Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Weer een Advies

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 936 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4912 - Weer een Advies
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1104 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 1-8-2002?13:18 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Crankshaft with stroke 44mm for Honda MB and MT engine
dan weet ik al waar het aan ligt..
 
mikey 1-8-2002?13:20 Print reply
Posts: 2392
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

Quote:
Crankshaft with stroke 44mm for Honda MB and MT engine
dan weet ik al waar het aan ligt..


h?h? van slag 41.4 naar 44, niet gezond h
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
SIWWN 1-8-2002?13:20 Print reply
Posts: 7079
Er zit trouwens ook verschil in Mikuni sproeiers..

De nieuwe paste niet zo heel erg goed en ik moest hard draaien voordat ie erin wou
Draad was schoon en onbeschadigd
 
Blorn 1-8-2002?13:21 Print reply

Posts: 13825
jah het zal me een beste 'race' krukas zijn...
 
SIWWN 1-8-2002?13:22 Print reply
Posts: 7079
Vanaf nu weer ON TOPPIC?
 
mb5polini 1-8-2002?17:37 Print reply
Posts: 89
julie zitten allemaal vaag te lullen rijd die cilinder een 600 km in deed ik ook met mijn polini en standaart tandwiel verhouding had ik toen luhoa uitlaat toen en standaart filter normaal cilinder kop geen hoge druk das bende en een 18 carb met 105 sproeier 2 kleps membraam snel met polini carbon kleppen erop

Ik rijd nu als het klop volgens moter en auto ,auto gaf aan 113 km/h en motor gaf aan 117 dus hou et op een 115 km/h en dat trek ie tegen wind zen 4e versnelling ook nog moet wel gaan ligge maar dat moet iedereen bijna wel moet dan ook wel een beste wind zijn anders hoef ik niet een te ligge maar ik heb er nu onder goed ingerden 70 cc polini gewoon cilinder kop standaart filter wel 18 mm aanzuig rubber dan 18 spruitstuk nog steeds et zelfde membraam 18 carb 105 sproeier b8 bougie tecno uitlaaten als tandwiel verhouding heb ik 17-42 en hij trekt als een idioot rijd in zen 1e versnelling bijna 45 , ofzow 43km/h maar er zal wel bijna niemand zijn die et gelooft neem ik aan maar dat moeten jullie zelf weten ik weet dat et wel zo is dus !! en ik heb nix getuned of nix door een ander erop laten zetten zo al velen et door de fietsen boer of door tunner laten doen !!ik trouwen een honda mb5 haha
 
Blukaap 1-8-2002?18:04 Print reply

Posts: 10008
WTF heb je het over zeg ?
Kun je ook nog iets anders zeggen dan dat we onze lul in die heilige scheitpolini van je moeten steken ?

En dat 113/117=115 gelul slaat nergens op.
Een autoteller wijkt OOK af, denk dat je in het echt 105 rijdt ofzo...
 
Bastila is lief
Honda_MB80 1-8-2002?18:51 Print reply
Posts: 251
Snelheid kan je heel mooi zien met dat sataliet systeem... hoe heet dat ook alweer...? Oh ja, GPS ofzo...

Er is vast wel iemand in je omgeving die zo'n ding heeft.
 
http://www.honda-mbx.tk/
SIWWN 1-8-2002?18:53 Print reply
Posts: 7079
Je kan beter je afgelegde afstand opmeten(meters) en dat delen door de tijd (seconden)

Of hoe zat dat ook alweer?



Dat is wel nauwkeurig
 
Steve_ZHC 2-8-2002?01:45 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Originally posted by: The_One_And_Only?.

julie zitten allemaal vaag te lullen rijd die cilinder een 600 km in deed ik ook met mijn polini en standaart tandwiel verhouding had ik toen luhoa uitlaat toen en standaart filter normaal cilinder kop geen hoge druk das bende en een 18 carb met 105 sproeier 2 kleps membraam snel met polini carbon kleppen erop

Ik rijd nu als het klop volgens moter en auto ,auto gaf aan 113 km/h en motor gaf aan 117 dus hou et op een 115 km/h en dat trek ie tegen wind zen 4e versnelling ook nog moet wel gaan ligge maar dat moet iedereen bijna wel moet dan ook wel een beste wind zijn anders hoef ik niet een te ligge maar ik heb er nu onder goed ingerden 70 cc polini gewoon cilinder kop standaart filter wel 18 mm aanzuig rubber dan 18 spruitstuk nog steeds et zelfde membraam 18 carb 105 sproeier b8 bougie tecno uitlaaten als tandwiel verhouding heb ik 17-42 en hij trekt als een idioot rijd in zen 1e versnelling bijna 45 , ofzow 43km/h maar er zal wel bijna niemand zijn die et gelooft neem ik aan maar dat moeten jullie zelf weten ik weet dat et wel zo is dus !! en ik heb nix getuned of nix door een ander erop laten zetten zo al velen et door de fietsen boer of door tunner laten doen !!ik trouwen een honda mb5 haha


Jezus Christus man, waar de fuck heb j?j je grammatica geleerd, in ??n of ander ghetto ofsow?
Of gewoon niet, dat lijkt er inderdaad meer op ja.
Voor de mensen die er net zo'n moeite mee hebben om d?t verhaal te lezen, hier komt de vertaling;

------------
Jullie zitten allemaal vaag te lullen.
Rijdt die cilinder 600 km in, deed ik ook met mijn Polini, en ik had de standaard tandwiel verhouding.
Ik had toen een Luhao uitlaat, en het standaard luchtfilter.
Standaard cilinder kop, geen hoge druk, da's rotzooi, en een 18mm carb. met sproeier 105, een 2-kleps membraam snel met Polini carbon kleppen erin.

Ik rijdt nu als het klopt 117 km p/u volgens een motorteller, en volgens een autoteller 113 km p/u, dus hou het op een 115 km p/u.
En dan trekt 'ie met tegenwind z'n 4e versnelling ook nog, maar ik moet wel gaan liggen, maar dat moet bijna iedereen wel.
Dat moet dan ook wel een beste wind zijn, anders hoef ik niet eens op mijn stuur te liggen.

Dit is mijn set-up;
*goed ingerden 70cc Polini,
*standaard cilinderkop,
*standaard luchtfilter, met 18mm aanzuig rubber, een 18mm spruitstuk,
*standaard membraam,
*18mm carburateur met sproeier 105,
*NGK B8HS bougie,
*Tecno uitlaat, en
*mijn tandwielverhouding is 17-42 en hij trekt als een idioot, rijd in zen 1e versnelling bijna 45 km p/u, maar er zal wel bijna niemand zijn die dat gelooft neem ik aan, maar dat moeten jullie zelf weten.

Ik weet dat et wel zo is dus!!
En ik heb niks getuned, en niks door een ander erop laten zetten.
En dat terwijl veel mensen het door een dealer of door een tuner laten doen!!
Ik heb trouwens een Honda MB5, haha.
------------
 
gran turismo 2-8-2002?04:28 Print reply
Posts: 735
Bedankt voor de vertaling MT7 racer!

The_One_And_Only zal wel uit friesland komen of zo dat ie zo schijft

[This message is edited by - ViPER - on 2-8-2002 04:32]
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)

Dit topic is 1104 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved