Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nog een vraag over een schijt MT..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1066 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49162 - Nog een vraag over een schijt MT..
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 757 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rick-mt5 14-4-2008 17:54 Print topicpost

Posts: 186
Ok weer een vraag over mijn MT, ik word er echt zo ziek van he...

maar goed, als ik hem aandoe (na 2094987x kicke) loopt ie beetje normaal stationair, maar hij gaat steeds hoger stationair lopen terwijl de benzinekraan aanstaat..

en als ik hem eenmaal in de 1 heb en ik wil wegrijde ga ik een beetje touren maken en dan wegrije dan valt ie in 1x uit, en hij kan niet ver doorgassen in zijn 1, dan stopt ie gewoon en kan ik dus niet doorschakelen naar zijn 2..

weet iemand wat het kan zijn (of wil je dit kut ding kopen?) reply ff of inbox me
 

ikkejw 14-4-2008 17:56 Print reply

Posts: 9886
wat wil je der voor hebben?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Mike-MTX 14-4-2008 17:56 Print reply

Posts: 943
en als je de chocomel aanzet dan? ( shoke )

 
Niek de Wildt 14-4-2008 18:04 Print reply
Posts: 7168
check is op valse lucht ---> met deobus langs pakkingen (kop/voet/spruit) spuiten en veranderd hij van toerental dan heb je daar valse lucht.

is dat het niet ga dan je carb maar even rein maken.

EDIT: als je dit hebt gedaan en nog geen verschil.
meld het dan even, dan gaan we verder met vonk/ontsteking

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 14-4-2008 om 18:05 uur.
 
rick-mt5 14-4-2008 18:09 Print reply

Posts: 186
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
check is op valse lucht ---> met deobus langs pakkingen (kop/voet/spruit) spuiten en veranderd hij van toerental dan heb je daar valse lucht.

is dat het niet ga dan je carb maar even rein maken.

EDIT: als je dit hebt gedaan en nog geen verschil.
meld het dan even, dan gaan we verder met vonk/ontsteking

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 14-4-2008 om 18:05 uur.


ok bedankt, zal het eventjes gaan proberen
 
rick-mt5 14-4-2008 18:10 Print reply

Posts: 186
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
wat wil je der voor hebben?


bied maar (kijk in gallery)
ik zeg wel of je bod in de buurt komt
 
ikkejw 14-4-2008 18:12 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rick-mt5
[...]


bied maar (kijk in gallery)
ik zeg wel of je bod in de buurt komt



50 euro?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
fox-power 14-4-2008 18:13 Print reply

Posts: 834
verkocht!!
 
Renovator 14-4-2008 18:16 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



50 euro?


Ik geef je er 2 knikkers voor
 
Banaan 14-4-2008 18:31 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rick-mt5
Ok weer een vraag over mijn MT, ik word er echt zo ziek van he...

maar goed, als ik hem aandoe (na 2094987x kicke) loopt ie beetje normaal stationair, maar hij gaat steeds hoger stationair lopen terwijl de benzinekraan aanstaat..

en als ik hem eenmaal in de 1 heb en ik wil wegrijde ga ik een beetje touren maken en dan wegrije dan valt ie in 1x uit, en hij kan niet ver doorgassen in zijn 1, dan stopt ie gewoon en kan ik dus niet doorschakelen naar zijn 2..

weet iemand wat het kan zijn (of wil je dit kut ding kopen?) reply ff of inbox me


over dat kicken.. loop m dan gwn aan in zn 2

wats je bougiekleur?
heb je al op valse lucht gecheked?
 
rick-mt5 14-4-2008 21:22 Print reply

Posts: 186
ik heb op valse lucht gechecked: is het niet
bougie kleur: bruin maar was wat vettig dus heb hem schoongemaakt.

Maar ik denk dat ik het probleem al deels heb gevonden:

de bougie zat een beetje los, en de carburateur lekte omdat ik het boutje niet helemaal goed had aangedraaid

dus er zat benzine op de pakking, ik weet niet of dit ook het probleem zou kunnen zijn. Heb de gasschijf al bekeken die zit gewoon goed..
 
ikkejw 14-4-2008 21:45 Print reply

Posts: 9886
haal je koplampkapje eraf, dat helpt echt tegen al je problemen
 
Preserve nature - Always wear a helmet
rick-mt5 15-4-2008 15:38 Print reply

Posts: 186
het is al opgelost, boutje van de carb naar cilinder was los geraakt tijdens sleutelen nu loopt ie goed stationair en start weer normaal.

Kan dit ook het probleem zijn geweest dat ie soms niet wou in zijn 1?
 
MarTijn tzr 15-4-2008 15:45 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rick-mt5
het is al opgelost, boutje van de carb naar cilinder was los geraakt tijdens sleutelen nu loopt ie goed stationair en start weer normaal.

Kan dit ook het probleem zijn geweest dat ie soms niet wou in zijn 1?


ja
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
rick-mt5 15-4-2008 15:50 Print reply

Posts: 186
ok bedankt
 

Dit topic is 757 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved