Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Parmakit 70cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 613 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #48858 - Parmakit 70cc
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2415 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ice Ap rs50 1-4-2008 15:50 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Josz
[...]


Ja vorige eigenaar, blok was ook naar de tiefus..


krukas bedoel je fwat?

mja vraag beantwoord denk ik zo?
 
GTI - GTD - BMW
Josz 1-4-2008 15:52 Print reply

Posts: 85
idd beantwoord, ga ik niet meer verkopen, tenzij iemand het toch wil Maar ik wil best verder praten, die posts moete groeien!
 
Biggetjuh 1-4-2008 15:52 Print reply
Posts: 61
als je hem laat diamant honen kun hem denk ik nog wel gebruiken

maar aan de hand van een foto kan ik niet zien hoe diep die krassen zijn
 
Josz 1-4-2008 15:54 Print reply

Posts: 85
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Biggetjuh
als je hem laat diamant honen kun hem denk ik nog wel gebruiken

maar aan de hand van een foto kan ik niet zien hoe diep die krassen zijn


diamant honen klinkt wel duur maar krasje is zeker niet dieper dan 1mm..
 
Biggetjuh 1-4-2008 16:01 Print reply
Posts: 61
Als je zelf een poetsapparaatje hebt kun je dat ook proberen en als de krassen weggaan of je kunt het weinig voelen dan zal ik hem gewoon proberen te gebruiken.
 
Citta92 1-4-2008 16:33 Print reply

Posts: 614
Je kan hem iets oppoetsen en dan zuigertje erin en kijken hoe die rijdt.
Ik heb ook weleens met cilinder en kras gereden, maar merkte amper tot niets verschil.
 
Djeep 1-4-2008 16:34 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Josz
Ok, hier duidelijke foto van de ernstige krasjes, zou je die eruit kunnen poetsen?? Lijkt mij niet?

afbeelding


Gast hiet kan je nog makkelijk mee rijden, heb ik ok gedaan met precies zulke krassen, draaide gewoon 12k, en is nog 4k meegegaan. toen hij wel kapot liep.

(tblijft wel je eigen risco(A))
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
mtx_owned 1-4-2008 18:48 Print reply

Posts: 2183
nee immi is veel goedkoper en rijd net zo hard of harder. Cilinder is idd niet meer te honen of slijpen, je kunt er wel een nieuwe chroomwand in laten maken maar dat is wel duur.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
fox-power 1-4-2008 19:12 Print reply

Posts: 834
die 2 zielige krasjes doet hij het nog wel om hoor ..
als je er maar goede veerjtes opzet klaaar
 
Josz 1-4-2008 19:33 Print reply

Posts: 85
Idd, dus ik poets hem een keer heel goed op, plus zuigertje kopen, hoeft niet van hetzelfde merk? (kan ik bijv, die van import gewoon pakken?) en dan heel voorzichtig inrijden, en dan uitkijken met vastloper.. Hmm dan kijk ik nog wel ff!
 
mtx-motard 1-4-2008 19:36 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]




die cilinder is dood.


haha, en mijn 110 malossi is opgestaan uit de dood
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami

Dit topic is 2415 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved