Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Hoe krijg ik een proma uitlaat op een MT5 bevestigd?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1110 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #49017 - Hoe krijg ik een proma uitlaat op e...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kukel 8-4-2008 21:04 Print topicpost
Posts: 78
Ik weet het niet meer, met pakking past het maar niet geheel lekdicht. Hij moet komen op een 50cc cylinder. Iemand goede tips?
 

Fallie 8-4-2008 21:06 Print reply

Posts: 1163
Nog een pakking ertusse miss dat die uitlaat (beginstuk ben ff naam kwijt), te breed is, had ik bij me mb, zijkantje afgeslepen en toen paste hij
 
MarTijn tzr 8-4-2008 21:08 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schakelaar
Nog een pakking ertusse miss dat die flens (beginstuk ben ff naam kwijt), te breed is, had ik bij me mb, zijkantje afgeslepen en toen paste hij



 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
corradovr6 8-4-2008 21:08 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schakelaar
Nog een pakking ertusse miss dat die uitlaat (beginstuk ben ff naam kwijt), te breed is, had ik bij me mb, zijkantje afgeslepen en toen paste hij

flens
 
kukel 8-4-2008 21:15 Print reply
Posts: 78
ja maar dan kan je hem toch niet meer aandrukken.
 
corradovr6 8-4-2008 21:19 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kukel
ja maar dan kan je hem toch niet meer aandrukken.


Waarom past ie niet?
Raakt de zijkant van je flens iets?
zo ja stukje afslijpen/zagen
 
kukel 8-4-2008 21:26 Print reply
Posts: 78
hij inderdaad niet in het gat, de flens is te groot.
 
Thijsje 8-4-2008 21:42 Print reply

Posts: 1687
zoals reeds vermeld is, gewoon randje wegslijpen.
mischien is het idee om het ook wat om te buigen, waneer je m aandraait, dit weer terug word geduwt, zodat de flens goed strak in de cilinder zit, dus niet meer snel zal lekken.

bij mijn mb lekt hij ook ziek veel..

 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
kukel 8-4-2008 21:43 Print reply
Posts: 78
Quote:
bij mijn mb lekt hij ook ziek veel..



na dat buigen of slijpen?

 
corradovr6 8-4-2008 21:47 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kukel
[...]


na dat buigen of slijpen?


VOOR dat buigen en slijpen
 
kukel 8-4-2008 22:40 Print reply
Posts: 78
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
[...]

VOOR dat buigen en slijpen

dat kan ik niet opmaken uit zijn post hoor
 
kukel 9-4-2008 21:58 Print reply
Posts: 78
nog iemand tips?
 
Banaan 9-4-2008 21:59 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kukel
nog iemand tips?


heb je nog meer tips nodig?

tlijkt mij heel simpel, gewoon een randje wegslijpen.. thats all
 
ikkejw 9-4-2008 22:00 Print reply

Posts: 9886
is het niet een 80cc proma pijp?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
kukel 10-4-2008 23:13 Print reply
Posts: 78
Ik heb m nu afgeslepen; hij past maar nu is het plaatje om hem te bevestigen een beetje krom (vraag me niet hoe dit komt) hoe kan ik dit het beste recht buigen?
 
MTRudolf 10-4-2008 23:23 Print reply

Posts: 2464
net als wat ikkejw zegt probeer je nu geen 80 pijp op een 50 te knallen ???
 

Dit topic is 1550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved