Ice Ap rs50 |
31-3-2008 21:17 |
Posts: 7149 |
kwaliteit is dik in orde (over het algemeen met malossi)
prijs is ronde de 350¤
hebo sport krukas heeft de standaard slag dus dat is geen probleem en ik denk dat ie wel sterk genoeg is als het een volle as is.
lukt best met een 16mm, groter is beter vb 19mm/21mm
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
50cc crosser |
31-3-2008 21:22 |
Posts: 1866 |
hebo sport is teflon gevulde kruk en 16mm loopt dat beetje in groot toeren berijk ivm cross wrs een dpr uitlaat eraan
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
Ice Ap rs50 |
31-3-2008 21:26 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
hebo sport is teflon gevulde kruk en 16mm loopt dat beetje in groot toeren berijk ivm cross wrs een dpr uitlaat eraan
ik heb ooit mijn 16mm dell'orto carb op mijn polini 80cc met yasuni r3 gehad en zelfs dat liep goed dus ja kan best hoor.
dpr is opmaat?
maja team en 50cc en 2takt is zowieso vrij piekerig
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
50cc crosser |
31-3-2008 21:28 |
Posts: 1866 |
dpr is speciaal uitlaat alleen voor 50cc ja dat het piekerig is weet ik ook maar bedoel dat met de juiste uitlaat het wel breed tekrijgen is door de tailpijp groter te maken
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
Ice Ap rs50 |
31-3-2008 21:31 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
dpr is speciaal uitlaat alleen voor 50cc ja dat het piekerig is weet ik ook maar bedoel dat met de juiste uitlaat het wel breed tekrijgen is door de tailpijp groter te maken
gewoon een uitlaat maken/kopen die een powerband heeft gelijk aan die van je cilinder, of omgekeerd.
mhr team knalt vanaf +-8,5à9k tot 12,5k rpm d8 ik
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
HondaMT5TK |
31-3-2008 21:41 |
Posts: 409 |
mhr team voor derbi/am6 loop top vermogen rond de 13k.
Ik heb zelf al met 16mm 12,8pk sae gehaald met een mhr team 50. Dus zit zeker wel potentie in
|
|
Rieju RR sprinter :b |
|
Ice Ap rs50 |
31-3-2008 21:43 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HondaMT5TK
mhr team voor derbi/am6 loop top vermogen rond de 13k.
Ik heb zelf al met 16mm 12,8pk sae gehaald met een mhr team 50. Dus zit zeker wel potentie in
in je profile staat er dat jij met een cilinder van op een scooter rijd
13k vind ik al veel maja op die 500rpm komt nu ook niet aan denk ik
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
HondaMT5TK |
31-3-2008 21:51 |
Posts: 409 |
klopt maar am6 cilinders zijn bijna gelijk aan die scooter cilinders dus je kan dr wel vanuit gaan dat het hard gaat
|
|
Rieju RR sprinter :b |
|
Mt5_grolsch |
31-3-2008 22:07 |
Posts: 2014 |
wat ik nou weer voor een vraag ff tussen door heb welke van deze 50cc cilinders kun je dan het beste hebben? (kwa vermogen)
50cc mhr team
50cc hebo manston
50cc polini evo
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
DoDo-tomos |
31-3-2008 22:12 |
Posts: 1842 |
ik rijd met een hebo krukasje, dingen houden het best.
werd toen op de roller gezet en die vent trok em telkens in overtoeren tot 15k en dat hield die vol.
ben er best tevreden over.
|
|
of vraag het niek de wildt |
|
50cc crosser |
31-3-2008 22:15 |
Posts: 1866 |
me scooter knalt nu ook met een hebo kruk geen klachten over en oom van me heeft ook een crossblok klaar gemaakt met een hebo ook nog steeds geen problemen
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
Ice Ap rs50 |
31-3-2008 23:09 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
wat ik nou weer voor een vraag ff tussen door heb welke van deze 50cc cilinders kun je dan het beste hebben? (kwa vermogen)
50cc mhr team
50cc hebo manston
50cc polini evo
ik zou voor de polini evo gaan (die is wel rete duur 375¤ dacht ik voor am6). Want die heeft een leuke vlinderpoort en dus kan je achteraf nog heel wat aan tunen indien nodig.
manston is me te piekerig(en de afwerking is jak), team te alledaags(alluz mhr) Polini lijkt me zelfs beter kwaliteit dan malossi.
Mijn polini is een 80cc alu, die rijd al 10 000km met een r3 eronder en een 21mm en 28mm erachter en was niet altijd optimaal afgesteld, ding blijft gewoon gaan, ik merk nu wel vermogensverlies op maar dat mag niet verwonderen aangezien ik er al een vastloper meegehad heb en er nog steeds dezelfde piston in zit als toen wanneer hij er voor het eerst werd opgezet (is er eigelijk nog nooit afgeweest)
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
31-3-2008 23:19 |
|
Ice Ap rs50 |
31-3-2008 23:52 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
polini heeft in nieuwe spul iig een erg goede wand zitten.
die cilinder is van 2006, maar ik vind polini iig zeer goed maar wel duur
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
1-4-2008 0:02 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
die cilinder is van 2006, maar ik vind polini iig zeer goed maar wel duur
naja met nieuwe cilinder bedoel ik dus die scooter , derbi en am6 spullen.. wordt veel vermogen uitgetrokken en de wand blijft bij polini beter heel als bij malossi , hebo en metrakit.
van mt ed weet ik het niet omdat de wand van die polini's eigenlijk nooit op de kloten krijgt..
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|