Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - o-ring afdichting cilinderkop

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1044 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48989 - o-ring afdichting cilinderkop
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3407 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx_owned 7-4-2008 20:26 Print topicpost

Posts: 2183
hee

ik heb een vraagje.
een cilinderkop voor een nsr met een o ring afdichting, is dat handig? want de o-ring dicht de verbrandingskamer af, maar aan de buitenkan van de kop zit niks, dus dat gaat water lekken. Kan hier gewoon vloeibare pakking tussen, houd dat het?


 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes

Menu2t 7-4-2008 20:28 Print reply

Posts: 2815
werkt perfect, heb het zelf ook gehad op men ge2. Ff insmeren met vloeibare pakking indd en klaar.
 
NSR Supersprint special!
driver004 7-4-2008 20:28 Print reply

Posts: 3418
jup houd het gewoon


maar een tip
ontvet de cillinder en kop eerst
op bijde een goeie laag vloeibarepakking even wachten dan monteren en kruislings aantrekken

 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
mtx_owned 7-4-2008 20:30 Print reply

Posts: 2183
en dan gewoon alles insmeren, of alleen 1 ronde zeg maar buiten de koelkanalen binnen de tapeindgaten om??

moet ik dan ook nog speciale vloeibare pakking hebben of maarkt dat niet uit?

Dit bericht is gewijzigd door mtx_owned op 7-4-2008 om 20:33 uur.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
driver004 7-4-2008 20:43 Print reply

Posts: 3418
gewoon buitenste rand (tot de kvs gaten dus ong cm breed) en rondom tapeind gaten

gewonen vloeibare pakking teminste heb ik altijd gedaan gaat goed

Dit bericht is gewijzigd door driver004 op 7-4-2008 om 20:45 uur.
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
mtx_owned 7-4-2008 21:01 Print reply

Posts: 2183
ik dacht aan zoiets:



is dit goed of moet je nog meer doen?
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Toon_D 7-4-2008 21:03 Print reply
Posts: 98
Is dit standaard in de NSR kop ook? Of moet je die groef zelf nog steken op de draaibank?

Gr
 
Erik 39 7-4-2008 21:05 Print reply

Posts: 15088
Je kan miss beter de randen op de cil insmeren, en even kijken waar de kop de cilinder goed raakt.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
driver004 7-4-2008 21:12 Print reply

Posts: 3418
is idd zo goed alleen nog om de tapeind gaten
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
mtx_owned 7-4-2008 21:15 Print reply

Posts: 2183
ok

en toon_D

is niet standaard, zit erin gefreest.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
-simon- 8-4-2008 13:35 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
is idd zo goed alleen nog om de tapeind gaten


als je hem met vloeibare pakking insmeert zoals hierboven is getekend hoef je toch nie nog rond de tap einden want je blijft met de pakking binnen die gaten dus kvs kom er ook niet.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sypie_Honda 8-4-2008 14:30 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
ok

en toon_D

is niet standaard, zit erin gefreest.


gedraait ja.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
benellifan 11-4-2008 17:49 Print reply
Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


gedraait ja.



in dit geval gedraait ja maar kan ook gefreesd worden
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Sypie_Honda 11-4-2008 17:59 Print reply

Posts: 13830
als je dit wil frezen moet je het wel CNC doen, of met een kotterkop. en kotteren is eigenlijk niet echt frezen.

ga er van uit dat dit gewoon conventioneel gedaan word
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Dit topic is 3407 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved