sloop je knipperlichten eraf, plug dat ding bij het knipperlichtbestuurding, zodat ie uit staat als je knipperlichten naar links zouden staan en aan als ze uit staan (I) verzin wat leuks gast
ja k had precies al hetzelfde idee laatstt want mn knipperlichte zijn er al af mar k zou niej wete hoe k m dan aan zou moete sluite omdat je er een pinnetje uit moe trekke?
bij MT kan je hem onder je tank doen, en een visdraadje met een lusje eraan doen, en zie je de wouten, trekken eraan en je ben safe
ze kunnne hem niet zien
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bunji
sloop je knipperlichten eraf, plug dat ding bij het knipperlichtbestuurding, zodat ie uit staat als je knipperlichten naar links zouden staan en aan als ze uit staan (I) verzin wat leuks gast
Quote:Oorspronkelijk gepost door: vince_derbi
ja k had precies al hetzelfde idee laatstt want mn knipperlichte zijn er al af mar k zou niej wete hoe k m dan aan zou moete sluite omdat je er een pinnetje uit moe trekke?
mar mijn vraag is nou dus hoe kan k mijn eurobegrenzer zo maken dat ik die met mijn knipperlichtschakelaar aan en uit kan zette?
even een vraagje tusssendoor. Op een tsx kan je geen eurobegrenzer plaatsen omdat je bobine en je cdi in 1 zitten,(als ik het goed heb). En als je nou een hpi op je tsx zet, zou je dan wel een eurobegrenzer kunnen aansluiten/gebruiken?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
even een vraagje tusssendoor. Op een tsx kan je geen eurobegrenzer plaatsen omdat je bobine en je cdi in 1 zitten,(als ik het goed heb). En als je nou een hpi op je tsx zet, zou je dan wel een eurobegrenzer kunnen aansluiten/gebruiken?