zo als ik het bekijk en een beetje bij andere heb af gekeken lijkt mij een aanhanger met 1 geveerd wiel en een laag zwaarte punt en een hoog punt waar hij aan een brommer vast zit idiaal.
want je kan gewoon hard door de bochten en de meeste klappen van boom wortels vangt de schokbreker op de aan hanger ook nog op.
het heeft ook weer een nadeel je kan het dan niet met een koppeling maken ala fiets kar(het systeem dat op het kopel systeem van een auto lijkt)
je moet enkel zoon aanhanger met een kruiskoppeling(weet zo 123 niet hoe zoon ding presies heet)
vast maken aan de brommer dus je kan niet zo maar even in een hand om draai de kar er af gooien
het fijne systeem
het probleem wat je vaak ziet met aanhangers met 2 wielen ziet is dat ze niet geveerd zijn. waar door bij elk bultje en kuiltje de kar aan het stuiteren gaat.
en als ze leeg zijn en niet al te zwaar geboud dan is het heele maal een drama dan gaat zoon ding bij een kiezel steen al aan het stuiteren en dansen.
ook bij deze karren zie je vaak fiets wieltjes. uit eigen ervaaring moet ik zeggen dat het klote is. waarom? fiets wieltjes zijn er niet op ontworpen om de axiaale krachten op te vangen met gevolg dat de banden slijten hard 1000km met een band dan zit je op het canvas. de lagers slijten behoorlijk hard dus die moet je vaak op stellen. en de spaken willen nog wel eens breken.
in de bochten willen ze makkelijk kantelen en over de kop slaan dat is ook niet fijn als je in een bocht hangt en dan bij net even de snel hijd iets te hoog over eind word gezet kan tot gevolg hebben dat je op je smoel gaat.
en de karrrtjes die je vaak op marktplaats ziet waar hier boven ook een foto van staat ergens met die dichte kap er op waar je vaak nog wel een paar kliene kinderen in ziet zitten. die karren moet je niet memen voor achter de brommer als je er een beetje gewicht in gaat doen daar zijn die buizen niet op berekent die willen nog wel eens buigen breken.
-dus met andere woorden jongens bedenk goed de voor en na delen van het type aan hanger 2 wielen of 1 wiel
-geveerd of niet geveerd
-stevig gebout
-hoogte van het zwaarte punt
-is het mogelijk om hem geremt te maken (idiaal als je van door rijden houd en je moet een nood stop maken)
-keuze van wielen, fiets wiel/ brommer wiel
-met wat voorn koppeling aan de brommer maken
-water dicht niet water dicht
-wettelijke legaale af metingen
-verlichting