ikkejw |
31-3-2008 23:40 |
Posts: 9886 |
ja ik zit er ook over te denken om dit te doen, maar ik vraag me af of het helpt en of je dan geen extra slijtage hebt?
dit is een inlaatpoort van een cr125r elsinore uit 1979, zo'n inlaatpoort is makkelijk te maken maar ja, heb je er ook wat aan?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Joel_koningslust |
31-3-2008 23:50 |
Posts: 14514 |
heb je al eens opgezocht wat de voordelen en nadelen ervan zijn?
het lijkt me beter je eerst daarin te orienteren en dan pas te kijken of het wel mogelijk is
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
ikkejw |
31-3-2008 23:52 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
heb je al eens opgezocht wat de voordelen en nadelen ervan zijn?
het lijkt me beter je eerst daarin te orienteren en dan pas te kijken of het wel mogelijk is
dat is het doel van dit topic lijkt me
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Joel_koningslust |
31-3-2008 23:57 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
dat is het doel van dit topic lijkt me
aha, hij vraagt nl of het te doen is. dat is het zeker, maar of het wat oplevert
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mtx_owned |
1-4-2008 0:00 |
Posts: 2183 |
eurocilindro's hebben ook zo'n inlaat
|
|
Vrijheid is een volgetankte Mercedes |
|
Joel_koningslust |
1-4-2008 0:03 |
Posts: 14514 |
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Sypie_Honda |
1-4-2008 14:38 |
Posts: 13830 |
die bovenste foto is dat een eurocilindro voor MTX-sh ?
maare heb hier nog een 50cc liggen voor MT heeft ook zo'n inlaat, moet ik ooit nog eens testen trouwens.
iig, denk niet dat je het heel erg zal vernemen in het rijden. alle kleine beetjes helpen natuurlijk
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
ikkejw |
1-4-2008 15:22 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
die bovenste foto is dat een eurocilindro voor MTX-sh ?
maare heb hier nog een 50cc liggen voor MT heeft ook zo'n inlaat, moet ik ooit nog eens testen trouwens.
iig, denk niet dat je het heel erg zal vernemen in het rijden. alle kleine beetjes helpen natuurlijk
jup, die heb ik van Makrolon gekocht (nog niet binnen)
die cilinder van jou, is dat die 1-euro-cilinder van hardenberg? post daar nog eens foto's van
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
1-4-2008 15:24 |
Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
http://2stroke-tunin...read.php?threadid=55
vraag het in dit topic eens
Link werkt niet als je geen lid bent.
Verder vraag ik me af of je erveel aan hebt. Gezien het feit dat ik alleen maar lees dat het bij oude modellen toegepast word, en niet bij nieuwere. Zal ook enige theorie achter zitten.
Dit bericht is gewijzigd door Gary op 1-4-2008 om 15:26 uur.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Sypie_Honda |
1-4-2008 15:29 |
Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
jup, die heb ik van Makrolon gekocht (nog niet binnen)
die cilinder van jou, is dat die 1-euro-cilinder van hardenberg? post daar nog eens foto's van
http://www.brommerforum.nl/showtopic/42178
@gary, ik zie het juist vrij veel, vooral bij crosser cilinders.
doe anders is een paar foto's van hoe nieuwere cilinders het hebben?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Frysk |
1-4-2008 18:28 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]
Link werkt niet als je geen lid bent.
Verder vraag ik me af of je erveel aan hebt. Gezien het feit dat ik alleen maar lees dat het bij oude modellen toegepast word, en niet bij nieuwere. Zal ook enige theorie achter zitten.
Dit bericht is gewijzigd door Gary op 1-4-2008 om 15:26 uur.
nieuwere hebben carter inlaat
Oudere inlaat @ cilinder, en die hebben vaak zo'n inlaat. vandaar dat ik er nieuwschierig naar ben.. groter inlaat oppervlakte = grotere carb = meer vermogen (mits goed afgesteld natuurlijk)
Ik weet wel dat de 'mysterieuze' GT4 ook een andere inlaat heeft dan de gewone Ge2-GT4..
Dus inlaat zal zeker wel wat schelen.
|
|
giggitybyte |
|
driver004 |
1-4-2008 19:06 |
Posts: 3418 |
mijn mbx 80 cillinder had ook een paddo inlaat
ging gewoon goed
ding liep ok verrekes zie foto's @ dtb project
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Frysk |
1-4-2008 19:30 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
mijn mbx 80 cillinder had ook een paddo inlaat
ging gewoon goed
ding liep ok verrekes zie foto's @ dtb project
Kijk dit soort info vind ik nou super
wat is btw verrekes ?
(verekte goed ?)
ik zie nergens foto van cilinder...
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 1-4-2008 om 19:34 uur.
|
|
giggitybyte |
|