Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gpr afstelling

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1068 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #49048 - gpr afstelling
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1719 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pruttelaar 10-4-2008 19:59 Print reply

Posts: 761
hmm, nja, er zat eerst een 13 voor, maar toen maakte hij weer teveel overtoeren :P

maare jij hebt toch een 2000< model, hebben die geen am6 blok?

maarja, ik blijf erbij, probeer een sproeier 80, kijk anders voordat je er 1 gaat kopen, wat voor kleur je bougie heeft, het is niet egt een goed middel om af te stellen, maar geeft een goede richtlijn
 
welke chinese bevolkingsgroep heeft een hekel aan negers de kroepoeksclan
-Bassie- 10-4-2008 20:00 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pruttelaar
hmm, nja, er zat eerst een 13 voor, maar toen maakte hij weer teveel overtoeren :P

maare jij hebt toch een 2000< model, hebben die geen am6 blok?

maarja, ik blijf erbij, probeer een sproeier 80, kijk anders voordat je er 1 gaat kopen, wat voor kleur je bougie heeft, het is niet egt een goed middel om af te stellen, maar geeft een goede richtlijn


ik heb een 2001 model en dat is exact het zelfde model blok als op zijn gpr.

een ik heb zelfs een cilinder er op van een gpr nude.

alleen heb ik er nog een 12mm op zitten.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Erik 39 10-4-2008 20:01 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pruttelaar
[...]



waarom zou et niet te vergelijken zijn??

alleen omdat v6 koppel uitlaat is? en die gia, weetikveelwat?

tis het zelfde type blok, met zelfde carb zelfde benzine en zelde olie

enige wat ik kan bedenken is dat hij andere versnellingsbak heeft..

ik zeg ook maar wat ik er van vind, ik vind sproeier 86 veel te groot, ook aangezien die veel rookt, en late gasreactie heeft

Gianelli is een compleet andere uitlaat, niet te vergelijken dus
misschien kan je het wegwerken door sproeier / gasnaald, anders is het gewoon meer toeren beuken, of een andere uitlaat halen.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
-Bassie- 10-4-2008 20:03 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Gianelli is een compleet andere uitlaat, niet te vergelijken dus
misschien kan je het wegwerken door sproeier / gasnaald, anders is het gewoon meer toeren beuken, of een andere uitlaat halen.


gewoon toeren beuken.

en verder ik kreeg het niet voor elkaar met afstelling.

heb jij daar dan geen last van met senda??

hoewel jij een 17,5mm hebt??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Erik 39 10-4-2008 20:04 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]


gewoon toeren beuken.

en verder ik kreeg het niet voor elkaar met afstelling.

heb jij daar dan geen last van met senda??

hoewel jij een 17,5mm hebt??

Nee niet van een dip, wel dat ie onder de 8500 weinig doet, maar een dipje niet. Loopt monster, kga nu ff rondje jagen
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
-Bassie- 10-4-2008 20:05 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Nee niet van een dip, wel dat ie onder de 8500 weinig doet, maar een dipje niet. Loopt monster, kga nu ff rondje jagen


owk jah ik heb exact het zelfde
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Pruttelaar 10-4-2008 20:05 Print reply

Posts: 761
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Nee niet van een dip, wel dat ie onder de 8500 weinig doet, maar een dipje niet. Loopt monster, kga nu ff rondje jagen


mijn dip ging weg toen ik em 3 tanden groetr deed op het achtertandwiel, naar 53 tands

ik ga ook nog effe, voordat het donker is

oh mijne kreeg ik trouwens makkelijk afgestelt, maar ik had me broers kennis nog van zijn drd xD
 
welke chinese bevolkingsgroep heeft een hekel aan negers de kroepoeksclan
Thijz 10-4-2008 22:57 Print reply

Posts: 1176
13 - 52 is ook te proberen, maar ik dacht mischien is er wel iets waardoor je die dip kan verhelpen. want als ik dan zeg maar rustig opschakel en ik wil dan harder rijden duur het gewoon lang of lukt het soms niet om hoger te gaan in toeren. maar dan zal het wel aan de uitlaat leggen.


 
Al is een scooter nog zo duur,'t mooiste is ie op het kampvuur !
RS 666 11-4-2008 0:56 Print reply

Posts: 1215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gilera gsm beast
13 - 52 is ook te proberen, maar ik dacht mischien is er wel iets waardoor je die dip kan verhelpen. want als ik dan zeg maar rustig opschakel en ik wil dan harder rijden duur het gewoon lang of lukt het soms niet om hoger te gaan in toeren. maar dan zal het wel aan de uitlaat leggen.




dat had ik je 2 dagen geleden ook al op msn gezegd
giannelli is fucking hoogtoerig en komt pas laat op gang en doet voor die tijd niks!!
en ik zou 14-52 gaan rijden ipv 13-52, ik rij nu momenteel ff 13 voor maar vind het redelijk kut rijden, heb liever 14 voor
en om van onder de powerband in z'n toeren te komen dat ie lekker trekt kan je of terugschakelen of je koppeling erbij trekken
 

Dit topic is 1719 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved