Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi gpr kvs ontluchten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1140 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49157 - Derbi gpr kvs ontluchten
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 4171 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gprnick 14-4-2008 13:55 Print topicpost

Posts: 3360
hallo

ik heb net me koppelingsplaten vervangen van me gpr maar moet nu ook me kv er weer in gooien. nou weet ik dat je die moet ontluchten alleen niet hoe. want ik had wel iets gelezen over een slnag loshalen en dan je brommer starten weet alleen dus niet welke slang. is het die slang die aan je radiateur zit aan de rechterkant? of welke anders?

mzzzl nick
 

ronge48 14-4-2008 14:04 Print reply

Posts: 3003
je hebt een dikke slang aan je radiator zitten(bij mij links boven)

deze haal je eraf en dan schud je daar je radiator vol, als die vol is start je de brommer en wacht je tot de kvs weer uit de slang komt.

dan zet je de brommer snel uit of heel snel de slang erop duwen zodat je zo weinig mogelijk verlies hebt.

daarna moet je reservoir weer vullen en dan ben je klaar
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
Erik 39 14-4-2008 14:05 Print reply

Posts: 15088
Gewoon slang van rad los, rad vol doen. Ook die slang ff vol gieten, en slang weer terug op rad doen.

Dan kvs tankje vol, en de brommer stationair laten lopen ZONDER dop op het kvs tankje. Dan knijp je 5 min in de kvsslangen (je zie het dan borrelen in het tankje) en is het klaar.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
-simon- 14-4-2008 18:42 Print reply

Posts: 8211
ik doe altijd tankje vol en starten zonder dop erop en dan gaat het borrelen en zakt het. en bij schudden en dit net zo lang herhalen tot hij niet meer borreld en zakt. en dan aan het einde nog een keer het tankje volgooien. en je kunt rijden.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
freak-out 14-4-2008 18:45 Print reply

Posts: 419
Gewoon die dikke slang die van je cilinderkop afkomt loshalen bij de radiateur. Dan houd je dat gat van de radiateur dicht en zuig je op die slang.. Totdat je kvs in je mond krijgt en doe je de slang er weer op

Vergeet niet de kvs bij te vullen
 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
-Bassie- 14-4-2008 18:47 Print reply

Posts: 6617
als ik m`n kvs tankje vol gooi loopt alles vanzelf door hoef niet eens te ontluchten.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
-simon- 14-4-2008 18:49 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
als ik m`n kvs tankje vol gooi loopt alles vanzelf door hoef niet eens te ontluchten.


moet je hem wel ff zonder dop erop laten lopen. maar verder hoef je eigenlijk niks te doen nee. je zou nog wat in de slangen kunnen knijpen maar dat doe ik ook nooit en is nog altijd goed gegaan.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-Bassie- 14-4-2008 18:51 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


moet je hem wel ff zonder dop erop laten lopen. maar verder hoef je eigenlijk niks te doen nee. je zou nog wat in de slangen kunnen knijpen maar dat doe ik ook nooit en is nog altijd goed gegaan.


klopt jah

en dan alleen ff laten lopen klaar maar hij zakt dan eigenlijk nooit.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
-simon- 14-4-2008 18:53 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]


klopt jah

en dan alleen ff laten lopen klaar maar hij zakt dan eigenlijk nooit.


als hij borrelt ook niet? zou eigenlijk wel moeten lijkt mij. je duuwt er lucht uit en er moet toch iets voor terug komen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 4171 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved