ik heb net me koppelingsplaten vervangen van me gpr maar moet nu ook me kv er weer in gooien. nou weet ik dat je die moet ontluchten alleen niet hoe. want ik had wel iets gelezen over een slnag loshalen en dan je brommer starten weet alleen dus niet welke slang. is het die slang die aan je radiateur zit aan de rechterkant? of welke anders?
Gewoon slang van rad los, rad vol doen. Ook die slang ff vol gieten, en slang weer terug op rad doen.
Dan kvs tankje vol, en de brommer stationair laten lopen ZONDER dop op het kvs tankje. Dan knijp je 5 min in de kvsslangen (je zie het dan borrelen in het tankje) en is het klaar.
ik doe altijd tankje vol en starten zonder dop erop en dan gaat het borrelen en zakt het. en bij schudden en dit net zo lang herhalen tot hij niet meer borreld en zakt. en dan aan het einde nog een keer het tankje volgooien. en je kunt rijden.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Gewoon die dikke slang die van je cilinderkop afkomt loshalen bij de radiateur. Dan houd je dat gat van de radiateur dicht en zuig je op die slang.. Totdat je kvs in je mond krijgt en doe je de slang er weer op
Vergeet niet de kvs bij te vullen
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: DT Project
als ik m`n kvs tankje vol gooi loopt alles vanzelf door hoef niet eens te ontluchten.
moet je hem wel ff zonder dop erop laten lopen. maar verder hoef je eigenlijk niks te doen nee. je zou nog wat in de slangen kunnen knijpen maar dat doe ik ook nooit en is nog altijd goed gegaan.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
moet je hem wel ff zonder dop erop laten lopen. maar verder hoef je eigenlijk niks te doen nee. je zou nog wat in de slangen kunnen knijpen maar dat doe ik ook nooit en is nog altijd goed gegaan.
klopt jah
en dan alleen ff laten lopen klaar maar hij zakt dan eigenlijk nooit.
The way of life is just like the car you drive its good or bad