echt mooi zo hoog, maar zal wel niet lekker rijden hoe heb je dat gedaan? want ik ben met dat beugeltje bezig, maar ik hoop niet dattie dan ook zo hoog word marruh, ik krijg mij achterbrug niet verder naar beneden ofzo op een bepaald punt, dus krijg ik dat beugeltje alleen op de originele manier terug erin... weet iemand wat da kan zijN?
ik heb ophoogbeugel voor mtx gebruikt.. dan word ie dus gelijk een stuk hoger... ik heb m nu dus weer verlaagd en heb dus geen baksteen meer nodig die foto's zijn idd genomen met die trust camera maar op lage resolutie..
ja dat dacht ik al wel, dat dit niet met dat beugeltje was gedaan, maar hoe krijg je die achterbrug zo laag als je alles weer inelkaar pleurt? dat lukte mij niet, dus was de veer te lang, dus paste het niet.... ketting ofzo? iets met de achterrem?
Honda NSR (6 december 1990)
- 70cc Malossi
- Afgevlakte cilinderkop
- 20mm Mikuni
- 4 Kleps carbon membraam
- Tecno uitlaat
- TWV 14--40 (nu voor acceleratie, als ik naar school rijd is ie zwaarder..)
- 115 km/h @ 13.000 rpm (weet de top nog niet precies)
veer was idd net iets te lang, ketting moet je zo slap mogelijk zetten en dan frame optillen en tussen je band en binnenspatbord een stuk hout zetten ofzow zodat ie op zn hoogste punt blijft staan en dan gewoon proppen