Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - RVS/Chrome uitlaat Derbi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #49254 - RVS/Chrome uitlaat Derbi
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4206 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dikke Dennes 18-4-2008 10:08 Print topicpost

Posts: 4337
Welke uitlaat, van de opvoer uitlaten, voor een Senda, is van chroom of RVS?

De originele begint al te roesten bij de tailpipe...

 
Drive it like you stole it.

GhostRider_SM 18-4-2008 10:09 Print reply

Posts: 2142
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dikke Dennes
Welke uitlaat, van de opvoer uitlaten, voor een Senda, is van chroom of RVS?

De originele begint al te roesten bij de tailpipe...



bidalot.
doppler bovenlangs
en 1 van de metrakiten ook
hebo
turbokit


Dit bericht is gewijzigd door GhostRider_RS op 18-4-2008 om 10:25 uur.
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
-Bassie- 18-4-2008 10:13 Print reply

Posts: 6617
technigas is er ook 1 van.
kijk even op www.opvoeren.nl
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Dennisdrdracing 18-4-2008 12:07 Print reply

Posts: 188
doppler er1 wel senl ook trouwens
 
live to ride ride to live
renoeius 18-4-2008 12:15 Print reply

Posts: 6409
vind de metrakit thrower 1 van de mooiste.
je kunt hem ook nog met seatpipe nemen


 
Harold 18-4-2008 14:23 Print reply

Posts: 1052
Houd er wel rekening mee dat als een chromen uitlaat begint te roesten, het sneller door roest dan een blanke uitlaat.

En een RVS uitlaat kan ook niet tegen pekel, gaat dan behoorlijk roesten (voorbocht valt vaak mee, maar het tailpijpje naar je demper toe is zo weg al je door pekel rijdt)

Ik heb zelf zo'n rvs technigas uitlaat (niet op een sanda) de bocht zelf houd het goed(geen roest), maar de tailpijp is al bijna weg. (is nog geen jaar oud overigens)

Het is dus niet zo dat RVS totaal niet roest, dat doet het namelijk wel. Goedkope verchroomde uitlaten net zo (de chroomkwalitiet is slecht tegenwoordig). Vocht blijft bij al beschadigd chroom onder de chroombladeren zitten en zo roest het nog sneller door (als het eenmaal begonnen is) dan blank / gelakt staal.
 
Dikke Dennes 28-4-2008 13:18 Print reply

Posts: 4337
Uhuh, dat vroeg ik me dus af...

Ik twijfel tussen de Dopp;er, en de Bidalot...

Is er iets over de kwaliteit/rijgedrag bekend hier?

Via zoekfunctie vond ik niks...
 
Drive it like you stole it.
Royal Club 28-4-2008 21:24 Print reply

Posts: 60390
bida is zelfde kwaliteit als doppler, bida is sneller
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tombrom 28-4-2008 21:26 Print reply

Posts: 15925


bida...

bida is trouwens gelijk aan de yasuni cross
 
Robeding 28-4-2008 21:27 Print reply
Posts: 65
Rvs roest alst goed is niet door een beetje pekel,
dan moet het al zijn dat het gaat roesten bij een las, of iets dat onders spanning hangt..
Wel kan het zijn als je pekel op je uitlaatje krijgt en je dit een hele tijd laat zitten het filmlaagje op het metaal aantast, maar dat zou zomaar niet kunnen als je je uitlaat een beetje bij houdt,

Greetzz
 
Bart-Derbi 28-4-2008 21:37 Print reply

Posts: 6497
gaat het je omdat de uitlaat roest, of omdat je sneller wilt rijden?
want ik hou mn ori 07 uitlaat gewoon strak bij, dan blijft ie ook strak.
 
- Han - 28-4-2008 21:37 Print reply

Posts: 9667
vind voor ori cilinder nog steeds MK het fijnst rijden. Zou dan wel de versie met de ovale demper pakken als je die van plan bent

bidalot/yasuni cross vind ik geen mooie uitlaat.
 
<10.000 posts
Sypie_Honda 28-4-2008 22:10 Print reply

Posts: 13830
als je wilt dat je uitlaat niet roest door pekel moet je zorgen dat je er een uit RVS 316 krijgt.

RVS van hoge kwaliteit, maar ook duur.

304 RVS is normaal, ik denk dat die pijpjes van jullie uit 302 worden gemaakt, waaibomen RVS dus.

wel goedkoop, niet goed.


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 28-4-2008 22:19 Print reply

Posts: 34930
316rvs is inderdaad het mooiste, maar ik denk niet dat er fabriekspijpen zijn van 316, je kunt het testen door met zo'n machientje erop te drukken (die last een klein puntje aan je RVS en kijkt welke inhoud het heeft).. maarja dan is de uitlaat niet mooi meer.

Ik zou om een verchroomd,

Doppler pijp presteert trouwens erg goed op ori Am6, maar op derbi kan ik je niet vertellen
 
giggitybyte
DRDLimited 28-4-2008 22:20 Print reply

Posts: 2136
en hoe zit het met een leovince v6 sm uitlaat ?
 
Frysk 28-4-2008 22:21 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
en hoe zit het met een leovince v6 sm uitlaat ?


die is niet chrome... en dat vraagt dikke dennes niet
 
giggitybyte

Dit topic is 4206 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved