Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - conti 50cc cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1322 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #48932 - conti 50cc cilinder
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1484 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

plof 4 ever 4-4-2008 20:39 Print topicpost

Posts: 295
hallo
ik wil misschien een conti 50 cc cilinder op mijn brommer plaatsen.
is dit een beetje een goede cilinder?
ik heb een v6 en een 14 mm carb welke ik niet van plan was te veranderen.
wat zal mijn verbruik zijn en de prestaties?
 
| Front tegen skoeters | DERBI !! het nieuwe rijden : 80 in zn 4

-simon- 4-4-2008 22:13 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: plof 4 ever
hallo
ik wil misschien een conti 50 cc cilinder op mijn brommer plaatsen.
is dit een beetje een goede cilinder?
ik heb een v6 en een 14 mm carb welke ik niet van plan was te veranderen.
wat zal mijn verbruik zijn en de prestaties?


een conti 50cc is volgens mij best hoogtoerig. en je uitlaat is best laagtoerig dus denk dat je beter een laagtoerige 70cc zoals dr70 erop kunt doen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
teamdoko 4-4-2008 22:14 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: plof 4 ever
hallo
ik wil misschien een conti 50 cc cilinder op mijn brommer plaatsen.
is dit een beetje een goede cilinder?
ik heb een v6 en een 14 mm carb welke ik niet van plan was te veranderen.
wat zal mijn verbruik zijn en de prestaties?


prestaties zullen lang niet optimaal zijn met die setup

beter neem je een airsal of miss een doppler
 
Gijs_derbi 4-4-2008 23:39 Print reply

Posts: 594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: plof 4 ever
hallo
ik wil misschien een conti 50 cc cilinder op mijn brommer plaatsen.
is dit een beetje een goede cilinder?
ik heb een v6 en een 14 mm carb welke ik niet van plan was te veranderen.
wat zal mijn verbruik zijn en de prestaties?


beter koop je een airsal! ik heb er nog wel 1 liggen van 900 km oud!

laat maar horen!

gr. gijs
 
50cc airsal te koop voor nieuwe type blok derbi! PM maar!
Royal Club 4-4-2008 23:40 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gijs_derbi
[...]


beter koop je een airsal! ik heb er nog wel 1 liggen van 900 km oud!

laat maar horen!

gr. gijs


waarom kan hij beter een airsal kopen?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 4-4-2008 23:42 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gijs_derbi
[...]


beter koop je een airsal! ik heb er nog wel 1 liggen van 900 km oud!

laat maar horen!

gr. gijs


Geen sales in een topic, volgende keer heb ik ook nog een PP liggen
 
Ice Ap rs50 4-4-2008 23:43 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


waarom kan hij beter een airsal kopen?


omdat dat beter is voor gijs zn portemonnee.

conti zijn goeie cilinders, maar werkt niet zo goed op je v6.

beter neem je dan iets alla mhr50cc, iets laagtoeriger. en een groot carbje (19mm?)
 
GTI - GTD - BMW
Royal Club 4-4-2008 23:44 Print reply

Posts: 60390
ik zet er 10euro op in dat conti geen spaan heel laat van die airsal. mits goed bijpassende setup, voor beide cilinders
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Joel_koningslust 4-4-2008 23:45 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


omdat dat beter is voor gijs zn portemonnee.

conti zijn goeie cilinders, maar werkt niet zo goed op je v6.

beter neem je dan iets alla mhr50cc, iets laagtoeriger. en een groot carbje (19mm?)


mhr50 is ook vrij hoogtoerig hoor

beter een dr70 of zwarte top 80 ofzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Ice Ap rs50 4-4-2008 23:45 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


mhr50 is ook vrij hoogtoerig hoor

beter een dr70 of zwarte top 80 ofzo


70cc werkt helemaal al niet op een v6

ik bedoelde de replica trouwens

Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 4-4-2008 om 23:48 uur.
 
GTI - GTD - BMW
BIET 5-4-2008 2:03 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


mhr50 is ook vrij hoogtoerig hoor

beter een dr70 of zwarte top 80 ofzo

MHR is helemaal niet hoogtoerig knak, ik weet niet wat jij hoogtoerig noemt, ik vind 11/12k niet hoogtoerig .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
teamdoko 5-4-2008 7:19 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik zet er 10euro op in dat conti geen spaan heel laat van die airsal. mits goed bijpassende setup, voor beide cilinders


jah heheheh
maar hij wil die v6 en die 14 mm toch houden ofniet.
en voor zoiets is een airsal gewoon veel geschikter.
 
-simon- 5-4-2008 12:04 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


70cc werkt helemaal al niet op een v6

ik bedoelde de replica trouwens

Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 4-4-2008 om 23:48 uur.


v6 is toch een best laagtoerige uitlaat en dr70/zwarte top ook.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Ice Ap rs50 5-4-2008 12:08 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


v6 is toch een best laagtoerige uitlaat en dr70/zwarte top ook.


ja maar v6 is enkel voor 50cc, kweet niet of je zo'n pijp al eens hebt gezien maar die is daar echt niet op gemaakt imo, veel te smal.
 
GTI - GTD - BMW
-simon- 5-4-2008 12:11 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


ja maar v6 is enkel voor 50cc, kweet niet of je zo'n pijp al eens hebt gezien maar die is daar echt niet op gemaakt imo, veel te smal.


ik reed ook met dr70 en kundo ori style uitlaat en liep wel lekker. had onderin ook veel koppel. en nou met mhr80 en die uitlaat heb ik onderin ook veel koppel. en ik ben benieuw of ik dat straks met scr corse nog zoveel heb.
het zal allebij mischien niet de helemaal goed bij elkaar passende setup zijn maar het rijd/reed wel lekker.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 5-4-2008 om 12:12 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Joel_koningslust 5-4-2008 12:11 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


ja maar v6 is enkel voor 50cc, kweet niet of je zo'n pijp al eens hebt gezien maar die is daar echt niet op gemaakt imo, veel te smal.


hij zal hem dan mischien een heeeeeel klein beetje knijpen, maar een dr70 heeft toch ook gewoon 25mm uitlaat ofniet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 1484 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved