Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - 21mm bing op 50 cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #49195 - 21mm bing op 50 cc
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4919 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dannyf 16-4-2008 17:40 Print reply
Posts: 174
begin bij begin niet gelijk bij het hart
 
1991- 28- 7
Paultje Pils 17-4-2008 19:38 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dannyf
begin bij begin niet gelijk bij het hart


Je bedoelt dat ik het rustig moet opbouwen, en niet meteen naar de 21 moet?

 
If you can't dodge it, ram it.
dannyf 17-4-2008 20:44 Print reply
Posts: 174
ja ik heb het al een keer mee gemaakt een groot probleem werd het.
 
1991- 28- 7
Paultje Pils 18-4-2008 14:10 Print reply

Posts: 2110
Ik ben nu ook een 19mm op het spoor,ik denk dat ik die gebruik, met een superbreitwand cilinder.

 
If you can't dodge it, ram it.
Henk-88 18-4-2008 14:17 Print reply

Posts: 26703
Het beste neem je een carb 'opmaat' t.o.v. het spruitstuk, inlaattraject en spoelers.
Sommige set-ups kunnen met een 13 mm beter presteren dan met een 17,5 mm o.i.d..
Mja de Dellorto 17 of 17,5 (weet ik veel :P) schijnt wel een goed uitgangspunt te kunnen zijn voor een 50 cc.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
ricardo 18-4-2008 19:27 Print reply
Posts: 605
een gilera runner ( 49,9 cc ) heeft standaard een 17,5 mm carb ik heb zelfs al meegemaakt dat er 19 mm carbs opzaten en prima reden dus met een beetje geknutsel en kleine sproeier moet een 21 ook denk ik wel lukken

als je t niet probeert weet je t nooit!
 
bleehhhh 150 cc tuinploeg blok op je brommer
tvmierlo 18-4-2008 19:34 Print reply
Posts: 277
waarschijnlijk is die hoger getimed, bovendien hebben scooters een piekerigere powerband dan een zundapp omdat er toch een vario op een scooter zit. Ik denk dat je beter een 17,5mm kunt nemen. ik heb zelf op me mtx met 182gr uitlaattiming en 124gr spoeltiming een 18mm keihin. Alleen als je altijd erg hoog in de toeren wilt rijden met een hoog getimede setup heeft een grotere carburateur(boven de 18mm) pas zin lijkt mij--> crosskreidlers, gp-racers etc.
 
sabar 18-4-2008 19:44 Print reply
Posts: 320
21 kan best, ik had ook 20 mm op een 50 cc immitatie cilinder liep mooi (H)
 
Paultje Pils 19-4-2008 18:07 Print reply

Posts: 2110
Woensdag komt mijn 19-tje binnen. Ik zet die op mijn originele Zundapp Superbreitwant van 6.3 Pk, en dan zie je me voorbij flitsen.
 
If you can't dodge it, ram it.
Citta92 19-4-2008 18:30 Print reply

Posts: 614
Ik had op me 70cc athena een 21 bing (orginele 80cc carb is dat)

En liep lekker, op me waaier vond ik hem erg lastig afstellen, maar na afstelling liep het lekker.
 

Dit topic is 4919 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved