Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - claxon senda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 960 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #48973 - claxon senda
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4887 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Torque 7-4-2008 16:21 Print reply

Posts: 736
zit je claxon wel op je accu?
 
gaat ie dat zeggen
Viertakt 7-4-2008 16:22 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
[...]


wat heeft dat er mee te maken?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
als ik nieuwe benzine heb getankt rijd hij veel beter


 
Viertakt uber alles.
vespa_hein 7-4-2008 16:34 Print reply

Posts: 466
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: afca-j
zit je claxon wel op je accu?


ja
 
vespa_hein 7-4-2008 16:35 Print reply

Posts: 466
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
[...]


[...]




hoe kun je dit controleren, maar ik heb er nooit wat aan veranderd en mijn brommer had ik nieuw gekocht
 
rubbert 7-4-2008 16:37 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
[...]


hoe kun je dit controleren, maar ik heb er nooit wat aan veranderd en mijn brommer had ik nieuw gekocht



probeer is een andere claxon, kan zijn dat hij het niet doet als hij stil staat omdat hij kapot is, en als hij aan staat wel door de trilling van de brommer?
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Viertakt 7-4-2008 16:37 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
[...]


hoe kun je dit controleren, maar ik heb er nooit wat aan veranderd en mijn brommer had ik nieuw gekocht


Maak om te beginnen je carburateur eens schoon, mischien is je carburateur vuil.

Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 7-4-2008 om 16:38 uur.
 
Viertakt uber alles.
riccardot 7-4-2008 17:13 Print reply

Posts: 1096
Is 12,8v niet een beetje weinig?
 
rubbert 7-4-2008 17:29 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riccardot
Is 12,8v niet een beetje weinig?



dat ook trouwens, mijn accu geef op mijn multimeter 16 volt ofzo aan.....( als hij vol is)
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Makrolon 7-4-2008 17:34 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



dat ook trouwens, mijn accu geef op mijn multimeter 16 volt ofzo aan.....( als hij vol is)

bullshit, 12.8 is meer dan genoeg.
 
KTM 525 EXC Supermoto
oenoehoofd 7-4-2008 17:35 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



dat ook trouwens, mijn accu geef op mijn multimeter 16 volt ofzo aan.....( als hij vol is)


Dan heb jij een 16volt accu, of je hebt je multimeter verkeerd staan oid.
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Derbi-Olaf 7-4-2008 17:36 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oenoehoofd
[...]


Dan heb jij een 16volt accu, of je hebt je multimeter verkeerd staan oid.

misschien had die de multimeter op wisselspanning staan o.i.d.
Want 16 volt kan gewoon niet uit een 12 volt accu ;P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
riccardot 7-4-2008 17:40 Print reply

Posts: 1096
Het kan toch dan een claxon 13 - 14volt nodig heeft..
beetje onwaarschijnlijk maar een volle accu geeft toch echt 13-14volt.
 
stephan777 8-4-2008 15:31 Print reply

Posts: 7259
accu is dood
 
langenboom 9-4-2008 18:06 Print reply
Posts: 81
maar die 12 volt enzo dat is wel onbelast he daar met je ook aandenken meet is je accu als je je lamp ofzo of startmoter laat draaien

Dit bericht is gewijzigd door langenboom op 9-4-2008 om 18:07 uur.
 
riccardot 9-4-2008 18:10 Print reply

Posts: 1096
mm zou kunnen ik ben geen electricien
verschilt het voltage dan belast en onbelast? ik dacht alleen het amperage?
 

Dit topic is 4887 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved