Ik had 2mm ringetjes onder de schroeven gedaan, dus dat de veren 2mm dieper ingeduwd worden.
Ik dacht, ach, zal wel niet veel maken, hij slipte normaal ook niet (dacht ik).
Ik ga rijden en merk dat ie veel beter vooruit wil!
Ik dacht, leuk, dat zal alles wel zijn, die 2mm KAN gewoon niet veel uitmaken.
Ik geef wat gas, 5000 toeren ofzow (had ff de toerentellerkabel er nog niet aanhangen), ik laat koppeling iets sneller opkomen als normaal en beetje gas bij, DAMN, GVD, lag ik me daar bijna op mijn rug!!!!!
Ding gaat nu ZOOOOOOOOO graag op het achterwiel, ZIEK!!
Heb al mega compressie, en nu met die versterkte koppeling trekt ie gewoon alleen maar op het achterwiel!
Ik trek op, hup, 5 meter ofzow op het achterwiel, kom neer, hup, meteen 20KM/h op de teller, damn.
Dus TIP: versterk je koppeling door er 2mm dikke ringetjes onder te leggen! (ik heb 2 van 1mm gepakt).
Dit geeft een ZIEK resultaat als je redelijk wat vermogen hebt, je knalt hem zo op het achterwiel!!
|