Streethonda |
2-4-2008 19:20 |
Posts: 2114 |
druk die stomme sensor er nou gewoon in!
|
|
|
|
Royal Club |
2-4-2008 19:21 |
Posts: 60390 |
je cil is pas te warm als ie richting 85~90graden kvs temp gaat. in je kop gemeten
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
driver004 |
2-4-2008 20:07 |
Posts: 3418 |
wil niet veel zeggen maaar als de cillinder zelf 90* is das bedrijfstemperetuur??
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Royal Club |
2-4-2008 20:08 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
wil niet veel zeggen maaar als de cillinder zelf 90* is das bedrijfstemperetuur??
bij ac misschien.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
driver004 |
2-4-2008 20:08 |
Posts: 3418 |
lc net zo goed volges mij
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Royal Club |
2-4-2008 20:08 |
Posts: 60390 |
nee.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
driver004 |
2-4-2008 20:09 |
Posts: 3418 |
wilk ik nog wel paar bevestigingen van iemand anders
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Royal Club |
2-4-2008 20:11 |
Posts: 60390 |
ik weet van lc dat het meeste vermogen levert bij 50~55 graden kvs temperatuur. maar dan slijt het ook hard.
60~75 graden kvs temp is balans tussen slijtage en vermogen
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Knipperlicht |
2-4-2008 22:18 |
Posts: 1833 |
Probeer eens een grotere sproeier?
|
|
If you eat LEGO, you will shit bricks. |
|
Dtje |
2-4-2008 22:21 |
Posts: 1107 |
Is je radijateur warm als je gereden hebt?
|
|
je mama |
|
Viertakt |
2-4-2008 22:24 |
Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
wilk ik nog wel paar bevestigingen van iemand anders
Bij een benzine motor is de optimale tempratuur van de kvs inderdaad rond de 50-60 graden, maar dan slijt het allemaal een stukje harder omdat je zuiger meer uit zet dan je cilinder. Bij 70-80 graden heb je inderdaad een goede balans, en als je daar weer boven gaat zitten, wegen de nadelen weer harder dan de voordelen.
|
|
Viertakt uber alles. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
2-4-2008 22:26 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik weet van lc dat het meeste vermogen levert bij 50~55 graden kvs temperatuur. maar dan slijt het ook hard.
60~75 graden kvs temp is balans tussen slijtage en vermogen
mag wel warmer zijn.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Vuile Beunkoe |
2-4-2008 22:28 |
Posts: 6114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik weet van lc dat het meeste vermogen levert bij 50~55 graden kvs temperatuur. maar dan slijt het ook hard.
60~75 graden kvs temp is balans tussen slijtage en vermogen
Denk je te weten...
Waar gemeten temperatuur? Wat voor type brommer? Wat voor setup? Allenmaal van invloed, je kan niet zeggen dat is de juiste temperatuur.
Sommige denken echt niet... Jij bent er 1 van
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
2-4-2008 22:33 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]
Denk je te weten...
Waar gemeten temperatuur? Wat voor type brommer? Wat voor setup? Allenmaal van invloed, je kan niet zeggen dat is de juiste temperatuur.
Sommige denken echt niet... Jij bent er 1 van
naja , een kleine 2t levert wel meeste vermogen rond de 50/55 graden.
vind alleen 60/75 graden nog steeds wel vrij koud en zal ook meer gericht zijn op vermogen als op minimale slijtage..
ze hebben btw ook eens een adeabatische motor gemaakt , die geen warmte afvoer had , behalve de uitlaatgassen die wegvloeiden.
dus geen warmteoverdracht tussen zuiger en cilinder , tussen zuiger en kop , tussen zuiger en drijfstang , en geen olie smering om de warmte kwijt te raken , omdat er dan geen energie verloren gaat in de warmteafvoer.
ding heeft na een paar duizend uur ontwikkelen 20 uur gedraait en is toen uiteraard volledig kapot gelopen.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|