Mike-MTX |
16-4-2008 13:51 |
Posts: 943 |
jah maar hij start helemaal niet he .. echt alles al geprobeerd ..
en ik gooide wel eens wat benzin in de cilinder en bougie dr weer in ..
en dan hoorje wel een kleine soort van onbranding maar hij wil net niet starte..
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
16-4-2008 14:17 |
Posts: 14999 |
ik houd het op je ontsteking stelle
Dat heeft slecht starten tot gevolg, dan mag die vonken wat die wil~! als het niet op tyd is heeft het geen zin
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Djeep |
16-4-2008 14:18 |
Posts: 8621 |
Heb je nu al een nieuwe bougie gehaald?
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
Mike-MTX |
16-4-2008 14:20 |
Posts: 943 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Heb je nu al een nieuwe bougie gehaald?
nej nog niet , doe k morge wel
van school af gelijk ff na massink
, ma hoe doe je dat precies afstellen ? op de onsteking.
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
16-4-2008 14:23 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mike-MTX
[...]
nej nog niet , doe k morge wel
van school af gelijk ff na massink
, ma hoe doe je dat precies afstellen ? op de onsteking.
grondplaat verdraaien? (merktekens gelyk)
En de contactpuntjes afstellen, hoe je dat exact doet weet ik niet
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
mtlover |
16-4-2008 14:26 |
Posts: 2372 |
Contactpunten hoeven alvast niet, die heeft een MT niet.
Edit: Gooi eens een beetje bezine in de cilinder. Of houd de luchtinlaat van de carburateur eens dicht, kick een keer en doe 'm dan weer open.
Dit bericht is gewijzigd door mtlover op 16-4-2008 om 14:29 uur.
|
|
|
|
Djeep |
16-4-2008 14:26 |
Posts: 8621 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mike-MTX
[...]
nej nog niet , doe k morge wel
van school af gelijk ff na massink
, ma hoe doe je dat precies afstellen ? op de onsteking.
Ik ken een zeker persoon, omafiets , die ze mt ook 2 weken bij mij had staan ofzo..
was ook alleen maar de bougie...
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
Derbi-Olaf |
16-4-2008 14:28 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtlover
Contactpunten hoeven alvast niet, die heeft een MT niet.
oké , ik was aant twijfelen
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
RXBaz |
16-4-2008 20:01 |
Posts: 1879 |
compressie verlies gecheckt en anders t bovenstaande
|
|
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket |
|
mtx_owned |
16-4-2008 20:04 |
Posts: 2183 |
probeer is een andere bobine
|
|
Vrijheid is een volgetankte Mercedes |
|
J.wally |
16-4-2008 20:13 |
Posts: 2301 |
gwn ffe andere bougie proberen maar heozo krijg je hem niet aangelopen... een zit erop ander duwd in zijn 2 en dan gwn koppeling laten opkomen als je op snelheid ben dit kan altijd.. anders istie gwn vastgenaaid of ketting blokkering
|
|
|
|
Rocket Rico |
16-4-2008 20:39 |
Posts: 478 |
altijd lastig
bougie is idd wel een beetje de basis waar je begint, voor de rest is er al veel genoemt, alleen persoonlijk zou ik niet de afstelling (dus geen sproeiers verwisselen) veranderen als die daar goed mee liep. Je moet uitkijken dat je niet meer problemen creert
Je cdi zou ook doorgebrand kunnen zijn, moet je er ff 1 in doen van een lopende brommer (immi cditjes kunnen evenwel blijven vonken als ze doorgebrand zijn). Kijk ook ff je benzinetoevoer na, benzinekraantje niet verstopt? zuigt de tank geen vacuum? Lucht/powerfilter niet verstop? trek die er ff af en probeer dan nog is te starten..
Dit bericht is gewijzigd door masterblasterico op 16-4-2008 om 21:13 uur.
|
|
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden? |
|