Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 153 km/h @ ns1 :O

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 774 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4878 - 153 km/h @ ns1 :O
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3508 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Junkie XR 29-7-2002?11:47 Print reply

Posts: 5753
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

houd jij je bek nou maar, denk dat ik meer km's en uren per jaar maak op een brommers en motors dan jij


Laat me raden, anders kom jij 'm dichtslaan??
Make my day, bitch!!

Om je uit je droom te helpen: ik moet om naar m'n werk te komen 30 km heen en 30 km terug rijden, dit is 60km per dag, dit keer 20, is 1200 km per maand, is 14400 km per jaar, alleen voor naar m'n werk.

Dan 's avonds nog ff naar m'n vriendin, 20km heen, 20km terug. Dan is er nog de mogelijkheid dat we 's avonds ff ergens heen gaan ofzo. Laten we zeggen tussen de 10 en de 150 km per avond erbij, eventuele andere mogelijkheden zal ik je maar besparen, maar echt overtuigd dat jij erg veel rijd, nee, niet echt.
 
verwijderd 29-7-2002?12:00 Print reply
Posts: 4082
ik elke school dag zowiezo 18km heen (als het niet meer is) en dan ook weer terug, dus dat is al 36km. en ik ga meestal ook nog ff bij wat maten langs enzo, maar dat varieert, weekends ga ik meestal te crossen, is 16km heen na crossbaan, en dan rijdt ik heel wat uren op crossmotor, meestal 20liter erdoor heen na dag crossen.

ik denk dat je het wel wint met aantal km's.
hoe lang heb je dat werk? dat je zoveel moet rijden, ik rijdt dus al vanaf m'n 16e die klote afstand na school en weer terug.

maarja, wat boeit het eigenlijk. ik snap ook niet dat je het telkens over die regen hebt, omdat je toen niet meer mocht rijden ben je zo verdrietig dat je dat steeds weer na voren moet halen?
die nsr'en zijn gewoon super roestbakken, was ik toen nog al zuinig op, maarja hoe lang is dat al geleden.
 
Junkie XR 29-7-2002?12:10 Print reply

Posts: 5753
Goh, is dat een symen die iets toegeeft???

Maar goed, ik was er niet verdrietig om, ik lag er juist dubbel om, je hebt me echt goed aan het lachen gemaakt dat je bijna op je bek ging om 10 druppels regen te ontlopen.
 
verwijderd 29-7-2002?12:11 Print reply
Posts: 4082
ja, ik vindt het ook wel lache, vooral die sig van jou is ook erg lachen
 
Zeta-boy 29-7-2002?12:11 Print reply

Posts: 2066
heheheheh, hey waar heb je anders een brommer voor?? Toch zeker niet om mee te rijden zeker?? Een brommer moet je snel maken en dan gauw in de schuur zetten zodra het regent.

Nouja regent, volgens Jordi zijn verhaal al na 10 druppels. Maar ik snap 1 ding niet Symen. Je zegt dat je zo zuinig bent op je brommers/motoren, maar ik vind die nsr met dat cr blok er toch echt niet netjes uitzien hoor.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Blorn 29-7-2002?12:16 Print reply

Posts: 13825
euhm.. ik ga ook niet op mn nsr rijden als het regend.. en ik zet m ook altijd binnen als het begint te spatten
 
Zeta-boy 29-7-2002?12:17 Print reply

Posts: 2066
tsja je hebt natuurlijk echte brommer/motorrijders en mensen die het alleen leuk vinden als het niet regent
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
verwijderd 29-7-2002?12:17 Print reply
Posts: 4082
is voor om mee ja school, dus ook voor door de regen ja

Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?
Maar ik snap 1 ding niet Symen. Je zegt dat je zo zuinig bent op je brommers/motoren, maar ik vind die nsr met dat cr blok er toch echt niet netjes uitzien hoor.


ik zei dat ik er zuinig op WAS.
 
Blorn 29-7-2002?12:18 Print reply

Posts: 13825
euhm.. ik vind het ook wel leuk als het regend hoor, maar ik ben nou eenmaal zuiing op mn nsrtje.. en ik ben al een keer in de regen op mn muil gegaan en dat wou ik niet nog een keer doen, dus ik rijd zo min mogelijk in de regen.. als ik bijv. op school zit en het regend en ik ben uit dan ga ik gewoon naar huis toe hoor..
 
Zeta-boy 29-7-2002?12:21 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

euhm.. ik vind het ook wel leuk als het regend hoor, maar ik ben nou eenmaal zuiing op mn nsrtje.. en ik ben al een keer in de regen op mn muil gegaan en dat wou ik niet nog een keer doen, dus ik rijd zo min mogelijk in de regen.. als ik bijv. op school zit en het regend en ik ben uit dan ga ik gewoon naar huis toe hoor..


Kan ik op zich in komen, maar ten eerste als je brommer goed in de lak staat is er vrij weinig aan de hand als je in de regen rijdt. Ten tweede, je zou ook je rijstijl kunnen aanpassen in de regen. Ik heb namelijk maar 1 keer een ongelukje gehad op nat wegdek. En waarom dat was zou ik niet weten. Ik ging niet te hard, misschien dat er wat anders dan regen op het wegdek lag. Gewoon een kwestie dus van je rijstijl aanpassen in de regen.

Quote:
Originally posted by: symen kalsbeek

is voor om mee ja school, dus ook voor door de regen ja

Quote:
Originally posted by: Zeta-boy
Maar ik snap 1 ding niet Symen. Je zegt dat je zo zuinig bent op je brommers/motoren, maar ik vind die nsr met dat cr blok er toch echt niet netjes uitzien hoor.


ik zei dat ik er zuinig op WAS.


Nee ok, dan snap ik hem. Dan heb ik vrij weinig gezegd.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
verwijderd 29-7-2002?12:26 Print reply
Posts: 4082
ben ook wel onderuit gegaan met regen, maar dat was omdat me gas bleef haken in een ruime bocht :n kheb nog steeds litteken op mee knie, en is nog niet helemaal dicht, hangen meestal nog velletjes aan. zat een dik gat in en zat ook allemaal glas van me koplamp in (nsr).
 
Junkie XR 29-7-2002?12:27 Print reply

Posts: 5753
Niet willen rijden in de regen is dom, simpelweg omdat:

-als je bang bent dat ie gaat roesten dan staat ie zo brak in de lak of is ie al zo gaar dat ie de mogelijkheid heeft om te gaan roesten wat inhoud dat je d'r ook weer niet zo gek op bent om 'm perfect te onderhouden en desnoods te tectyleren of opnieuw te spuiten
-stel dat je eens door de regen moet omdat je optijd op school moet zijn, of om een of andere reden echt persee weg moet. Leuk als je haast hebt en je rijd voor het eerst in de regen.

Je moet zo en zo rustig aan doen op nat wegdek, maar een beetje regen hoort een brommer/motor tegen te kunnen, pekel is begrijpelijk slechter
 
verwijderd 29-7-2002?12:33 Print reply
Posts: 4082
voor de zoveelste keer, ik rijdt gewoon door de regen, maar ik ga niet voor de lol een stukje rijden door de regen, omdat er dan nix aan is, je gaat de heletijd spinnen bij optrekken en je kunt niet plat door de bochten. maar bij crossen is het wel wat anders natuurlijk, daar sproeien we de baan gewoon nat met dit weer, anders heb je geen grip, omdat de grond erg hard wordt en er gaat stof op liggen.
 
Zeta-boy 29-7-2002?12:39 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

voor de zoveelste keer, ik rijdt gewoon door de regen, maar ik ga niet voor de lol een stukje rijden door de regen, omdat er dan nix aan is, je gaat de heletijd spinnen bij optrekken en je kunt niet plat door de bochten. maar bij crossen is het wel wat anders natuurlijk, daar sproeien we de baan gewoon nat met dit weer, anders heb je geen grip, omdat de grond erg hard wordt en er gaat stof op liggen.

uhhh Symen, ik denk dat dit een algemene tip is hoor. Gewoon voor iedereen die met regen zegt dat ze niet op de brommer stappen. Jij zal gerust wel de ervaring genoeg hebben om je brommer recht te houden met regen. Maar je bent het toch wel eens dat je je rijstijl moet aanpassen in de regen.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
verwijderd 29-7-2002?12:41 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?
Maar je bent het toch wel eens dat je je rijstijl moet aanpassen in de regen.


jup, zeker op klinkers voorzichtig zijn.
 

Dit topic is 3508 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved