Quote:Oorspronkelijk gepost door: plof 4 ever
ja opzich wel leuk die mhr 50 maar die conti kost 110 dus daar gaat mijn voorkeur naar uit
en 70 cc wil ik niet
waarom wil je perce geen 70cc?
met die conti 50cc gaat hij even hard, maar hij maakt dan wel veeel meer toeren dan met een dr70
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: plof 4 ever
heb geen zin in het gezeur met 70
als ik dan wordt gepakt ben ik hem kwijt en met die conti maak ik me daar niet zo druk over
met die conti heb je evenveel gezeik, de kans dat ze je cilinder eraf halen om te kijken of hij groter is dan 50cc is vrij klein. die conti toerenjanker trekt wel veel meer aandacht dan een laagtoerige 70
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
met die conti heb je evenveel gezeik, de kans dat ze je cilinder eraf halen om te kijken of hij groter is dan 50cc is vrij klein. die conti toerenjanker trekt wel veel meer aandacht dan een laagtoerige 70
das opzich wel waar
| Front tegen skoeters | DERBI !! het nieuwe rijden : 80 in zn 4
ik heb 50/70 en nou 80cc. en 70 en 80cc rijden wel veel fijner als 50cc. je kunt ook is rustig onder de powerband gaan toeren. en als je dan weer sneller wil trek je het gas open en hij komt er wel. en met 50cc moet je meestal weer terug schakelen.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed