Hey
Ik ga een 70cc airsal met zuiger kopen 2dehands
maar de vriend van me waar die van is zegt dat ie nog moet worden ingereden dus wil ik het eerst controleren thuis of die niet is uitghoont of kijken of er niet wat anders mee gebeurt is Dus Waar moet ik na kijken bij het kopen bij van een 2dehands cillinder
Zge het maar
ps Ik heb dan 70cc met standaard 50cc Kop en 15 mm Carbrateur en polini spruitstuk vergroot hoe hard Loopt ie dan ongeveer..?????
Quote:Oorspronkelijk gepost door: puch15
Hey
Ik ga een 70cc airsal met zuiger kopen 2dehands
maar de vriend van me waar die van is zegt dat ie nog moet worden ingereden dus wil ik het eerst controleren thuis of die niet is uitghoont of kijken of er niet wat anders mee gebeurt is Dus Waar moet ik na kijken bij het kopen bij van een 2dehands cillinder
Zge het maar
ps Ik heb dan 70cc met standaard 50cc Kop en 15 mm Carbrateur en polini spruitstuk vergroot hoe hard Loopt ie dan ongeveer..?????
ongeveer 60-65 echte kilometers. maar harder rijden is ook niet echt veilig op puchie aangezien je je remmen waarschijnlijk niet meetuned.
70 haal je wel, alles lekker afstellen, maar het gaat niet om de topsnelheid, de powerband komt er veel eerder in dus je komt veel makkelijker mee int verkeer.
Ik reed trouwens 85 met 65 polini, met ori remmen, kan heel goed je moet alleen beheerst rijden
Quote:Oorspronkelijk gepost door: G33RT
70 haal je wel, alles lekker afstellen, maar het gaat niet om de topsnelheid, de powerband komt er veel eerder in dus je komt veel makkelijker mee int verkeer.
Ik reed trouwens 85 met 65 polini, met ori remmen, alleen 2 km voor kuis punt beginnen te remmen
en oppassen dat je remblokken niet te warm worden en daardoor gaan plakken!
de +85 reed ik ook wel met me 65cc polini.
alleen me onsteking niet...
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared