt begon te trekken,eens hij in toeren kwam liep hij niet meer uit,dus ik denk dat als we gelijk vertrokken waren vanuit stildstand ik wel ietje sneller was.



is een 2cilinder ofniet
k heb er op vakantie keertje op gereden echt rap zijn ze niet (dingen trekken ondenin toeren echt voor geen meter)


Nee is een 1 cilinder 4-takt,en het is maar wat je gewoon bent he,vind dat hij wel leuk reed,is natuurlijk niet te vergelijken met een 2-takt crosser met meer pk's die dan nog eens lichter is ook. Heb er in iedergeval leuke dingen mee gedaan.Maar nu komt er een 250 cc 2-takt hoor
 
Honda 5-Bak te koop
-Zeroed in- 3-8-2002?11:42 Print reply

Posts: 3255
1x is wel genoeg
enne die replies over scoots waren niet tegen jou maar tegen die scooterfag
[IMG]null[/IMG]
 
mb5polini 3-8-2002?12:34 Print reply
Posts: 89
Maar schakels blijven het best en hellemaal een kreidler van veen racer die zijn nog altijd het snelst met 50 cc dat is zo fucking hard hoe ze et gehaald hebben ik weet et niet maar het is

221,965 km/h

met 50cc

dus schakels rulezzz nog altijd!!!!
 
Tarzan 3-8-2002?13:09 Print reply
Posts: 196
Quote:
Originally posted by: The_One_And_Only?.

Maar schakels blijven het best en hellemaal een kreidler van veen racer die zijn nog altijd het snelst met 50 cc dat is zo fucking hard hoe ze et gehaald hebben ik weet et niet maar het is

221,965 km/h

met 50cc

dus schakels rulezzz nog altijd!!!!


Chapeau!!!!!!!!!!

Zo, laat dit de laatste reply zijn, en laten we dit topic sluiten, voordat de mensen hier helemaal ontoerekeningsvatbaar scooters in de fik gaan steken
Niet dat ik dat heel erg zou vinden

[This message is edited by tarzan on 3-8-2002 13:11]
 
Bad Boys Drive Bad Toys! /// www.honda-50cc-limburg.tk ///
erikrulezz 3-8-2002?13:23 Print reply
Posts: 382
ja, topic closed
 
Broske 3-8-2002?13:37 Print reply
Posts: 532
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

Quote:
Originally posted by: CrossMaster MT (remi)?

Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

Quote:
Originally posted by: CrossMaster MT (remi)?
steek dat geld in schakel (110malossi lc tuned 6bak,32mm,homoet110 enz..) dan blaast een schakel jouw dikke stront.




denk na man, jij bent zeker zo'n kneus die denkt dat het om cc's gaat? rijdt je zeker ook met een imi? 70cc is 70cc toch?

110cc (eigenlijk 93cc) malossi is nix vergeleken met die nieuwe hebo 70 voor pia.

neej dat snap ik ook wel, maar 110malossi lc tuned is toch wel snel

maar wat heb je dan voor setup nodig om een zo'n 70 heb te beaten?

een hele zware set-up. Broske sportte een keer ten een scooter die een 65 cc polini (getuned) dacht ik had en Broske reed op een lichtelijk getunede nsr met 110 autisa en 28 mm en 6 bak en Broske moest heel goed zijn best doen om die gast bij te houden. Dus ga maar na. Die nsr van Broske was niet langzaam zeg maar. Bloedjesnel eigenlijk. Ik heb nog nooit op zo'n snelle brommer gereden als die van hem. En dat zegt wat aangezien ik 110 en 125 cc gewend ben.


da was tege een 70 polini corsa getuned met 21mm en een yasuni ofzow....best wel heel snel dus....en ik had toen een best verslete autisa met 5bakje en 28mm en tecno....eerste paar meter hield hij mij net nie bij....en als ik dan in zn 2 zat dan liep ik uit...dan kwam hij weer ff iets dichterbij totdat ik in me 4 zat en dan liep ik weer uit....en dan in zn 5 kon hij mij helemaal nie meer bijhouwe....marja nou heeft die kerel een 70 evo getuned....en weet ik veul wa allemaal....echt megasnel...en die houw ik met mn 110 malossi en 6bak nog nie bij denk....marja hij heeft er dan iets van 2000 euro aan uitgegeve om op te voere...dan magtie wel sneller zijn dan mij.......
 
wepp
Nelly 3-8-2002?19:19 Print reply
Posts: 597
Ik was bij de brommerrace in nijmegen en zat in een bocht als baancommesaris, en dan zie je wel het verschil qwa snelheid hoe schakels en scooters een bocht ingaan...

Teneerste met een scooter maak je sneller een kneedown, omdat je met een scooter dichter bij de grond zit dan met een schakelbrommer...
Maar over het algemeen gingen de meetste schakels sneller en platter de bocht in dan de scooters..

Alleen heb ik de topscooters toen niet gezien, doordat er toen een trachisch ongeluk was gebeurt..wat gebeurde in de expiklasse ( 2e ronde)...maar heb wel alle trainingen enzo gezien...

Veder heb ik niks tegen scooters, maar ik vindt het gewoon mooier om op een schakel/puch te rijden omdat het een beter gevoel geeft om dan langs een scooter te rijden...

En dat is dan weer omdat de techniek van scooters veel verder vooruit is dan dat van een puch (zo simpel als maar kan) en een schakelbrommer...(verglijk eens de nieuwste computer, en eentje van 20 jaar geleden) de techniek gaat gewoon steeds verder, en ontwikkeld zich steeds beter...dus zou het opzich makkelijker moeten zijn om sneller te gaan (wete niet of dat zo is, heb nooit echt aan scooters gesleuteld)

Maar ik moet zeggen toen ik in het rennerskwartier rondliep vond ik het toch ook wel vet om die scooters te zien..maar ik vindt ze er nog steeds een beetje standaart uitzien.. terwijl die mb's daar helemaal verbouwdt zijn.qwa uiterlijk en ook het blok natuurlijk..

Verder weet ik niet echt iets over de snelheden van die scooters daar, maar zo'n kerel die vorig jaar kampioen was in de lichtste schakelklasse ree 145 op het tt cirquit in assen...


 
Blorn 3-8-2002?20:05 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: Nelly?

Ik was bij de brommerrace in nijmegen en zat in een bocht als baancommesaris, en dan zie je wel het verschil qwa snelheid hoe schakels en scooters een bocht ingaan...

Teneerste met een scooter maak je sneller een kneedown, omdat je met een scooter dichter bij de grond zit dan met een schakelbrommer...
Maar over het algemeen gingen de meetste schakels sneller en platter de bocht in dan de scooters..
euhm...

op een scooter zit je rechtop (hoger zwaartepunt enzo..) en dus flikker je sneller om.. mn nsr is lager dan de gemiddelde zithoogte op scooter hoor.. het enige wat dichter bij de grond zit is de voetenplank..
 
Zeta-boy 3-8-2002?21:02 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Originally posted by: Broske?
da was tege een 70 polini corsa getuned met 21mm en een yasuni ofzow....best wel heel snel dus....en ik had toen een best verslete autisa met 5bakje en 28mm en tecno....eerste paar meter hield hij mij net nie bij....en als ik dan in zn 2 zat dan liep ik uit...dan kwam hij weer ff iets dichterbij totdat ik in me 4 zat en dan liep ik weer uit....en dan in zn 5 kon hij mij helemaal nie meer bijhouwe....marja nou heeft die kerel een 70 evo getuned....en weet ik veul wa allemaal....echt megasnel...en die houw ik met mn 110 malossi en 6bak nog nie bij denk....marja hij heeft er dan iets van 2000 euro aan uitgegeve om op te voere...dan magtie wel sneller zijn dan mij.......


Oh oeps, toch niet helemaal goed geluisterd of goed onthouden. :a
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Mat 3-8-2002?21:24 Print reply
Posts: 27
Scooters zuigen!!
Ik heb er altyd pech mee!
Mijn Aerox was vorige week nog in de prak gereden door m'n collega :(
En daarvoor had ik ook nog een Aprilia en die was ook zwaar klote!
Alle kappen waren eraf gegaan, vraag me niet hoe dat gekomen was
 
Blondes have more fun!!! Modellen gezocht voor knippen of kleuren!!!
Pingu 3-8-2002?21:24 Print reply
Posts: 1842
Quote:
een hele zware set-up. Broske sportte een keer ten een scooter die een 65 cc polini (getuned) dacht ik had en Broske reed op een lichtelijk getunede nsr met 110 autisa en 28 mm en 6 bak en Broske moest heel goed zijn best doen om die gast bij te houden. Dus ga maar na. Die nsr van Broske was niet langzaam zeg maar. Bloedjesnel eigenlijk. Ik heb nog nooit op zo'n snelle brommer gereden als die van hem. En dat zegt wat aangezien ik 110 en 125 cc gewend ben.

ik heb ff geen tijd om alle 10 paginas te lezen, maar toen was jaimies brommer niet snel..... toen hadden we mijn cil gelegd, en ik trok met 70 imi 20 en proma even hard naar ong. de 60 als hij.... NOU issie pas snel we hebben samen een mbx blok met 110 mal gekocht, ikke de 6bak, hij de cil, marruh... heel verschil met hoe snel zijn nsr was
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Zeta-boy 3-8-2002?21:29 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Originally posted by: Pingu?

Quote:
een hele zware set-up. Broske sportte een keer ten een scooter die een 65 cc polini (getuned) dacht ik had en Broske reed op een lichtelijk getunede nsr met 110 autisa en 28 mm en 6 bak en Broske moest heel goed zijn best doen om die gast bij te houden. Dus ga maar na. Die nsr van Broske was niet langzaam zeg maar. Bloedjesnel eigenlijk. Ik heb nog nooit op zo'n snelle brommer gereden als die van hem. En dat zegt wat aangezien ik 110 en 125 cc gewend ben.

ik heb ff geen tijd om alle 10 paginas te lezen, maar toen was jaimies brommer niet snel..... toen hadden we mijn cil gelegd, en ik trok met 70 imi 20 en proma even hard naar ong. de 60 als hij.... NOU issie pas snel we hebben samen een mbx blok met 110 mal gekocht, ikke de 6bak, hij de cil, marruh... heel verschil met hoe snel zijn nsr was

Jaimie heeft daarna ook het hele verhaal neergezet. als je tijd hebt moet je maar ff verder lezen. Maargoed ik had dus niet onthouden wat het hele verhaal nou was.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
SIWWN 3-8-2002?21:45 Print reply
Posts: 7079
WTF is Jaimi.. Diie had toch een blok gekocht zonder te betalen
 
Aprilia r-ass 4-8-2002?01:26 Print reply
Posts: 741
EEEEEEEEEEEEJJ!!! STOP
DIT IS TOG EEN SCHAKELBROMMERFORUM!! EN WAT IS DE LANGSTE TOPIC???.....SCOOTERS RULEZ....GEWOON NEGERE EN NIE OP REAGERE... DOM BEZIG HERMAN!!
MAARJA......
 
I like Castrol!

Dit topic is 5557 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 10 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved