Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - conti 50cc cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 847 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48932 - conti 50cc cilinder
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1508 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 5-4-2008 13:20 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

MHR is helemaal niet hoogtoerig knak, ik weet niet wat jij hoogtoerig noemt, ik vind 11/12k niet hoogtoerig .

mhr 80 is laagtoerig ja. mhr50 njet
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
plof 4 ever 5-4-2008 17:17 Print reply

Posts: 295
ja opzich wel leuk die mhr 50 maar die conti kost 110 dus daar gaat mijn voorkeur naar uit
en 70 cc wil ik niet
 
| Front tegen skoeters | DERBI !! het nieuwe rijden : 80 in zn 4
Joel_koningslust 5-4-2008 17:19 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: plof 4 ever
ja opzich wel leuk die mhr 50 maar die conti kost 110 dus daar gaat mijn voorkeur naar uit
en 70 cc wil ik niet


waarom wil je perce geen 70cc?

met die conti 50cc gaat hij even hard, maar hij maakt dan wel veeel meer toeren dan met een dr70
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
plof 4 ever 5-4-2008 17:21 Print reply

Posts: 295
heb geen zin in het gezeur met 70
als ik dan wordt gepakt ben ik hem kwijt en met die conti maak ik me daar niet zo druk over

 
| Front tegen skoeters | DERBI !! het nieuwe rijden : 80 in zn 4
Joel_koningslust 5-4-2008 17:25 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: plof 4 ever
heb geen zin in het gezeur met 70
als ik dan wordt gepakt ben ik hem kwijt en met die conti maak ik me daar niet zo druk over



met die conti heb je evenveel gezeik, de kans dat ze je cilinder eraf halen om te kijken of hij groter is dan 50cc is vrij klein. die conti toerenjanker trekt wel veel meer aandacht dan een laagtoerige 70
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
plof 4 ever 5-4-2008 17:27 Print reply

Posts: 295
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


met die conti heb je evenveel gezeik, de kans dat ze je cilinder eraf halen om te kijken of hij groter is dan 50cc is vrij klein. die conti toerenjanker trekt wel veel meer aandacht dan een laagtoerige 70


das opzich wel waar
 
| Front tegen skoeters | DERBI !! het nieuwe rijden : 80 in zn 4
Joel_koningslust 5-4-2008 17:32 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: plof 4 ever
[...]


das opzich wel waar


een dr rijd ook veel fijner omdat hij zo laagtoerig is

je zal den wel 95 rijden ofzo, lekker optrekken en het verbruik ligt natuurlijk aan je rijstijl en afstelling
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 5-4-2008 17:33 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: plof 4 ever
[...]


das opzich wel waar


ik heb 50/70 en nou 80cc. en 70 en 80cc rijden wel veel fijner als 50cc. je kunt ook is rustig onder de powerband gaan toeren. en als je dan weer sneller wil trek je het gas open en hij komt er wel. en met 50cc moet je meestal weer terug schakelen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 1508 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved