Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - afstellen wil niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1152 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49201 - afstellen wil niet
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

henk43 15-4-2008 19:42 Print topicpost

Posts: 916
Ik heb een Honda mt met 70cc malossi, eerst reed ik met 135 sproeier perfect, maar van de 1 op andere keer deed hij niks meer, hij reageerde niet meer op het gas, alleen met choke een klein beetje, Ik heb er nu 145 in zitten maar hij schiet heel hoog in toeren als ik hem start, hij reageert totaal niet op het gas.

Ik heb al gechekt op valse lucht alle pakkigen zijn nieuw, wie weet wat dit is? Want hij deed het eerst perfect en nu niet meer.
 
Nobody said it was easy

vespa_hein 15-4-2008 19:48 Print reply

Posts: 466
weet je zeker dat dit geen valse lucht is? moet haast wel... dat ringetje van je bougie kan ook krom wezen. overal gecheckt al met deo of dergelijke?
 
henk43 15-4-2008 20:15 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
weet je zeker dat dit geen valse lucht is? moet haast wel... dat ringetje van je bougie kan ook krom wezen. overal gecheckt al met deo of dergelijke?


overal gechekt

 
Nobody said it was easy
Aron_N 15-4-2008 20:25 Print reply

Posts: 432
Ik ben benieuwd, aangezien ik het zelfde probleem heb...
 
Rocket Rico 15-4-2008 20:34 Print reply

Posts: 478
Lijkt idd verdomd veel op valse lucht,

je zou verder de benzinetoevoer/luchttoevoer moeten checken, als die eerst goed liep kan het niet aan de afstelling liggen, je kan zelfs beter die sproeier 135 er weer in doen.

-controleer ff je lucht/powerfilter of er niks los is gegaan (meer lucht zou een veroorzaker kunnen zijn)
- is je tank niet bijna leeg, of verstopping van de filter in het benzinekraantje, of andere benzinefilter? Check ff je benzinetoevoer

-als dat allemaal niet werkt zou ik maar voor de ckerheid ff een andere bougie proberen.
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
henk43 15-4-2008 21:39 Print reply

Posts: 916
ik heb denk ik het probleem gevonden, ik had er een bougie B9Hs in en nu een B8hs, en het rijd een stuk beter, ik heb er nog 145 in, dat rijd niet super, maar met choke nog broerder dus ga nu weer terug naar 135 mischien dat hij het dan weer goed doet.
 
Nobody said it was easy
henk43 16-4-2008 20:49 Print reply

Posts: 916
mijn bougie blijft aldoor deze grijse kleur, vanaf sproeier 145 tot 125, moet ik nog kleiner of niet?



of komt het omdat ik nog aan het inrijden ben en nog niet vol gas rij, maar half gas?

Dit bericht is gewijzigd door henk43 op 16-4-2008 om 21:05 uur.
 
Nobody said it was easy
henk43 17-4-2008 21:00 Print reply

Posts: 916
ik ben er wel achter dat hij met NGK BH8S het beste loopt, maar de bougie blijft grijs, en de brommer loopt perfect.
 
Nobody said it was easy
Timon88 17-4-2008 21:07 Print reply

Posts: 1477
zo zie je maar... bougiekleur zegt lang niet alles. Ik rij al 10.000 km met een grijze bougie. Rijdt perfect, mengsel is echt niet te arm.
 
Holland-Meeting
henk43 17-4-2008 21:33 Print reply

Posts: 916
oh oke, ik doe er wel voor de cker heid een iets grotere sproeier in voor de ckerheid omdat de cilinder nog nieuw is, want hij kan beter te rijk dan te arm zijn tog?
 
Nobody said it was easy
Banaan 17-4-2008 21:38 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
oh oke, ik doe er wel voor de cker heid een iets grotere sproeier in voor de ckerheid omdat de cilinder nog nieuw is, want hij kan beter te rijk dan te arm zijn tog?


zekers, maar ikz ou toch nog ff valse lucht checken

waar heb je t nu eignelijk mee gechecked?

 
henk43 18-4-2008 13:12 Print reply

Posts: 916
Ik had al alle pakkingen vervangen, behalve de blokpakkingen dan, en later nog met deo spuitbus overal gespoten, dat begon bij mijn cilinder tussen de ribben wel te roken, maar dat komt door de warmte denk ik.
 
Nobody said it was easy

Dit topic is 821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved