Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - mhr team cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1179 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48855 - mhr team cilinder
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 6229 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

50cc crosser 31-3-2008 21:11 Print topicpost

Posts: 1866
ik wil misschien voor me nieuwe crosser een mhr team cilinder 50cc gaan gebruiken

ik had daar een paar vraagjes over

kwaliteit ??
prijs ongeveer ??
montage is deze cilinder icm een hebo sport krukas te gebruiken ??

en gaat dit met een 16mm
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is

Ice Ap rs50 31-3-2008 21:17 Print reply

Posts: 7149
kwaliteit is dik in orde (over het algemeen met malossi)

prijs is ronde de 350¤

hebo sport krukas heeft de standaard slag dus dat is geen probleem en ik denk dat ie wel sterk genoeg is als het een volle as is.

lukt best met een 16mm, groter is beter vb 19mm/21mm
 
GTI - GTD - BMW
50cc crosser 31-3-2008 21:22 Print reply

Posts: 1866
hebo sport is teflon gevulde kruk en 16mm loopt dat beetje in groot toeren berijk ivm cross wrs een dpr uitlaat eraan
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Ice Ap rs50 31-3-2008 21:26 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
hebo sport is teflon gevulde kruk en 16mm loopt dat beetje in groot toeren berijk ivm cross wrs een dpr uitlaat eraan


ik heb ooit mijn 16mm dell'orto carb op mijn polini 80cc met yasuni r3 gehad en zelfs dat liep goed dus ja kan best hoor.

dpr is opmaat?

maja team en 50cc en 2takt is zowieso vrij piekerig
 
GTI - GTD - BMW
50cc crosser 31-3-2008 21:28 Print reply

Posts: 1866
dpr is speciaal uitlaat alleen voor 50cc ja dat het piekerig is weet ik ook maar bedoel dat met de juiste uitlaat het wel breed tekrijgen is door de tailpijp groter te maken
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Ice Ap rs50 31-3-2008 21:31 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
dpr is speciaal uitlaat alleen voor 50cc ja dat het piekerig is weet ik ook maar bedoel dat met de juiste uitlaat het wel breed tekrijgen is door de tailpijp groter te maken


gewoon een uitlaat maken/kopen die een powerband heeft gelijk aan die van je cilinder, of omgekeerd.

mhr team knalt vanaf +-8,5à9k tot 12,5k rpm d8 ik
 
GTI - GTD - BMW
HondaMT5TK 31-3-2008 21:41 Print reply
Posts: 409
mhr team voor derbi/am6 loop top vermogen rond de 13k.

Ik heb zelf al met 16mm 12,8pk sae gehaald met een mhr team 50. Dus zit zeker wel potentie in
 
Rieju RR sprinter :b
Ice Ap rs50 31-3-2008 21:43 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HondaMT5TK
mhr team voor derbi/am6 loop top vermogen rond de 13k.

Ik heb zelf al met 16mm 12,8pk sae gehaald met een mhr team 50. Dus zit zeker wel potentie in


in je profile staat er dat jij met een cilinder van op een scooter rijd

13k vind ik al veel maja op die 500rpm komt nu ook niet aan denk ik
 
GTI - GTD - BMW
HondaMT5TK 31-3-2008 21:51 Print reply
Posts: 409
klopt maar am6 cilinders zijn bijna gelijk aan die scooter cilinders dus je kan dr wel vanuit gaan dat het hard gaat
 
Rieju RR sprinter :b
Mt5_grolsch 31-3-2008 22:07 Print reply

Posts: 2014
wat ik nou weer voor een vraag ff tussen door heb welke van deze 50cc cilinders kun je dan het beste hebben? (kwa vermogen)

50cc mhr team
50cc hebo manston
50cc polini evo
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
DoDo-tomos 31-3-2008 22:12 Print reply

Posts: 1842
ik rijd met een hebo krukasje, dingen houden het best.
werd toen op de roller gezet en die vent trok em telkens in overtoeren tot 15k en dat hield die vol.
ben er best tevreden over.


 
of vraag het niek de wildt
50cc crosser 31-3-2008 22:15 Print reply

Posts: 1866
me scooter knalt nu ook met een hebo kruk geen klachten over en oom van me heeft ook een crossblok klaar gemaakt met een hebo ook nog steeds geen problemen
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Ice Ap rs50 31-3-2008 23:09 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
wat ik nou weer voor een vraag ff tussen door heb welke van deze 50cc cilinders kun je dan het beste hebben? (kwa vermogen)

50cc mhr team
50cc hebo manston
50cc polini evo


ik zou voor de polini evo gaan (die is wel rete duur 375¤ dacht ik voor am6). Want die heeft een leuke vlinderpoort en dus kan je achteraf nog heel wat aan tunen indien nodig.

manston is me te piekerig(en de afwerking is jak), team te alledaags(alluz mhr) Polini lijkt me zelfs beter kwaliteit dan malossi.

Mijn polini is een 80cc alu, die rijd al 10 000km met een r3 eronder en een 21mm en 28mm erachter en was niet altijd optimaal afgesteld, ding blijft gewoon gaan, ik merk nu wel vermogensverlies op maar dat mag niet verwonderen aangezien ik er al een vastloper meegehad heb en er nog steeds dezelfde piston in zit als toen wanneer hij er voor het eerst werd opgezet (is er eigelijk nog nooit afgeweest)
 
GTI - GTD - BMW
crossgek - Forum en Sales Moderator 31-3-2008 23:19 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


ik zou voor de polini evo gaan (die is wel rete duur 375¤ dacht ik voor am6). Want die heeft een leuke vlinderpoort en dus kan je achteraf nog heel wat aan tunen indien nodig.

manston is me te piekerig(en de afwerking is jak), team te alledaags(alluz mhr) Polini lijkt me zelfs beter kwaliteit dan malossi.

Mijn polini is een 80cc alu, die rijd al 10 000km met een r3 eronder en een 21mm en 28mm erachter en was niet altijd optimaal afgesteld, ding blijft gewoon gaan, ik merk nu wel vermogensverlies op maar dat mag niet verwonderen aangezien ik er al een vastloper meegehad heb en er nog steeds dezelfde piston in zit als toen wanneer hij er voor het eerst werd opgezet (is er eigelijk nog nooit afgeweest)


polini heeft in nieuwe spul iig een erg goede wand zitten.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Ice Ap rs50 31-3-2008 23:52 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


polini heeft in nieuwe spul iig een erg goede wand zitten.


die cilinder is van 2006, maar ik vind polini iig zeer goed maar wel duur
 
GTI - GTD - BMW
crossgek - Forum en Sales Moderator 1-4-2008 0:02 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


die cilinder is van 2006, maar ik vind polini iig zeer goed maar wel duur


naja met nieuwe cilinder bedoel ik dus die scooter , derbi en am6 spullen.. wordt veel vermogen uitgetrokken en de wand blijft bij polini beter heel als bij malossi , hebo en metrakit.

van mt ed weet ik het niet omdat de wand van die polini's eigenlijk nooit op de kloten krijgt..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 6229 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved